ei kurjuutta kummempaa. pirusti töitä. välillä olutta ja saunaa.Kas päivää. Miten menee?
ei kurjuutta kummempaa. pirusti töitä. välillä olutta ja saunaa.Kas päivää. Miten menee?
Lupaat vaanHutkin luudalla sinnuu persuuksille
Moikka!ei kurjuutta kummempaa. pirusti töitä. välillä olutta ja saunaa.
uskollisesti haukku kulkee reissuhommissa matkassa. huomenna vapaa, sit taas sinkoillaan ympäriinsä.Moikka!
Se on hyvä, että töitä piisaa ja sitä tekemisen motivaatiota . Silloin sitä osaa nauttia oluesta, saunasta ja vapaasta...tosin koiruliini onneksi taitaa myös osata sun akkujen lataamistaidon...
Hyvä, että hauva on mukana kattomassa sun perään ja huolehtimassauskollisesti haukku kulkee reissuhommissa matkassa. huomenna vapaa, sit taas sinkoillaan ympäriinsä.
Oi jestas, miten herkulta kuulostaa ! Mun taikinasotkuilut on vielä täysin vaiheessa koskapa tää pöwwökasa on ihan diudaudaijuna ...Rahkapaistos uunissa, laitoin rommi ja appelsiiniaromia ja kuivattuja luumuja upotin rahkaseoksen sekaan ja päälle päärynäviipaleita ja ripaus sokeria
Kuinkas siellä Freezecattilassa jaksellaan ?
Miun ei kyllä pitäisi olla täällä. Miun pitäisi olla reippaana sinkoilemassa ympäriinsä . Ehkä sitten jo ihan kohta .Päivää kettinkiin. Kyöpelikin palstalla, kiva.
Ja mitä kuvia kattelen, niin ketjuun on ilmestynyt yksi noita lisää. Kiva.
Hyvää tosta mun sotkusta tulee,kai niin sunkin. Halaus,lyhyvillä unilla oot,pietää peukkuja ja pottuvarpaita että tirppana nyt olis tervehtynyt ja tolpillaan. Iisiä päivää sinne.Oi jestas, miten herkulta kuulostaa ! Mun taikinasotkuilut on vielä täysin vaiheessa koskapa tää pöwwökasa on ihan diudaudaijuna ...
...oli muuten piikaset unet, jossain horteessa ketturoin noi reippaan neljä tuntia ja edelleen oottelen sitä herätysliikettä...
Mutta. En kyllä tiiä uskallanko ääneen sanoakaan, sipiseminenkin siinä ja tässä...tirpana hekottelevana ja tolpillaan ...varovaisen optimistinen olen vaikka tietty herkillä noitten poikien kans ja jokaisesta kurahduksesta hiukset vielä pahemmin pystyssä....
Varovasti mennään, tirpanan kans vietetään iisiä päivää, vellokset järjestää tässä kimpoiluillaan ohjelmanumeroita näemmä sen minkä ehtivät....ärrrmurr..
(...oli se kyllä melkosta siivoa eilen, mulla on yks matonrohju päänvaivana, että mitä ja miten sille teen, kun onnistui olemaan väärässä kohdassa...)Hyvää tosta mun sotkusta,kai niin sunkin. Halaus,lyhyvillä unilla oot,pietää peukkuja ja pottuvarpaita että tirppana nyt olis tervehtynyt ja tolpillaan. Iisiä päivää sinne.
Onko sinulla painepesuria? Sillähän mattopyykistä selviää.(...oli se kyllä melkosta siivoa eilen, mulla on yks matonrohju päänvaivana, että mitä ja miten sille teen, kun onnistui olemaan väärässä kohdassa...)
...
Tänään on vuoden pisin perjantai, ei kait sitä muuten olisi semmoiseksi nimetty. Tänään ehtii mitä vaan eikä tartte sinkoilla.Miun ei kyllä pitäisi olla täällä. Miun pitäisi olla reippaana sinkoilemassa ympäriinsä . Ehkä sitten jo ihan kohta .
Joo, siis saan mä sen pestyksi ja saattaa tuolla autotallissa olla pesurikin mutta toi kuivauspolitiikka on se hankalampi paikka...Onko sinulla painepesuria? Sillähän mattopyykistä selviää.
Mutta kun pitäisi olla sinkoomassa huomenna aamusta taas kotikylille ja ois vuorellakin vielä monta asiaa hoidettavana. Vaan pienessä paniikissa vissiin tulee valmista rivakammin .Tänään on vuoden pisin perjantai, ei kait sitä muuten olisi semmoiseksi nimetty. Tänään ehtii mitä vaan eikä tartte sinkoilla.
Äkkiä hakekoot tautinsa takaisin .Ettei vaan oisi sairas lapsonen jättänyt pöpöjään tänne..ihan vaan hetkeksi silmäni ummistin ja sillä välin on joku ottanut lämmöt pois päältä kun niin palelee ja tunkenut mulle kaktuksen kurkkuun
Paniikkihepulit on toisinaan hyvin tuloksellisia ....mutta sen jälkeen tasan tarkasti rentoilet ja nautiskeletMutta kun pitäisi olla sinkoomassa huomenna aamusta taas kotikylille ja ois vuorellakin vielä monta asiaa hoidettavana. Vaan pienessä paniikissa vissiin tulee valmista rivakammin .
Näin on. Ja vieköön samalla nuo Ikean kassit jotka varastoi tänne väliaikaisesti elokuussaOksutaudit on mitä kamalimpia. Vuorella vi3
Äkkiä hakekoot tautinsa takaisin .
Johan nyt on hemmettiä!Ettei vaan oisi sairas lapsonen jättänyt pöpöjään tänne..ihan vaan hetkeksi silmäni ummistin ja sillä välin on joku ottanut lämmöt pois päältä kun niin palelee ja tunkenut mulle kaktuksen kurkkuun