Kamalaa...olit kyllä liian hövelinä...mutta onneksipa on mennyttä moinen uhrautuminen...Mie olin niin reilu tässä muutama päivä sitten, että pidin ripuli-oksennustaudin ihan itselläni. Kätevästi oksukin pääsi yllättämään tuossa pihassa .
Kamalaa...olit kyllä liian hövelinä...mutta onneksipa on mennyttä moinen uhrautuminen...Mie olin niin reilu tässä muutama päivä sitten, että pidin ripuli-oksennustaudin ihan itselläni. Kätevästi oksukin pääsi yllättämään tuossa pihassa .
OikeinNäin on. Ja vieköön samalla nuo Ikean kassit jotka varastoi tänne väliaikaisesti elokuussa
Foliohattu äkkiä päähänUskaltaako tässä enää tietokoneella olla kun kaikki ketjulaiset saa jotain pöpöjä? Kauheita nää nykyajan tietokonevirukset kun tollai leviävät ihmisinkin.
Se kahiseva foliotuulipuku esiin myssyköineen kaikkineen!Uskaltaako tässä enää tietokoneella olla kun kaikki ketjulaiset saa jotain pöpöjä? Kauheita nää nykyajan tietokonevirukset kun tollai leviävät ihmisinkin.
Sehän on ketjuilun vakiovaruste. Myös Hankkijan lippiksen olen havainnut hyväksi.Foliohattu äkkiä päähän
...no ei mulla vaan kun pelkät villasukat väistelyjä varten...ilmankos sujuu niin kuin sujuu !Sehän on ketjuilun vakiovaruste. Myös Hankkijan lippiksen olen havainnut hyväksi.
Kyöpsis ajatteli ottaa selfien?
Poliisin lisäksi mukavaa pääsiäistä toivottaa fami
Varmaankin ja varoittaa muita samallaKyöpsis ajatteli ottaa selfien?
Ihanaa, leppoisaa ja maistuvaista pääsiäistä sullekin *pus*
Poliisin lisäksi mukavaa pääsiäistä toivottaa fami
Kyöpsis ajatteli ottaa selfien?
Mihin Majurin laitoit
PäiväunilleMihin Majurin laitoit
Kiitos samoinIhanaa, leppoisaa ja maistuvaista pääsiäistä sullekin *pus*
...kiva nähdä, myötätuulia eloosi ja kevään riemuja
Näin mä olin suunnitellut, että avaan ulko- oven aikaisintaan tiistaiaamuna.Kannattaa nyt pysyä koko pääsiäinen visusti kotona, jos vain mahdollista. Kaverilla oli viime yönä 39,7 astetta kuumetta. Ei kiitos semmosia tänne.
Fooliohattu päähän ja virustorjunta päivitykseen.Kiitos samoin
Joku (yrjö) pöpö tullut tännekin kyläileen
Halusitte tietysti kuulla sen
No herttinen! :OKiitos samoin
Tottakai .Kiitos samoin
Kyllä minulle vielä sormella vilkuttelee.Mitämitä Pitsille tapahtui? Ulkonäkönsä ykskaks muuttui radikaalisti.