The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsuferaffi
Mä oon joskus nauranut että näin se elämä muuttuu, ennen vedettiin iltamenoihin hirvee sotamaalaus, nykyään pestään naama kun lähetään.

Miltä muuten vaikutti, oliko kiva laji?
Vaikutti kivalta, ei jääny paha mieli. Harjoteltiin otteluasentoa, liikkumista ja peruslyönnit. Mielenkiinnolla odotan moten homma etenee.

Pahinta oli vatsalihasharjotukset tasasella lattialla, notkoselkänen meikä ei saanu vatsalihaksia kipeeks, pelkästään alaselän. Täytyy kehitellä ens kertaa varten joku semmonen tyyli, missä selkä säästyis. Ei ne istumaannousut mitään, mutta maata lattialla ja nostaa jalat irti lattiasta. On selkä poikki aika pian jos tota tarttee joka harjotuksissa tehä o_O
 
Vaikutti kivalta, ei jääny paha mieli. Harjoteltiin otteluasentoa, liikkumista ja peruslyönnit. Mielenkiinnolla odotan moten homma etenee.

Pahinta oli vatsalihasharjotukset tasasella lattialla, notkoselkänen meikä ei saanu vatsalihaksia kipeeks, pelkästään alaselän. Täytyy kehitellä ens kertaa varten joku semmonen tyyli, missä selkä säästyis. Ei ne istumaannousut mitään, mutta maata lattialla ja nostaa jalat irti lattiasta. On selkä poikki aika pian jos tota tarttee joka harjotuksissa tehä o_O
Käytä sitä bosupalloa selän tukena. Sillä voi tällainen selkävaivainenkin tehdä vatsalihasliikkeitä.
 
Vaikutti kivalta, ei jääny paha mieli. Harjoteltiin otteluasentoa, liikkumista ja peruslyönnit. Mielenkiinnolla odotan moten homma etenee.

Pahinta oli vatsalihasharjotukset tasasella lattialla, notkoselkänen meikä ei saanu vatsalihaksia kipeeks, pelkästään alaselän. Täytyy kehitellä ens kertaa varten joku semmonen tyyli, missä selkä säästyis. Ei ne istumaannousut mitään, mutta maata lattialla ja nostaa jalat irti lattiasta. On selkä poikki aika pian jos tota tarttee joka harjotuksissa tehä o_O
Laita kädet ristiselän alle tukemaan ja poistamaan notkoa. Silleen se liike on pakko tehdä vatsalla

:whistle: Ja muista pitää kädet ylhäällä suojaamassa, "yks kaveri" sai mustelman leukaan kun kädet putos
 
Tsuferaffi
Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin tän takia taisin ostaa sen vatsalihaspenkin viime vuonna, sillä oli hyvä tehä. Joka tosin pölyyntyy hyvää vauhtia sängyn alla :D Voiskin kaivaa sen esille.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Tsuferaffi
Tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla. Asemalla oli joku mieskaksikko tuskailemassa et miten toi onnibussin lipputsydeemi toimii ja pääseekö he kyytiin, kun kaikilla muilla on paperinen lippu mut heillä ei. Mää kävin sitten opastamassa et ihan sen varausnumeron näyttäminen kuskille riittää, he kiitteli kovasti avusta.
Ne oli niin mielissään, et päättivät tulla mun taakse istumaan ja kertomaan mistä ovat kotoisin, minne ovat menossa ja mitä meinaavat Helsingissä tehdä. Vihoviimenen kerta sitten kun puhun kenellekään ketä en tunne :cautious:
 
Tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikeilla. Asemalla oli joku mieskaksikko tuskailemassa et miten toi onnibussin lipputsydeemi toimii ja pääseekö he kyytiin, kun kaikilla muilla on paperinen lippu mut heillä ei. Mää kävin sitten opastamassa et ihan sen varausnumeron näyttäminen kuskille riittää, he kiitteli kovasti avusta.
Ne oli niin mielissään, et päättivät tulla mun taakse istumaan ja kertomaan mistä ovat kotoisin, minne ovat menossa ja mitä meinaavat Helsingissä tehdä. Vihoviimenen kerta sitten kun puhun kenellekään ketä en tunne :cautious:
Hyvin sovit stadiin (y) mulla on aina huppu päässä ja poppikone korvilla ettei vaan mikään naapuri tuu höpisee viereen
 
Mä muistan, oiskohan ollut viisi tai kuusi vuotta sitten, kun päätin jäädä pääsiäiseksi Helsinkiin. Oli ollut melkoisen kylmä alkuviikko ja mulla oli sit pitkät saapikkaat ja paksu, pitkä musta toppatakki ja muutenkin varustus varsin talvinen. Ja sit oli yllärinä plus kymmenen astetta ja aurinko porotti ja jengi tönötti teepaidoissaan terassilla ja mä paahduin. :confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä