Nyt tuli informaatioähky.Päiväunet keskeytyi just äsken kakkahädän takia ja nyt meen takasin päyväunille
Ai ämpäri, sirahviltako lainasitMyttynen ...senkin ihuna kuhertelija <3!
...mä en uskalla tässä nukkua, kun meillä on poteva..iski se kaikista karmein tauti, mikä valjastaa ämpärin välittömään käyttötilaan...tosin rauhassa tuo pikkunen tirpana on nukkunut, onneksi (kopkopkop koputtaa puupäätään)
Mitä teille kahdelle onnelliselle kyyhkyläiselle ?
...öööh...aha.Päiväunet keskeytyi just äsken kakkahädän takia ja nyt meen takasin päyväunille
Kiitos tästä selkeästä tiedotteestaPäiväunet keskeytyi just äsken kakkahädän takia ja nyt meen takasin päyväunille
Kirahvin ämpäriä en edes uskalla ajatellakaan...Ai ämpäri, sirahviltako lainasit
Ei vaan toivottavasti lähtee yrjö pois kylästä pikimmiten
Mää täällä kyyhkystelen ihan keskenäni vaan ku misteri lähti johonki liesuun. Tunnin meinas viipyä, kolmannella mennään jo
Mää taisin vähänniinku muuttaa joKirahvin ämpäriä en edes uskalla ajatellakaan...
..ja kyllä tää pöpö lähtee ajastansa
Kengurubensako se siellä hidastaa? Mites muuten, muutatkos sä nyt sinne vai arvotteko kartalta teidän oman paikkanne (sori uteluni ...)?
Aww....ihanaa <3!!!!Mää taisin vähänniinku muuttaa jo
Katellaan tässä sit vähitellen et jäädäänkö tälle kylälle vai mennäänkö johki muualle.
Alkomaholi vaikuttaa suhteellisuusteoriaan lisäämällä painovoimaa ja muuttamalla aikaa.Ai ämpäri, sirahviltako lainasit
Ei vaan toivottavasti lähtee yrjö pois kylästä pikimmiten
Mää täällä kyyhkystelen ihan keskenäni vaan ku misteri lähti johonki liesuun. Tunnin meinas viipyä, kolmannella mennään jo
Passaako udella kuinka opintojesi kävi?Mää taisin vähänniinku muuttaa jo
Katellaan tässä sit vähitellen et jäädäänkö tälle kylälle vai mennäänkö johki muualle.
Sillee perinteisesti et gradu on vaiheessa Jospa sen sais tässä joskus lopeteltua.Passaako udella kuinka opintojesi kävi?
Öö nukahdin epähuomiossa jooNy kaikki vissiin simahti?
Laitan leffan pyörimään. Jotain garseeta kauhua.
Mä oon joskus nauranut että näin se elämä muuttuu, ennen vedettiin iltamenoihin hirvee sotamaalaus, nykyään pestään naama kun lähetään.180 kyykkyä kevyeks aamujumpaks. Sit suihku, toinen kuppi kahvia ja voiskin lähtee kohti tsadihoodseja.
Olin muuten varmaan ainoo yli 20-vuotias eilisissä harjotuksissa. Kolme poikaa ja muut semmosia teini-ikäsiä pimuja kauheissa sotamaalauksissa Kuka oikeesti meikkaa urhilutreeneihin?
Mä len ihmetellyt, kun tuolla metsäteillä kävelen, niin usein tulee yksi neitonen juosten vastaan täydessä meikissä. Sillä täytyy olla joku fetissi metsäneläimiin tai jotain, ei oo jutussa muuten päätä ei häntää.180 kyykkyä kevyeks aamujumpaks. Sit suihku, toinen kuppi kahvia ja voiskin lähtee kohti tsadihoodseja.
Olin muuten varmaan ainoo yli 20-vuotias eilisissä harjotuksissa. Kolme poikaa ja muut semmosia teini-ikäsiä pimuja kauheissa sotamaalauksissa Kuka oikeesti meikkaa urhilutreeneihin?
jos ne ajatteli että mustelmat ei näy pakkelin alta.Kuka oikeesti meikkaa urhilutreeneihin?