The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Myttynen :)...senkin ihuna kuhertelija <3!


...mä en uskalla tässä nukkua, kun meillä on poteva..iski se kaikista karmein tauti, mikä valjastaa ämpärin välittömään käyttötilaan...tosin rauhassa tuo pikkunen tirpana on nukkunut, onneksi:) (kopkopkop koputtaa puupäätään)

Mitä teille kahdelle onnelliselle kyyhkyläiselle :)?
Ai ämpäri, sirahviltako lainasit :eek:
Ei vaan toivottavasti lähtee yrjö pois kylästä pikimmiten :confused:

Mää täällä kyyhkystelen ihan keskenäni vaan ku misteri lähti johonki liesuun. Tunnin meinas viipyä, kolmannella mennään jo :cautious:
 
Ai ämpäri, sirahviltako lainasit :eek:
Ei vaan toivottavasti lähtee yrjö pois kylästä pikimmiten :confused:

Mää täällä kyyhkystelen ihan keskenäni vaan ku misteri lähti johonki liesuun. Tunnin meinas viipyä, kolmannella mennään jo :cautious:
Kirahvin ämpäriä en edes uskalla ajatellakaan...

..ja kyllä tää pöpö lähtee ajastansa :)

Kengurubensako se siellä hidastaa? Mites muuten, muutatkos sä nyt sinne vai arvotteko kartalta teidän oman paikkanne :)(sori uteluni :(...)?
 
Kirahvin ämpäriä en edes uskalla ajatellakaan...

..ja kyllä tää pöpö lähtee ajastansa :)

Kengurubensako se siellä hidastaa? Mites muuten, muutatkos sä nyt sinne vai arvotteko kartalta teidän oman paikkanne :)(sori uteluni :(...)?
Mää taisin vähänniinku muuttaa jo :ninja:
Katellaan tässä sit vähitellen et jäädäänkö tälle kylälle vai mennäänkö johki muualle.
 
Ai ämpäri, sirahviltako lainasit :eek:
Ei vaan toivottavasti lähtee yrjö pois kylästä pikimmiten :confused:

Mää täällä kyyhkystelen ihan keskenäni vaan ku misteri lähti johonki liesuun. Tunnin meinas viipyä, kolmannella mennään jo :cautious:
Alkomaholi vaikuttaa suhteellisuusteoriaan lisäämällä painovoimaa ja muuttamalla aikaa.
Ajanmuutoksen huomaa hyvin esim. baarissa jossa alkoholia nauttinut sanoo lähtevänsä ihan heti kotiin ja tekee niin, mutta baarin ulkopuolella aikaa ehtii kulua useita tunteja, joskus jopa vuorokausia.
 
...jaa, mulla rupee tää hilavitkutin näemmä temppuileen eli ennen kuin nakkaan sen jonnekin taidan laittaa pillit pussiin...

...eli niiata niksautan ja kiitän jälleen loistavasta seurasta <3!

Ja. Sulle toivotan hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin. Herää onnellisena :)*pus*

Myttyselle mukavaa päivää :)!
 
Tsuferaffi
180 kyykkyä kevyeks aamujumpaks. Sit suihku, toinen kuppi kahvia ja voiskin lähtee kohti tsadihoodseja.

Olin muuten varmaan ainoo yli 20-vuotias eilisissä harjotuksissa. Kolme poikaa ja muut semmosia teini-ikäsiä pimuja kauheissa sotamaalauksissa Kuka oikeesti meikkaa urhilutreeneihin? o_O
 
180 kyykkyä kevyeks aamujumpaks. Sit suihku, toinen kuppi kahvia ja voiskin lähtee kohti tsadihoodseja.

Olin muuten varmaan ainoo yli 20-vuotias eilisissä harjotuksissa. Kolme poikaa ja muut semmosia teini-ikäsiä pimuja kauheissa sotamaalauksissa Kuka oikeesti meikkaa urhilutreeneihin? o_O
Mä oon joskus nauranut että näin se elämä muuttuu, ennen vedettiin iltamenoihin hirvee sotamaalaus, nykyään pestään naama kun lähetään.

Miltä muuten vaikutti, oliko kiva laji?
 
180 kyykkyä kevyeks aamujumpaks. Sit suihku, toinen kuppi kahvia ja voiskin lähtee kohti tsadihoodseja.

Olin muuten varmaan ainoo yli 20-vuotias eilisissä harjotuksissa. Kolme poikaa ja muut semmosia teini-ikäsiä pimuja kauheissa sotamaalauksissa Kuka oikeesti meikkaa urhilutreeneihin? o_O
Mä len ihmetellyt, kun tuolla metsäteillä kävelen, niin usein tulee yksi neitonen juosten vastaan täydessä meikissä. Sillä täytyy olla joku fetissi metsäneläimiin tai jotain, ei oo jutussa muuten päätä ei häntää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä