The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rahkapaistos uunissa, laitoin rommi ja appelsiiniaromia ja kuivattuja luumuja upotin rahkaseoksen sekaan ja päälle päärynäviipaleita ja ripaus sokeria :p

Kuinkas siellä Freezecattilassa jaksellaan ?
 
Rahkapaistos uunissa, laitoin rommi ja appelsiiniaromia ja kuivattuja luumuja upotin rahkaseoksen sekaan ja päälle päärynäviipaleita ja ripaus sokeria :p

Kuinkas siellä Freezecattilassa jaksellaan ?
Oi jestas, miten herkulta kuulostaa :p! Mun taikinasotkuilut on vielä täysin vaiheessa koskapa tää pöwwökasa on ihan diudaudaijuna :D...

...oli muuten piikaset unet, jossain horteessa ketturoin noi reippaan neljä tuntia ja edelleen oottelen sitä herätysliikettä...

Mutta. En kyllä tiiä uskallanko ääneen sanoakaan, sipiseminenkin siinä ja tässä...tirpana hekottelevana ja tolpillaan :)...varovaisen optimistinen olen vaikka tietty herkillä noitten poikien kans ja jokaisesta kurahduksesta hiukset vielä pahemmin pystyssä....

Varovasti mennään, tirpanan kans vietetään iisiä päivää, vellokset järjestää tässä kimpoiluillaan ohjelmanumeroita näemmä sen minkä ehtivät....ärrrmurr..:D
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Oi jestas, miten herkulta kuulostaa :p! Mun taikinasotkuilut on vielä täysin vaiheessa koskapa tää pöwwökasa on ihan diudaudaijuna :D...

...oli muuten piikaset unet, jossain horteessa ketturoin noi reippaan neljä tuntia ja edelleen oottelen sitä herätysliikettä...

Mutta. En kyllä tiiä uskallanko ääneen sanoakaan, sipiseminenkin siinä ja tässä...tirpana hekottelevana ja tolpillaan :)...varovaisen optimistinen olen vaikka tietty herkillä noitten poikien kans ja jokaisesta kurahduksesta hiukset vielä pahemmin pystyssä....

Varovasti mennään, tirpanan kans vietetään iisiä päivää, vellokset järjestää tässä kimpoiluillaan ohjelmanumeroita näemmä sen minkä ehtivät....ärrrmurr..:D
Hyvää tosta mun sotkusta tulee,kai :coffee::) niin sunkin. Halaus,lyhyvillä unilla oot,pietää peukkuja ja pottuvarpaita että tirppana nyt olis tervehtynyt ja tolpillaan.:) Iisiä päivää sinne.:)
 
Hyvää tosta mun sotkusta,kai :coffee::) niin sunkin. Halaus,lyhyvillä unilla oot,pietää peukkuja ja pottuvarpaita että tirppana nyt olis tervehtynyt ja tolpillaan.:) Iisiä päivää sinne.:)
(...oli se kyllä melkosta siivoa eilen, mulla on yks matonrohju päänvaivana, että mitä ja miten sille teen, kun onnistui olemaan väärässä kohdassa...)

Kiitti :)...onneksi on vapaat tässä, oletan että jotenkin saan tasotettua olotilojani...tosin aamulla huomasin jääkaappia tarkistaessani, että eipä toi kaupassakäyminen ole meikäläisen heiniä ollenkaan, meni hiukan reisille eli unohtui hyllyille tavaraa, mutta näillä mennään :)...

Ja järellistä toimintaa saa kyllä hakea, Pääkkönen on kuin pienessä sievässä tunikahiprakassa menisin :D...
 
Onko sinulla painepesuria? Sillähän mattopyykistä selviää.
Joo, siis saan mä sen pestyksi ja saattaa tuolla autotallissa olla pesurikin mutta toi kuivauspolitiikka on se hankalampi paikka...

...paitti että pesuri onkin muuten pjaiskona...mutta juuriharja löytyy ja toi katuharjakin tähän hätään ja ruista ranteessa...vesileikit muuten on kivoja, nim. Kesäkelejä ( kohtuullisia) ja uintireissuja odotellessa :)
 
:devil: Ettei vaan oisi sairas lapsonen jättänyt pöpöjään tänne..ihan vaan hetkeksi silmäni ummistin ja sillä välin on joku ottanut lämmöt pois päältä kun niin palelee ja tunkenut mulle kaktuksen kurkkuun
 
:devil: Ettei vaan oisi sairas lapsonen jättänyt pöpöjään tänne..ihan vaan hetkeksi silmäni ummistin ja sillä välin on joku ottanut lämmöt pois päältä kun niin palelee ja tunkenut mulle kaktuksen kurkkuun
Johan nyt on hemmettiä!

Eikö ne lapsoset osaa ottaa mukaansa omia kimpsujaan pöpöineen kaikkineen?

Äkkiä lääkitystä kehiin siellä!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä