The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta, kai se on vaan pakko yrittää raahustaa koululle...se olis viimesen osion opintopäivät alkamassa.
Kirjanpito. Mihin mie oikeen oon alkanukaan.
Kurkkua karhistaa ja nenä on tukossa. Ei huvittais yhtään lähteä minnekään.
 
vierailija
Suomen tunnetuin pankkiryöstäjä Matti "Volvo-Markkanen" on kuollut 78-vuoden ikäisenä. Markkanen kuoli eilen illalla Helsingissä Meilahden sairaalassa. Hän sairasti pitkään muun muassa sokeritautia.

Markkasen lähiystävän Taavi Kassilan mukaan kuolinhetki oli rauhallinen. Paikalla sairaalassa oli myös Markkasen lähiomaiset.

Markkanen teki 60-luvun lopulta aina 80-luvun alkuun satoja rikoksi Pohjoismaissa. Hän käytti pankkiryöstöissä pakoautonaan useimmiten Volvoa.
 
Keskeytän ne ja kysyn että anteeksi mutta mikä on komponentti? Mikä on proxy? Mikä on toi kirjainyhdistelmä minkä juuri mainitsit?

Katotaan kauanko tarttee istua paikalla
siinä saattaa hyvinkin pian käydä niin että joku pomoksi ittensä tuntevat sanoo että meeppä tyttö keittää kissauttammaan kahveet

sillä reissulla on sitte ihan turha pitää kiirettä....
 
Niin, tuosta mahdollisesta uudesta sisaruksesta sen verran, että en ole hippuakaan innoissani.

Se ei oo ollut katsomassa mun faijan törttöilyä. Eikä nähnyt, miten mun mummo rehellisesti kärsi nälkää koska kustansi faijalle asunnon, tupakat ja ruoan. Eikä tiedä siitä, että toi faijakusipää silti hiipi öisin pöllimään niistä vähistäkin jotta pääsisi ryyppäämään.

Sisko varmasti ihmettelisi ja pitäisi mua kylmänä ihmisenä kun en ole yhteydessä siääni. Tai siis isäämme.

Pitäkööt koko isän ihan kokonaan.

(ja nyt mulle tuli sit tunnontuskia etukäteen kun en ole ryntäämässä varoittamaan sitä lainaamasta penninpyörylää muka vuokraan tai johonkin tärkeään)
 
Niin, tuosta mahdollisesta uudesta sisaruksesta sen verran, että en ole hippuakaan innoissani.

Se ei oo ollut katsomassa mun faijan törttöilyä. Eikä nähnyt, miten mun mummo rehellisesti kärsi nälkää koska kustansi faijalle asunnon, tupakat ja ruoan. Eikä tiedä siitä, että toi faijakusipää silti hiipi öisin pöllimään niistä vähistäkin jotta pääsisi ryyppäämään.

Sisko varmasti ihmettelisi ja pitäisi mua kylmänä ihmisenä kun en ole yhteydessä siääni. Tai siis isäämme.

Pitäkööt koko isän ihan kokonaan.

(ja nyt mulle tuli sit tunnontuskia etukäteen kun en ole ryntäämässä varoittamaan sitä lainaamasta penninpyörylää muka vuokraan tai johonkin tärkeään)
eikai se sen ehkä-sisaruksen vika ole jos sun/teidän faija on törttöilly?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä