Haha! Vihdoinkin osaan auttaa jotakuta koneasioissa*kumartaa ja tekee aaltoja ja kumartaa*...ja tolkku tuli tohon tihrustamisen määrään...kiitos, papunen, sie oot niin ihana !
Haha! Vihdoinkin osaan auttaa jotakuta koneasioissa*kumartaa ja tekee aaltoja ja kumartaa*...ja tolkku tuli tohon tihrustamisen määrään...kiitos, papunen, sie oot niin ihana !
Kais? FreezeCat? Tietääkö joku muuten, mitä Kaisille kuuluu?Nää kultamussukat nukkuessaan on niiiiin ihania.
Hyvää yötä miultakin
ota läppäri mukaan ja keskity palstailuun
Paltsu iitee-tyyppien kanssa. Sanaakaan en tuu ymmärtämään, ne puhuu iiteetä.
Huomenta, kai se on vaan pakko yrittää reippaana koululle...se olis viimesen osion opintopäivät alkamassa.
Kirjanpito. Mihin mie oikeen oon alkanukaan.
Nii, lääketieteellisessä syyssä ois järkeä.Voikohan tossa olla myös jokin lääketieteellinen syy, miksi ottaa yhteyttä. Joka tapauksessa päivittelethän tilannetta? Toivottavasti pääsisitte tapaamaankin joskus. Vois olla aika jännää.
Keskeytän ne ja kysyn että anteeksi mutta mikä on komponentti? Mikä on proxy? Mikä on toi kirjainyhdistelmä minkä juuri mainitsit?ota läppäri mukaan ja keskity palstailuun
välillä voit vilkaista niitä tuimasti kakkuloiden yli ja tuhahdella
siinä saattaa hyvinkin pian käydä niin että joku pomoksi ittensä tuntevat sanoo että meeppä tyttö keittää kissauttammaan kahveetKeskeytän ne ja kysyn että anteeksi mutta mikä on komponentti? Mikä on proxy? Mikä on toi kirjainyhdistelmä minkä juuri mainitsit?
Katotaan kauanko tarttee istua paikalla
Keskeytän ne ja kysyn että anteeksi mutta mikä on komponentti? Mikä on proxy? Mikä on toi kirjainyhdistelmä minkä juuri mainitsit?
Katotaan kauanko tarttee istua paikalla
eikai se sen ehkä-sisaruksen vika ole jos sun/teidän faija on törttöilly?Niin, tuosta mahdollisesta uudesta sisaruksesta sen verran, että en ole hippuakaan innoissani.
Se ei oo ollut katsomassa mun faijan törttöilyä. Eikä nähnyt, miten mun mummo rehellisesti kärsi nälkää koska kustansi faijalle asunnon, tupakat ja ruoan. Eikä tiedä siitä, että toi faijakusipää silti hiipi öisin pöllimään niistä vähistäkin jotta pääsisi ryyppäämään.
Sisko varmasti ihmettelisi ja pitäisi mua kylmänä ihmisenä kun en ole yhteydessä siääni. Tai siis isäämme.
Pitäkööt koko isän ihan kokonaan.
(ja nyt mulle tuli sit tunnontuskia etukäteen kun en ole ryntäämässä varoittamaan sitä lainaamasta penninpyörylää muka vuokraan tai johonkin tärkeään)
Tänä päivänä on muotia kävely- ja seisomispalaverit. Jää turhat lätinät pois ja asiat hoidetaan tehokkaasti.Päivää kettinkiin.
Onneks ei tartte iiteepalaveroida. Toivottavasti on edes kelvolliset palaverisämpylät ja paljon kahvia. Muuten ne on ihan turhaa perseen kuluttamista.
Ei, mutta varmasti alkaa ehdotella yhteisiä joulu- ja muita tapaamisia ja mä en mene ja sit pitää selittää miksen mene. Sen jälkeen faija väittää valehtelijaksi ja sukuriita on valmis.eikai se sen ehkä-sisaruksen vika ole jos sun/teidän faija on törttöilly?
Halaus sulle.Ei, mutta varmasti alkaa ehdotella yhteisiä joulu- ja muita tapaamisia ja mä en mene ja sit pitää selittää miksen mene. Sen jälkeen faija väittää valehtelijaksi ja sukuriita on valmis.
Pare vaan antaa olla ja pysyä poissa.