The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
joillakin ihmisillä on ikävä tapa pitää niin pitkiä puheita että itse Paavo Väyrynenkin olis kateellinen

kävelypaltsu saattas tepsiä tollasiin
Eikä ole kaffe ja bulla tarjolla, epäterveellistä, hyi olkoon. Meillä on osa kokoustiloista jo tuolittomia ja porukkaa kannustetaan liikkumaan. Palaverit on suurimmalsi osaksi turhaa ajanvietettä. Suurin osa onneksi itsellä telekonffia ja voin "paltsuilla" rauhassa mobiililaitteella kuulokkeet korvissa. Seison, kävelen jne.
 
Ai nii tibis. Jos isäukkosi yhä jatkaa vanhoja tapojaan, niin ei siinä kauaa vantaassa vesi virtaa kun mahdollinen siskosi asian hoksaa. Ei siitä silloin sukuriitaa pääse syntymään.
Totta. Ja tulipa mieleen, että täytyy siskon äidinkin olla edes jotenkin perillä mun faijani huonoista tavoista koska ei ole alunperin yhteisestä lapsesta suureen ääneen kailottanut.

Ookei, saatan tutustua siskoon jos se vaikuttaa täysipäiseltä.
 
Niin, tuosta mahdollisesta uudesta sisaruksesta sen verran, että en ole hippuakaan innoissani.

Se ei oo ollut katsomassa mun faijan törttöilyä. Eikä nähnyt, miten mun mummo rehellisesti kärsi nälkää koska kustansi faijalle asunnon, tupakat ja ruoan. Eikä tiedä siitä, että toi faijakusipää silti hiipi öisin pöllimään niistä vähistäkin jotta pääsisi ryyppäämään.

Sisko varmasti ihmettelisi ja pitäisi mua kylmänä ihmisenä kun en ole yhteydessä siääni. Tai siis isäämme.

Pitäkööt koko isän ihan kokonaan.

(ja nyt mulle tuli sit tunnontuskia etukäteen kun en ole ryntäämässä varoittamaan sitä lainaamasta penninpyörylää muka vuokraan tai johonkin tärkeään)
Tää alkaa nyt kuulostaa sisäsiittoiselta Ketjulta, faijas on pakko olla Ämpäri
 
Ai nii. Noist iitee- palavereista. Vaikka kuinka vihaan tietokoneita, niin ei iitee- palaverien persiillään olo läheskään aina johtunut siit iiteestä. Turhan usein byrokratia möhli sen mitä iitee- väki ei osannut.
Jos tarve oli ratakiskolle niin ei yleensä menny minuuttia kun jo kysyttiin, että eikö se samalla voisi toimia linkkuveitsenä ja vessapaperitelineenä. Ja tottakait voi. Kunhan puolen vuoden päästä saadaan uudet serverit, ensi vuonna joku uusi alusta ja kolmen vuoden päästä on luvassa ihan uudet rajapinnat.

Sitä pyydettyä ratakiskoa vaan ei kahdessakymmenessä vuodessa saatu aikaiseksi.

Joten kutsu iitee- palavereihin aiheutti mulle aina reaktion keksiä jotain mielenkiintoisempaa tekemistä. Kuten sulattaa jääpuikkoa perseessä.
 
Ai nii. Noist iitee- palavereista. Vaikka kuinka vihaan tietokoneita, niin ei iitee- palaverien persiillään olo läheskään aina johtunut siit iiteestä. Turhan usein byrokratia möhli sen mitä iitee- väki ei osannut.
Jos tarve oli ratakiskolle niin ei yleensä menny minuuttia kun jo kysyttiin, että eikö se samalla voisi toimia linkkuveitsenä ja vessapaperitelineenä. Ja tottakait voi. Kunhan puolen vuoden päästä saadaan uudet serverit, ensi vuonna joku uusi alusta ja kolmen vuoden päästä on luvassa ihan uudet rajapinnat.

Sitä pyydettyä ratakiskoa vaan ei kahdessakymmenessä vuodessa saatu aikaiseksi.

Joten kutsu iitee- palavereihin aiheutti mulle aina reaktion keksiä jotain mielenkiintoisempaa tekemistä. Kuten sulattaa jääpuikkoa perseessä.
Tossa piti käydä läpi mitä muutoksia meidän puolelle tulee kun järjestelmätoimittaja tekee ison päivityksen. Meidän it osaa varautua etukäteen, ettei ihan pahasti mee systeemit solmuun

Mun homma oli sitten kertoa miten kaikki toimii/pitäisi toimia arjen työssä ja hoitaa testaajat paikalle kun päivitys tulee
 
Tossa piti käydä läpi mitä muutoksia meidän puolelle tulee kun järjestelmätoimittaja tekee ison päivityksen. Meidän it osaa varautua etukäteen, ettei ihan pahasti mee systeemit solmuun

Mun homma oli sitten kertoa miten kaikki toimii/pitäisi toimia arjen työssä ja hoitaa testaajat paikalle kun päivitys tulee
en haluais olla sen iitee-jantterin housuissa joka toimittaa pitsille vialllisen kompuutteriprokkiksen
 
Niin, tuosta mahdollisesta uudesta sisaruksesta sen verran, että en ole hippuakaan innoissani.

Se ei oo ollut katsomassa mun faijan törttöilyä. Eikä nähnyt, miten mun mummo rehellisesti kärsi nälkää koska kustansi faijalle asunnon, tupakat ja ruoan. Eikä tiedä siitä, että toi faijakusipää silti hiipi öisin pöllimään niistä vähistäkin jotta pääsisi ryyppäämään.

Sisko varmasti ihmettelisi ja pitäisi mua kylmänä ihmisenä kun en ole yhteydessä siääni. Tai siis isäämme.

Pitäkööt koko isän ihan kokonaan.

(ja nyt mulle tuli sit tunnontuskia etukäteen kun en ole ryntäämässä varoittamaan sitä lainaamasta penninpyörylää muka vuokraan tai johonkin tärkeään)
Kuulostaa ikävältä. *halaus* Niiden ois sit paras olla sekoittamatta sua mukaan mihinkään. Mutta entä jos sun sisko on oikeen mukava? Niin kai olis kiva nähdä kaksistaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Anteeksi. Tää on ehkä pitkä postaus. Saako ketjuun laittaa tämmöisiä?
Luin iltapäivälehden ja toi tarttui silmään:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030321206352_uu.shtml

Kaksi samantyyppistä onnettomuutta, mut eri seurauksilla.

Kirjoittavana isänä mä laittaisin kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja kiittäisin jotain suojelusenkeliä siitä, että ei tartte murehtia neljiä hautajaisia. Siihen nähden 60 päiväsakkoa ja 5 kk ajokieltoa on rikkahippunen jota ei kannata murehtia.

Toi toinen tapaus taas on seurauksiltaan pahempi ja mielestäni tekonakin pahempi, koska rollaatorivanhus ei tosiaankaan hyppää mistään puskasta siihen suojatielle.

Mut onnettomuuksia molemmat eikä onnettomuuksissa ole mitään syytä vaatia kenenkään päätä vadille.

Itte aikanaan kerran narahdin rattijuoppoudesta. Olin aamulla ihan varma, että ei enää voi olla edes hajua. Mut poliisisedän mittari sanoi 0,7. 2500,- maksettavaa ja kortti kolme kuukautta hyllyllä. Periferiassa asuessa se kolme kk sattui.
Nyt jos vetäisin pullon jallua naamariin ja lähtisin huvikseni ajelemaan niin tuomio olis ihan sama.
Paitti että se ajokielto ei tuntuis missään kun bussipysäkki ja juna- asema on ihan nurkalla.

Kun tuomareille on annettu sekä riippumattomuus, että harkintavalta. Niin siihen nähden noi "taulukkotuomiot" ei aina istu mun oikeustajuuni.

Kiitos ja anteeksi.
 
Ole hyvä vain.

Mä taidan mennä unille ja varon visusti ajattelemasta muumiota kun muuten en uskalla edes vessaan ilman miestä...:oops:
Ainii. Palaan tähän mörönkarkoitukseen.
Se on helppoa jos möröt on mörköjä tai muumioita. Siitä on tarkoituskin selvitä nallekarhumaisella kainalohalilla.

Mut jos se mörkö on totta...
... niin mörkö on pienempi paha kuin se joka sen karkoittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Päivää ketjuun pitkästä aikaa :) Mitäs muruille kuuluu ? :) Onko Tibis saanu uuden sisaren ? Halaus.

Masutaudissa olin viime viikolla ;)
 
Lori lori lori, isäntä... kahvi lorisi matolle. :D Mä jo luulin että kissa kusee lattialle ku kuuluu lorinaa.:eek::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä