Ei möyri masuasukki, valitettavasti ei todennäköisesti koskaan.Masu asukki siellä möyrii
Ei möyri masuasukki, valitettavasti ei todennäköisesti koskaan.Masu asukki siellä möyrii
Vissiin jotain sellasta. Välillä tulee pyörittyä tääl enemmän ja joskus vähemmän.Onko Kaisilla jotkin antennit päässä, kun just viime yönä kyselin sen perään.
Älä koskaan sano ei koskaan.Ei möyri masuasukki, valitettavasti ei todennäköisesti koskaan.
Mitäs Tinku?Mun on tylsää viihdyttäkää mua!
Toi laulu on jo tehty.Mun on tylsää viihdyttäkää mua!
No pitäkää sitten mulle seuraaToi laulu on jo tehty.
Ei siis haastetta eikä omaleimaisuutta.
Vaadi jotain mielikuvituksellisempaa.
Mitäs mä ,töistä tulleena ja nyt mulla on tylsää. Kesäloma juttuja jo mielenpäällä ja talvilomaa tunkee kohta ovesta sisään.Ihan jees siisMitäs Tinku?
Hörpi mun kanssa palstakännit. Tai tuu iwebiin hörppimään ja pulisemaan.Oikeesti,mitä mä tekisin??!?
ihan ku pikku ipana joka vinkuu ettei oo mitään tekemistä
vai oonko ketjuilemassa ja lupaatte jupista juttuja.
Ei voi ottaa kännejä. ja minne iwebbiin?!?Hörpi mun kanssa palstakännit. Tai tuu iwebiin hörppimään ja pulisemaan.
Livechat jossa voi myös näkyä.Ei voi ottaa kännejä. ja minne iwebbiin?!?
Juu no en taidaLivechat jossa voi myös näkyä.
Jos mä olen oikein jummartanut, niin iän puolesta sinulla ei vielä ole maailman suurin kiire. Eikä ole halukkaasta miehestäkään puutetta.Toivottavasti Fami tulee pian takaisin palstalle.
No mä oon jo asentoitunut niin, että sitä vauvaa ei tule, ei tarvii ainakaan kuukausittain itkee ja pettyä. Tarpeeksi monta vuotta sitä kesti.
Jos tahdot seuraa joka vetää kainaloiseen ja rapsuttaa ohimolta niin sit tuut tänne.No pitäkää sitten mulle seuraa
Ootko kokeillut mustapapukakkua? HYvää ja melkein terveellistä.Teen mokkapaloja Pakko kyl hiukan muokata reseptejä, kun tää olis muuten pelkkää rasvaa ja sokeria. Sitähän mokkapalat kyllä onkin, mut en mä nyt tommosia viitti tehä.
Millasii teet???! Mäkään en niitä ole kyllä tehnyt mutta just ton sokerin ja rasvamäärän takia...tosin olenha mä jo valmiiks tällänen....Teen mokkapaloja Pakko kyl hiukan muokata reseptejä, kun tää olis muuten pelkkää rasvaa ja sokeria. Sitähän mokkapalat kyllä onkin, mut en mä nyt tommosia viitti tehä.
kerro tarkemminOotko kokeillut mustapapukakkua? HYvää ja melkein terveellistä.
Jos tahdot seuraa joka vetää kainaloiseen ja rapsuttaa ohimolta niin sit tuut tänne.
Paitti olet liian nuori ja liian nätti.