The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei möyri masuasukki, valitettavasti ei todennäköisesti koskaan.:unsure:
Älä koskaan sano ei koskaan.

Maailmassa on kolme suurta joille ihminen ei voi mitään. Ne ovat usko, toivo ja rakkaus.
Jos noista joku on tallella niin se on riittävän hyvä syy herätä huomiseen.
Ja usko pois; jos mä jotain toivon joulupukilta niin toivon sinulle sen onnen sirpaleen jonka tahdot.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Toivottavasti Fami tulee pian takaisin palstalle. :)
No mä oon jo asentoitunut niin, että sitä vauvaa ei tule, ei tarvii ainakaan kuukausittain itkee ja pettyä. Tarpeeksi monta vuotta sitä kesti.
 
Heeii!

Oltiin auttamassa mutsia, siis kuskaamassa Jyskistä kaapinpalasia ja mies jelppi velipoikaa kaapin kasaamisessa... (mä vahdin, ettei mutsi pääse väliin neuvomaan)

Sisko jää toistaiseksi mysteeriksi. Eilinen numero on salainen eikä uutta yhteydenottoa ole kuulunut. Äiti oli sitä mieltä, että kyllä se ihan aikuiselta kuulosti, mutta ehkä hieman sekavalta, joko humalaiselta tai saattoi vaikka itkeä. Ja naisella oli tiedossa vain nimi (lempinimi) ja paikkakunta. Ei liene siis aiemmin faijaa tavannut.
 
Toivottavasti Fami tulee pian takaisin palstalle. :)
No mä oon jo asentoitunut niin, että sitä vauvaa ei tule, ei tarvii ainakaan kuukausittain itkee ja pettyä. Tarpeeksi monta vuotta sitä kesti.
Jos mä olen oikein jummartanut, niin iän puolesta sinulla ei vielä ole maailman suurin kiire. Eikä ole halukkaasta miehestäkään puutetta.
Älä syö minua elävältä.
Jos mä olisin mä, niin käyttäisin jokaisen mahdollisen ja mahdottoman lääketieteen salliman operaation oitis.
Mut mä olen paska sanomaan kun lapsia tulee jos edes ajattelenkin seksiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä