The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tikun mä tahdon heittää järveen.

Toi nettiasema on ihan oma juttunsa ja uusi.

Kone löytää sen heti ja kytkee ittensä siihen. Sillä vaan ei pääse yhtään mihinkään. Ei vaikka seisois päällään.

Kattelen asiaa tämän viikonlopun ja jos homma ei ratkea, niin läheisessä lammikossa on tilaa.
Mu toi kämmenen kokoinen jaettava mokkula tekee välillä samaa. Jostain asetuksista pitää etsiä jotain ja sit käskeä konetta kytkemään uudelleen langaton yhteys käyttöön. Ti jotain. Hitto kun en muista. ulla se kadottaa ton noi kerran kuukaudessa.
 
Tikun mä tahdon heittää järveen.

Toi nettiasema on ihan oma juttunsa ja uusi.

Kone löytää sen heti ja kytkee ittensä siihen. Sillä vaan ei pääse yhtään mihinkään. Ei vaikka seisois päällään.

Kattelen asiaa tämän viikonlopun ja jos homma ei ratkea, niin läheisessä lammikossa on tilaa.
Mikä reititin, mikä liittymä, toimiiko liittymä puhelimessasi, yhdistyykö puhelimesi wifiin (tosin sulla on varmaan siinä käytössä bongorumpu ja savumerkit ;) ), onko tietokone yhdistynyt wifiverkkoon vai vaan löytänyt sen, mitä valoja palaa reitittimessä.
Noihin vastaa niin päässään hieman pitemmälle kuin "vittuperkelesaatanalampeenpaskakuneipelaaoispa1800- luku"
 
Noi Wurthin kamat on ihan pirun hyviä ja kalliita. Varmasti lähmmäs kahtasataa gore-tex-takin hinta.
Kaverilla kävi tuuri.

On helvetin harvinaista, et tommoinen tulee vastaan. Eikä ole edes sitä vitosta taskussa. Mut et asemalla törmää meikäläiseen joka paitti löytää sen rotsin myös maksaa sen. Silloin kandee jättää myös lotto.
Ikävöin jo huomenna tota vitosta, mut lohdutan itteäni sillä, että olisin voinu käyttää sen viinaan tai naisiin tai tuhlata turhuuksiin.

Kyseinen kaveri on paitti niitä kavereita joiden seurassa nurkkabaarissa viihdyn. Sattuu olemaan myös puuseppä/kirvesmies/artesaani/koruseppä ja sanoi mulle, että milloin mulla ikinä on tarvetta työkalulle tai apumiehelle niin mun ei kuulemma kahta kertaa tartte kysyä.

Toi tuli sit täysin puskan takaa, koska mun maailmassani ihmisiä ei osteta eikä parin lantin vuoksi olla edes kavereita.

Vitonen on rahana ihan saatanampieni. Toisinaan niin suuri, että ei sitä nykyään minullakaan aina ole.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Mikä reititin, mikä liittymä, toimiiko liittymä puhelimessasi, yhdistyykö puhelimesi wifiin (tosin sulla on varmaan siinä käytössä bongorumpu ja savumerkit ;) ), onko tietokone yhdistynyt wifiverkkoon vai vaan löytänyt sen, mitä valoja palaa reitittimessä.
Noihin vastaa niin päässään hieman pitemmälle kuin "vittuperkelesaatanalampeenpaskakuneipelaaoispa1800- luku"
Koneeni ny löytää ton langattoman. Ei siinä ole ongelmaa.
Se langaton ny vaan ei löydä tietään ulos nukkumaluukustani, eikä ole paikka mihin voisi syöttää tunnuksia tai salasanoja.

En pidä itteäni ihan idioottina. Mä osaan noudattaa ohjeita ja jopa luen niitä. Yks Jallupullo ei haittaa yhtään, toinen haittaa hieman, kolmannella ei kiinnosta ja neljännellä asia siirtyy ensi viikonloppuun.

Tietokone on mulle samanlainen asia kuin rautakanki. Se joko taipuu tahtooni tai jos taipuu niin siinä on liian vähän rautaa.

Jos ny kiinnostaa, niin liittymä on Saunalahden 4G- mobiiliprepaid. Käyttiksenä on Linux Lubuntu xxxx

Joka keksii missä vitussa vika on, niin saa tahtonsa mukaan pusun tai tuopin. Sukupuolesta riippumatta.
 
Koneeni ny löytää ton langattoman. Ei siinä ole ongelmaa.
Se langaton ny vaan ei löydä tietään ulos nukkumaluukustani, eikä ole paikka mihin voisi syöttää tunnuksia tai salasanoja.
Eli oletko tämän tehnyt:
Tarkista mobiilireitittimessä olevasta tarrasta langattoman lähiverkkosi nimi (SSID) ja salasana.
Tarra sijaitsee joko laitteen takaosassa tai pohjassa.
Tarkista siis seuraavat tiedot mobiilireitittimestä ennen yhdistämistä:

Verkon nimi
on merkitty kohtaan:
WiFi SSID / WLAN-Name/ SSID

Verkon salasana
eli salausavain on merkitty kohtaan:
WiFi Key / WLAN-Name/ PWD

1. Avaa käyttämäsi tietokoneen tai muun laitteen WLAN-verkkoasetukset.
2. Etsi langattomien verkkojen luettelosta mobiilireitittimen langattoman verkon nimi ja yhdistä siihen.
3. Salasanaa (salausavainta) kysyttäessä syötä mobiilireitittimen salasana.
Varmista, että kirjoitat isot ja pienet kirjaimet oikein.

Tietokone voi kysyä laitteen PIN-tunnusta (WPS-toiminto), valitse sen
sijaan salausavaimen käyttö.


Näyttääkö laite signaalin voimakkuuden ja että onko 4g yhdistetty? Ilmeisesti on Huawein näytöllinen 4g reititin niin sen näytössä pitäisi oll aihan niinkuin puhelimessa tolpat kuuluvuudelle ja sitten lukee se 4g ja varmaan operaattorin nimi
 
IhQ
Jäinpäs tänään ihan huolella kiinni loskapaskaan autolla..olin menossa hakemaan esikkoa koulumatkaltaan, käännyin hakupaikan pihaan ja kappas, suoraan syvään loskapaskaläjään.
Surrur surrur kuului vaan autosta, sammuikin useamman kerran, ku yritin niin eteen- ku taaksekin päin päästä..onneks suht pian ilmaantui useampikin auttava käsi ja lopulta pääsin irti siitä. Harmitti vaan kun en ehtiny kiitosta sanoa ku yhelle niistä.
 
Eli oletko tämän tehnyt:
Tarkista mobiilireitittimessä olevasta tarrasta langattoman lähiverkkosi nimi (SSID) ja salasana.
Tarra sijaitsee joko laitteen takaosassa tai pohjassa.
Tarkista siis seuraavat tiedot mobiilireitittimestä ennen yhdistämistä:

Verkon nimi
on merkitty kohtaan:
WiFi SSID / WLAN-Name/ SSID

Verkon salasana
eli salausavain on merkitty kohtaan:
WiFi Key / WLAN-Name/ PWD

1. Avaa käyttämäsi tietokoneen tai muun laitteen WLAN-verkkoasetukset.
2. Etsi langattomien verkkojen luettelosta mobiilireitittimen langattoman verkon nimi ja yhdistä siihen.
3. Salasanaa (salausavainta) kysyttäessä syötä mobiilireitittimen salasana.
Varmista, että kirjoitat isot ja pienet kirjaimet oikein.

Tietokone voi kysyä laitteen PIN-tunnusta (WPS-toiminto), valitse sen
sijaan salausavaimen käyttö.
Kaikki mahdollinen ja mahdoton on tehty.
Mä olen jopa sillai harvinaisuus, että luen ne käyttöohjeet.

Mut jos ei toimi...

... harvinaisuuteni loppuu ja nopeasti.
Ihmisiä mä kestän loputtomiin. Lasten äänistä tai työn äänistä jopa tykkään.
Mut toimimattomat koneet... koneiden kanssa mä en puhu enkä neuvottele hetkeäkään. Toimimaton lentää päin seinää tai lähimpään järveen jokseenkin välittömästi.
 
Kaikki mahdollinen ja mahdoton on tehty.
Mä olen jopa sillai harvinaisuus, että luen ne käyttöohjeet.

Mut jos ei toimi...

... harvinaisuuteni loppuu ja nopeasti.
Ihmisiä mä kestän loputtomiin. Lasten äänistä tai työn äänistä jopa tykkään.
Mut toimimattomat koneet... koneiden kanssa mä en puhu enkä neuvottele hetkeäkään. Toimimaton lentää päin seinää tai lähimpään järveen jokseenkin välittömästi.
ok ei sitten
heitä järveen
 
Nyt on Narttu ja Kurahaalari ruokittu ja juotettu. Saatettiin aiheuttaa lievää paheksuntaakin kun kerran tai pari saattoi volyymi kohota ja ehkä jopa ujosti naurahdettiin ääneen.

Takas hotellilla, suihku ja nuttura tyynyyn.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä