The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lenkkeilty! Tai siis kiersin plantaasin rajat. Rämmin ja kiipesin ja kahlasin (mudassa). Noin kilsa. Ihan tarpeeksi minulle kerraksi...

Ja saunottu. Jos plussakelit jatkuvat, ei vaadita kuin kunnon myrskytuuli niin jäät lähtevät ja pääsee uimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Nyt oon imuroinu perusteellisesti, avannu lattiaviemärin, tyhjentänyt purut kissanlaatikosta ja tiskannu. Sainpahan sentään jotain hyödyllistä aikaiseks vapaapäivänä, vaikka pääasiassa tää on menny makoiluksi taas. Jos vielä roskat veisi ja moppaisi lattian. Ehkä kans vois tuulettaa kämpän.

T. Joku joka pitää tätä näköjään siivouspäiväkirjana
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja -tibis
Päivää kettinkiin.

Kävin tossa reissun varrella hakemassa R- kiskalta ton uuden nettipaketin, että pääsisin eroon tästä hevovvitumsaattanamnettitikusta.

Pitäis olla niin helppo, että lapsikin osaa käyttää, mut kun liittymän mukana ei tuu sitä lasta joka sitä käyttäis!!!

Kun noudatan ohjeita kohta kohdalta, niin kone löytää ton langattoman... kytkee ittensä siihen... mut sillä vaan ei pääse mihinkään. Salasanan sain vaihdettua, mut se liikenne pelaa vaan koneen ja nettiaseman välillä, eikä tarkoita, että nettiasema olis yhteydessä nettiin vaikka niin väittäiskin.
Vittusaatanaperkele ja sivistymättömyyssanakirjallinen muita sanoja perään.

Ja nyt jos tuikkaan nettitikun koneeseen, niin kone sanoo sen heti irti ja kytkee ittensä tohon nettiasemaan, joka ei toimi.

Lie sanomattakin selvää, että mä olen tietotekniikan suuri ystävä...
... niin suuri, että KUN minusta tulee maailman diktaattori, niin transistorit kielletään maailman perustuslailla ja sen Nobel perutaan. Integroidun piirin keksijöille on luvassa hevosvetoinen ruumiinosien anti- integraatio.

Miks helvetissä maailma ei voi olla sataa vuotta nuorempi?
 
Päivää kettinkiin.

Kävin tossa reissun varrella hakemassa R- kiskalta ton uuden nettipaketin, että pääsisin eroon tästä hevovvitumsaattanamnettitikusta.

Pitäis olla niin helppo, että lapsikin osaa käyttää, mut kun liittymän mukana ei tuu sitä lasta joka sitä käyttäis!!!

Kun noudatan ohjeita kohta kohdalta, niin kone löytää ton langattoman... kytkee ittensä siihen... mut sillä vaan ei pääse mihinkään. Salasanan sain vaihdettua, mut se liikenne pelaa vaan koneen ja nettiaseman välillä, eikä tarkoita, että nettiasema olis yhteydessä nettiin vaikka niin väittäiskin.
Vittusaatanaperkele ja sivistymättömyyssanakirjallinen muita sanoja perään.

Ja nyt jos tuikkaan nettitikun koneeseen, niin kone sanoo sen heti irti ja kytkee ittensä tohon nettiasemaan, joka ei toimi.

Lie sanomattakin selvää, että mä olen tietotekniikan suuri ystävä...
... niin suuri, että KUN minusta tulee maailman diktaattori, niin transistorit kielletään maailman perustuslailla ja sen Nobel perutaan. Integroidun piirin keksijöille on luvassa hevosvetoinen ruumiinosien anti- integraatio.

Miks helvetissä maailma ei voi olla sataa vuotta nuorempi?
Ehkä sun tietsikan käyttämä käyttöjärjestelmä ei tue tikkua. Onko tikun ohjeissa mainintaa sopivista käyttiksistä?
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=37400.0
 
Teknologia on ystävämme ja vihollisemme. Onneks yleensä löytyy joku kaveri tai veli, joka osaa auttaa. Koska mä oon ihan pölkky tietotekniikan kanssa.

Lattia pesty, roskat viety, supertuuletus tehty ja pyykit pyörii koneessa. Sanoisin, että alkaa olla tarpeeks. Vielä ripustan noi lakanat, kunhan pesuohjelma on pyöriny loppuun. Sitten oon tyytyväinen :)
 
Mut ai nii...

Ei tää päivä menny ihan hukkaan.
Reissulta palatessani törmäsin kaveriin, joka just tuli tappamasta aikaa kirjastosta, ja lähtiessään rotsin vetskari sanoi sopimuksen irti. Ja satoi ja tuuli vaakatasossa. Ja hänellä rahat olleet koko tämän kuun täysin finaalissa.

Juoppo mikä juoppo kuin minäkin, mut rahattomana ihan selväpäinen. Painuttiin aseman kirpputorille sateensuojaan...
mä kiersin kirpparin läpi sillä aikaa kun hän istui ja veti happea.
Siellä oli tasan yksi miesvaate... Wurthin Goretex- ulkotakki (käyttämätön ja tuliterä) josta pyydettiin niinkin paljon kuin vitonen. Se istui hänelle kuin valettu. Ja minunkin silmääni se oli helvetin tyylikäs rotsi. Ja hyvä, ihan laatukamasta on kyse.

Olisittepa nähneet kaverin silmät kun mä sanoin, että vedä päälles ja marssitaan kassalle. Elämäni parhaiten sijoitettuja vitosia.

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että asiat jotka ratkeaa rahalla on halpoja asioita. On se ny euro tai miljardi niin se on vaan rahaa jota valtio painaa lisää joka päivä.

Mut milloin näet, et kaveri tulee vitosesta noin onnelliseksi?

Näit päiviä on harvassa. Siis niitä, et ihan pienelläkin voi tehdä ihamsaattanampaljon. Vaivainen vitonen mulle on monen vuoden takki hänelle. Onneksi mulla oli se vitum vitonen.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Ehkä sun tietsikan käyttämä käyttöjärjestelmä ei tue tikkua. Onko tikun ohjeissa mainintaa sopivista käyttiksistä?
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=37400.0
Tikun mä tahdon heittää järveen.

Toi nettiasema on ihan oma juttunsa ja uusi.

Kone löytää sen heti ja kytkee ittensä siihen. Sillä vaan ei pääse yhtään mihinkään. Ei vaikka seisois päällään.

Kattelen asiaa tämän viikonlopun ja jos homma ei ratkea, niin läheisessä lammikossa on tilaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä