Ehkä sun tietsikan käyttämä käyttöjärjestelmä ei tue tikkua. Onko tikun ohjeissa mainintaa sopivista käyttiksistä?Päivää kettinkiin.
Kävin tossa reissun varrella hakemassa R- kiskalta ton uuden nettipaketin, että pääsisin eroon tästä hevovvitumsaattanamnettitikusta.
Pitäis olla niin helppo, että lapsikin osaa käyttää, mut kun liittymän mukana ei tuu sitä lasta joka sitä käyttäis!!!
Kun noudatan ohjeita kohta kohdalta, niin kone löytää ton langattoman... kytkee ittensä siihen... mut sillä vaan ei pääse mihinkään. Salasanan sain vaihdettua, mut se liikenne pelaa vaan koneen ja nettiaseman välillä, eikä tarkoita, että nettiasema olis yhteydessä nettiin vaikka niin väittäiskin.
Vittusaatanaperkele ja sivistymättömyyssanakirjallinen muita sanoja perään.
Ja nyt jos tuikkaan nettitikun koneeseen, niin kone sanoo sen heti irti ja kytkee ittensä tohon nettiasemaan, joka ei toimi.
Lie sanomattakin selvää, että mä olen tietotekniikan suuri ystävä...
... niin suuri, että KUN minusta tulee maailman diktaattori, niin transistorit kielletään maailman perustuslailla ja sen Nobel perutaan. Integroidun piirin keksijöille on luvassa hevosvetoinen ruumiinosien anti- integraatio.
Miks helvetissä maailma ei voi olla sataa vuotta nuorempi?
Mikä kiukuttaa?Mä en nyt jaksa siivota. Meillä on tällainen kodikas epäjärjestys. Raivaan sitten viikonloppuna. Väsyttää, kiukuttaa ja kauhea makeannälkä
Kaipa tää väsymys ja lonkkaa ja selkää särkee taas. Mutta kohta pääsee pötkölleen, niin on parempi.Mikä kiukuttaa?
Ootko sä varma, etttei sulla ole si-nivel jotenkin vinksallaan?Kaipa tää väsymys ja lonkkaa ja selkää särkee taas. Mutta kohta pääsee pötkölleen, niin on parempi.
Eilen olin taas käsiteltävänä ja jumeja revittiin auki. Normaalia käsittelykipua siisOotko sä varma, etttei sulla ole si-nivel jotenkin vinksallaan?
Parempaa oloa joka tapauksessa toivottelen halauksen kera.
Jaa niin juu. Joku onnellinen pääsi puristelemaan sun pakaroita.Eilen olin taas käsiteltävänä ja jumeja revittiin auki. Normaalia käsittelykipua siis
Tikun mä tahdon heittää järveen.Ehkä sun tietsikan käyttämä käyttöjärjestelmä ei tue tikkua. Onko tikun ohjeissa mainintaa sopivista käyttiksistä?
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=37400.0