kyllä on makia liikkua ilman kävelykeppejä
no ohan se varmakyllä on makia liikkua ilman kävelykeppejä
*tonttuhymiötä kaipaillen*
Huomenta hopsukkaHuomenta!
kaunis seteli mutta niin iso että ei taida ruutiksen lompsaan löytää tietäänUusi 20 euron seteli otetaan käyttöön tänään Suomessa ja koko euroalueella.
mää en tartte kun on näitä vanhojakin vieläUusi 20 euron seteli otetaan käyttöön tänään Suomessa ja koko euroalueella.
Pöh.kaunis seteli mutta niin iso että ei taida ruutiksen lompsaan löytää tietään
mää en tartte kun on näitä vanhojakin vielä
olis juu.Oiskohan aamupäivätorkkujen aika.
Polveen vaihdettiin keinonivelno ohan se varma
olikos sulla koipi poikki tjtn?
Paheksutaan yhdessäPaheksun aamupäivätorkkuja.
kas, vähän isompaa remonttia siisPolveen vaihdettiin keinonivel
Ne kuulema toimii suurimmalla osalla hyvin. Vuosi kuulema menee leikkauksesta, ennen kuin on täysin kunnossa.kas, vähän isompaa remonttia siis
oon kuullu että noi keinonivelet pelittäis hyvin sitten kun on toipunu leikkauksesta
Ei se ole tomusokeri ole tarpeellinenPöh! Melkein aloitin jo mokkapalojen teon, mutta huomasin, että tomusokeri puuttuu. Jos joku jaksaa kipaista mulle kaupasta hakemaan sellaisen, niin annan kolmasosan sille. En takaa, että niistä tulee mitenkään hyviä
Mä just mietin kanssa mokkapalojen tekoa. Meinaan tehdä semmoisia terveellisempiä, mihin tulee päälliseenkin vaan banaania, kahvia, kookoskermaa ja kaakaojauhetta. Kunhan mies tulee hieronnasta ja tuo kookoskermaa. Mukavaa, kun se otti eilen ja tänään vapaata.Pöh! Melkein aloitin jo mokkapalojen teon, mutta huomasin, että tomusokeri puuttuu. Jos joku jaksaa kipaista mulle kaupasta hakemaan sellaisen, niin annan kolmasosan sille. En takaa, että niistä tulee mitenkään hyviä
Mut tos ei oo mitään kuorruketta.Ei se ole tomusokeri ole tarpeellinen
Syntisen herkulliset mokkapalat - Reseptit - Arla Keittiö
Mut eikös noi ole browniesseja? Ei mulla oo suklaatakaan Hyviltä kyllä näyttävät.Ei se ole tomusokeri ole tarpeellinen
Syntisen herkulliset mokkapalat - Reseptit - Arla Keittiö
Kuulostaa liian hyvältä :Q_Mä just mietin kanssa mokkapalojen tekoa. Meinaan tehdä semmoisia terveellisempiä, mihin tulee päälliseenkin vaan banaania, kahvia, kookoskermaa ja kaakaojauhetta. Kunhan mies tulee hieronnasta ja tuo kookoskermaa. Mukavaa, kun se otti eilen ja tänään vapaata.
Joo mutta ne ei ole kovin makeita. Kyllä meillä lapset niitä söi kumminkin.Kuulostaa liian hyvältä :Q_