The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onkin aika pitkä takaa, oon aina kuvitellut että niskasta on lyhyempi :D
On ollu ihan siili joskus, mut alotin joskus vuos aikaa vähä kasvattaa sitä ja sit oli välissä ne pidennykset, enkä mä nyt sit oo raaskinu leikkaa sitä kun on kasvanu noin hyvin. Kattoo kuin kauan jaksan kasvattaa. Mul on nii paksut hiukset et pitkänä on vähä tukalat eikä kuivu millää..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
On ollu ihan siili joskus, mut alotin joskus vuos aikaa vähä kasvattaa sitä ja sit oli välissä ne pidennykset, enkä mä nyt sit oo raaskinu leikkaa sitä kun on kasvanu noin hyvin. Kattoo kuin kauan jaksan kasvattaa. Mul on nii paksut hiukset et pitkänä on vähä tukalat eikä kuivu millää..
Joo, kyllähän joskus kirjoititkin että takana on enemmän hiuksia mutta kuvittelin jotenkin lyhyemmäksi. Ei siis mitenkään paha, en sillä sano ollenkaan :)
 
Joo, kyllähän joskus kirjoititkin että takana on enemmän hiuksia mutta kuvittelin jotenkin lyhyemmäksi. Ei siis mitenkään paha, en sillä sano ollenkaan :)
Emmä pahalla ottanukaan. Mä kyllä sanoin tänä parturissa, että tulipa mun takatukasta pitkän näköinen, nyt ku tossa on toi siili vieressä. Ehkä sekin tekee, mut on ne kyllä jo vähän polkan yli, nyt alkaa menee laineille, ku on tota luonnonkiharaa.. :)
 
Ihanat! Pirteän punaiset ja toi raita on kiva. Ja lyhyt malli "kepeä". Tykkään.

Jotain tuollaista mä testaan jos ne sytostaatit aloitetaan.
Mä tykkään leikitellä hiuksilla. Punainen on ihana väri, ainut et haalistuu tosi nopeeta, mut kauneudesta saa vähän kärsiäki :D

Mä tykkään et kasvoja vähän korostetaan leikkauksella, ku saa pienelläkin aikaan isoa muutosta :)
 
Emmä pahalla ottanukaan. Mä kyllä sanoin tänä parturissa, että tulipa mun takatukasta pitkän näköinen, nyt ku tossa on toi siili vieressä. Ehkä sekin tekee, mut on ne kyllä jo vähän polkan yli, nyt alkaa menee laineille, ku on tota luonnonkiharaa.. :)
Voi olla jos oon aiemmin nähnyt jonkun kuvan missä näkynyt hiuksia takaa niin on voinut olla vaan joku lyhyt "ponnari" siinä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä