Takaa on ite vähä vaikeempi ottaa kuvaaJa joissain ei ole näkynyt kuin edestä hiukset
Takaa on ite vähä vaikeempi ottaa kuvaaJa joissain ei ole näkynyt kuin edestä hiukset
Niinhän se onTakaa on ite vähä vaikeempi ottaa kuvaa
Mä olen kirjoittanut parissakinMeinäsin jäädä kiinni toiseen ketjuun kirjoittelusta, mutta ähäkutti, enpäs jäänyt.
nopeestihan siihen reagoitiinOho, mode jopa vastas peyoten profiilijuttuun.
http://kaksplus.fi/threads/saeaennoet-keskustelupalstan-kaeyttaejille.2449668/#post-31092765
Suunnitelmat on tehty muutettaviksi.Koneelinen pyykkiä pyörimässä. Pyörii vaihteeksi koneessa eikä pitkin nukkumaluukkua.
Ja isäukko ilmoitti, et onnistuisko jos homma alkais jo huomena. No kait se onnistuu, mutta oli mulla perjantaille vähän muitakin suunnitelmia, mut suunnitelmat muuttuu.
Kuulostaa hyvältä, kerro sit onnistuiko.Mä tässä pohdin, voisko kuivatuista taateleista, kaakosta ja kahvista saada mokkapaloihin toimivan kuorrutteen. Väri ainakin ois oikea.
Juu tällä kertaa ja jopa selitettiinkin jotainnopeestihan siihen reagoitiin
On nää palstan modet nopeita toimissaan.Juu tällä kertaa ja jopa selitettiinkin jotain
Muutaman kerran peyote vaan onkin sitä ihmetellyt ja kysellyt
Ei ole kirjoitellutHyvää päivää/ iltaa, mitäs kuuluu, majuri ei oo tainu kirjoitella mitään ketjuun ?
Vapaapäivä, mie oon leiponut pikkuleipiä ja koristellut niitä ja leivoin päärynä - omenakakun
Hassu Hertta vei yhden valmiin pikkuleivän ja vähän nakerti sitä lattialla.
On kyllä
On nää palstan modet nopeita toimissaan.
Joo, jostakin syystä leipominen taas kiinostaa ja on hauskaa.Ei ole kirjoitellut
Olet innostunut leivoskeleen
Kumpikos kisuista oli se vähän arempi? Vieläkö on vai rohkaistunut enemmän?
Pikkuhiljaa eteenpäin rohkaistumisessaJoo, jostakin syystä leipominen taas kiinostaa ja on hauskaa.
Hertta on se arempi tyttö, on viellä arka vähän. Pelkää käden liikkeitä, on varmaa joku kohdellu kaltoin silloin syntymäpaikassa. On kuitenkin rohkeempi ku alussa, rohkaistuu koko aja enemmän.
HienoaIltaa ketjuun! Sain 25h/vko vakituisen sopimuksen kirjoitettua. Tää on itseasiassa mun eka vakituinen työpaikka. Kaikki muut on ollu nollasoppareita tai määräaikaisuuksia. Vähän hassua.
..ja ai kamala mulle tulee tosi söpö ja hymyilevä työkaveri...
Ihana juttuIltaa ketjuun! Sain 25h/vko vakituisen sopimuksen kirjoitettua. Tää on itseasiassa mun eka vakituinen työpaikka. Kaikki muut on ollu nollasoppareita tai määräaikaisuuksia. Vähän hassua.
..ja ai kamala mulle tulee tosi söpö ja hymyilevä työkaveri...
Näinhän tuo on, Hertan "ehdoilla"Famipala, niin totta , jättää jälkensä, eiköhän pikku hiljaa luottamus ihmisiin palaa, kun on kärsivällinen ja antaa Hertan itse päättää milloin tulee lähelle. Edistyksen näkee koko ajan.