2sArvatkaas huviksenne kauanko mulla sivun lataaminen kestää kun on sivu täynnä biisivideoita?
2sArvatkaas huviksenne kauanko mulla sivun lataaminen kestää kun on sivu täynnä biisivideoita?
Tämän viimeisimmän "uudistuksen" jälkeen sivut toimi alkuun nopeammin mitä aiemmin mutta nyt taas välillä lataa vähän kauemmin.Arvatkaas huviksenne kauanko mulla sivun lataaminen kestää kun on sivu täynnä biisivideoita?
sMulla ei sivut enää pompi, johtuuko sitten siitä kun otti mainokset pois?
Tosin tämän "uudistuksen" jälkeen ei sitäkään tehnyt vaikka alkuun näkyikin mainokset.
Voihan olla että nuo musavideotkin hidastaa latautumista, en tiedä. Mitenkään tuhottoman kauan ei itsellä lataile, nopeammin kuitenkin mitä ennen uudistusta.s
Toisinaan mulla sekoaa kone, toisinaan yhteys. Mut milloin sivu on täynnä musavideota, niin sit jumittaa vaikka kaikki toimiskin.
Mulla tuppaa jumimaan luurilla muutenkin. Tulee kommentteja tuplana ja muuta paheksuttavaamulla kännykän selain tuppaa kaatuilemaan jos yritän lataa noita diskosivuja
PitsinenHyvää huomenta The Ketju!
Kohta alkaa ”Bones”. Sen jos kattois, sitten nukkuis, aamulla heräis hirveen pirteenä, kävis kahvilla, kääris hihat ja SIIVOIS TÄN LÄÄVÄN!!!