The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä on jo vähän yritystä

Mut tääki polakkibändi tämmönen kiiltokuvabändi, katsokaa se dokumentti niin siellä näette niitä oikeita "asialleen omistautuneita". Ei norjalaisista tämmösistä bändeistä ihan turhaan ole sanottu että ovat "paanukaton polttajia"
Paanukattoja siis yleensä vanhoissa kirkoissa.
 
Jos niin mahtavasti kävis että olen elossa vielä kun laskennallisesti eläkkeelle jäisin niin..no en tänne ainakaan jää, jonnekkin etelämeren saarelle tms, norjaan tai sit kotiseuvuille takas.
Perkl tulee vain pari vuotta lisää eläkkeeseenkin. Emmie sillä että paska duuni, ihan hyvä tää on. Itse olen tään valittenu ja hyvä tää on, tykkään.
Haluttais vaan sit ees joskus asua kele sielä missä haluaa. Laskennallisesti tää on seittemäs tai kaheksas paikka missä asun ja aina työn perässä.

Lasten vuoksi ei voi muuttaa ennenkuin ovatten ainakin peruskoulut käyneet. Melko samoihin menee eläkkeelle pääsyn suhteen kanssa.
Tai no voisin. Mut mikä paskamyrsky siitä nousisi exän suunnasta. Enkä halua ees semmosta muuttoa kun kyllä lapsilla täytyy olla äitiinsäkin tiiviit välit. Emmie sano että tää on IHAN paska paikka. Mut paska paikka
kuitenkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä