The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Epekin laittamassa linkissä puhuttiin hienhajusta ja valkosipulista, hengityksenhajusta ei niinkään :D



Tutkijoiden mukaan naiset ovat voineet alkaa suosia valkosipulia syöneitä miehiä, koska miesten hiki voi viehättää naisia enemmän sen hajun viitatessa miehen olevan terve.

Valkosipulilla on terveysvaikutuksia ja sen on tutkimuksissa todettu voivan vähentää sairastumista flunssaan, alentavan verenpainetta ja jopa ehkäisevän joitakin syöpiä. Tutkijoiden mukaan valkosipuli voi saada kainalot haisemaan paremmalle vähentäen tympeitä hajuja aiheuttavia mikrobeja.

Appetite-journalissa julkaistussa tutkimuksessa tutkijat totesivat hengityksen hajulla olevan iso rooli suuressa osassa sosiaalisia kanssakäymisiä, mutta myös kainaloista tulevalla hajulla on tärkeä rooli intiimeissä ihmissuhteissa.

”Tuloksemme osoittavat, että valkosipulin syömisellä voi olla positiivinen vaikutus kenties sen terveysvaikutusten takia siihen, millaista mielihyvää kehon hajuista saadaan”, tutkijat kirjoittivat.

Tutkimusta varten 42 miestä söivät vuoron perään joko raakaa valkosipulia, valkosipulikapseleita tai eivät ollenkaan valkosipulia ja pitivät siteitä kainaloissaan 12 tunnin ajan hikinäytteiden keräämiseksi. Tämän jälkeen 82 naista pyydettiin haistamaan hikinäytteitä ja arvioimaan niitä miellyttävyyden, viehättävyyden, maskuliinisuuden ja intensiivisyyden perusteella.

Tuloksista ilmeni, että naiset mielsivät miesten hienhajun merkittävästi viehättävämmäksi ja vähemmän intensiiviseksi, kun he olivat syöneet valkosipulia verrattuna siihen, jos he olivat olleet syömättä valkosipulia. Vaikutus ilmeni vain silloin, kun miehet olivat syöneet enemmän valkosipulia joko raakana tai kapseleina.
 
Emmä ny tiädä olisko niille ollu tarvetta mutta oli kuitenki erilaisemmat mitä muut ja sellaset "rennommat". Menis vaikka kävelylenkillä, mutta voi pitää myös vaikka farkkujenkin kanssa.
Eli olihan niille oikeastaan tarvetta :whistle:
Ei niinkään kävelylenkkien takia vaan kun oli erilaisemmat :D
Näytä minulle nainen jolla on tarpeeksi kenkiä, niin yritän etsiä jostain nörtin jolla on tarpeeksi tehokas tietokone.
Imelda Marcosinkin mielestä liikaa on tarpeksi.
 
Näytä minulle nainen jolla on tarpeeksi kenkiä, niin yritän etsiä jostain nörtin jolla on tarpeeksi tehokas tietokone.
Imelda Marcosinkin mielestä liikaa on tarpeksi.
Mission impossible. Aina puuttuu joku tietty väri tai malli.

Ostin jokunen vuosi sitten kenkäkaappeja, niihin mahtui yhteensä 64 paria. Mun kaikki kengät ei mahtuneet.
 
Näytä minulle nainen jolla on tarpeeksi kenkiä, niin yritän etsiä jostain nörtin jolla on tarpeeksi tehokas tietokone.
Imelda Marcosinkin mielestä liikaa on tarpeksi.
Mulla on tarpeeksi kenkiä. En oo kenkäihminen. Mulla on kahdeksan paria. Yhdet joka tarkoitukseen: korolliset juhlakengät, sirot arkikengät, lenkkitossut, sisäpelikengät, kumisaappaat, maiharit, nilkkurit ja rumat mutta lämpimät ja mukavat kengät lumihagessa tarpomiseen.
 
Mulla on tarpeeksi kenkiä. En oo kenkäihminen. Mulla on kahdeksan paria. Yhdet joka tarkoitukseen: korolliset juhlakengät, sirot arkikengät, lenkkitossut, sisäpelikengät, kumisaappaat, maiharit, nilkkurit ja rumat mutta lämpimät ja mukavat kengät lumihagessa tarpomiseen.
Lähden ettimään sitä nörttiä. Älä pidätä hengitystäsi odotellessa.
 
Tietokoneet on saatanasta. Mulle tuli sähköpostiin Kaalimato Black Friday-mainos. Pitävät pervåna.

Ei sillä, mulle tulee myös vihjauksia että tämmösen äijän oisi hyvä hankkia testosteronipillereitä
 
Yökylässä Maria Veitola -ohjelman viimeisessä jaksossa vieraillaan Jukka Pojan ja avopuoliso Teija Stormin kotona.

"Teijalla on käytössään valtava vaate- ja pukeutumishuone, joka on täynnä kalliita huippumerkkien vaatteita, kenkiä ja laukkuja.

-  Jos mun lapsille ja mun studiohommille on varattu niin paljon tilaa, niin kyllä Teijallakin pitää yksi huone olla, Jukka Poika valaisee.

Veitola ihailee ohjelmassa Teijan väreittäin järjestettyä vaatevalikoimaa ja pääsee sovittamaan myös tämän vuonna 2013 Linnan juhlissa nähtyä iltapukua."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015112320716469_vi.shtml
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä