Kiitos, mutta olen silakoiden ystävä. Saavat mun puolesta uiskennella vapaina.Nälkäisille tarjolla tänään jugurtissa marinoituja silakkafileitä:
Hyvä suunnitelmaMennään joka huoneen ovelle huutamaan PÄIVÄÄ! onko mömmöt otettu? Aha.
Kyllä sieltä sitten Majuri löytyy
Vointi oli heikko influenssapiikin jälkeen ja tuli pientä lämpöäkin. Muutaman päivän oli kotona, sitten meni tohtoria tapaan eikä ole näkynyt sen jälkeen pariin viikkoon.Siis onko majurille nyt tapahtunut jotain??!!
Ei viitti haahuilla. Kysytään infotiskiltä vaan potilasta joka paheksuu. Löytyy taatusti.Hyvä suunnitelma
Kiitos, mutta olen silakoiden ystävä. Saavat mun puolesta uiskennella vapaina.
Eli influenssa sitten mieluumminJeessus noita influenssapiikkejä!
Mun pitäisi kanssa kun kuulunen riskiryhmään mutta EN kyllä uskalla.
Et oo ilmoittanut lakosta, akt ei tiedäEi täällä näy minkäänlaista tukiryhmää vaikka kuinka jäis tiskit, pyykit ja ruoanlaitto hunningolle.
Mutta jos ei siellä paheksukaan mitäänEi viitti haahuilla. Kysytään infotiskiltä vaan potilasta joka paheksuu. Löytyy taatusti.
No voiVointi oli heikko influenssapiikin jälkeen ja tuli pientä lämpöäkin. Muutaman päivän oli kotona, sitten meni tohtoria tapaan eikä ole näkynyt sen jälkeen pariin viikkoon.
Hyvällä tuurilla sitä ei tule.Eli influenssa sitten mieluummin
Niii-i. Viimeksi (5-vuotta sitten) mä olin hakemassa kiinalaista missä oli kumpaakin rutosti ja sit sikainfluenssa iski.Syö raakaa valkosipulia ja inkivääriä niin ei tule influenssoja
Ja ei varmaan käy vieraitakaan kylässä kuurin aikana tappaa talossa ja puutarhassa.Syö raakaa valkosipulia ja inkivääriä niin ei tule influenssoja
Nii-in. Odottaa myös pääsyä keuhkonsiirtoleikkaukseen.No voi
Ja ennen kommentteja tyyliin "sit ei oo kyllä mitään muutakaan", "haisee, yök"Syö raakaa valkosipulia ja inkivääriä niin ei tule influenssoja
Ja ennen kommentteja tyyliin "sit ei oo kyllä mitään muutakaan", "haisee, yök"
Niin valistan teitä tietämättömiä:
Miehet tuoksuvat naisten mielestä viehättävämmältä syötyään enemmän valkosipulia.
En kerinnytkäänJa ei varmaan käy vieraitakaan kylässä kuurin aikana tappaa talossa ja puutarhassa.
Mutta jos ei siellä paheksukaan mitään
No hyi, oma ukko ainakin sai lähöt viekusta viikonloppuna. Oli käynyt illastamassa ja haisi to-del-la pahasti valkosipulille.Ja ennen kommentteja tyyliin "sit ei oo kyllä mitään muutakaan", "haisee, yök"
Miehet tuoksuvat naisten mielestä viehättävämmältä syötyään enemmän valkosipulia.
Niitä pitääkin syödä ennenkuin se flunssa iskee. Yhtäaikaa viruksen kanssa nautittuna eivät ole niin tehokkaita.Niii-i. Viimeksi (5-vuotta sitten) mä olin hakemassa kiinalaista missä oli kumpaakin rutosti ja sit sikainfluenssa iski.
No äläpä nyt, onhan siellä niitä kaikkia hoitajia ja viimeksikin sanoi viihtyvänsä tjsp sairaalassa paremmin kuin kotona
Tänään oli hesarissa juttu, että miehet syövät enemmän naisseurassa!!!Ja ennen kommentteja tyyliin "sit ei oo kyllä mitään muutakaan", "haisee, yök"