Uusi olen. Viikolla rekkaannuin.Huomenta!
Piti eilen kysyä mutta kun tuli lähtö niin en kerenny...ootko joku vanha uudella nikillä vai ihan uus?
Uusi olen. Viikolla rekkaannuin.Huomenta!
Piti eilen kysyä mutta kun tuli lähtö niin en kerenny...ootko joku vanha uudella nikillä vai ihan uus?
Ja eksyit heti ketjuunUusi olen. Viikolla rekkaannuin.
Saa taas olla viimeinen kerta viinaa ennen seuraavaa kertaa.Mulla oli eilen tukka kipeä.
Haittaaxe?Ja eksyit heti ketjuun
Ei tietenkään!Haittaaxe?
Kyllä, en ainakaan viikkoon juo.Saa taas olla viimeinen kerta viinaa ennen seuraavaa kertaa.
Huomasi että ketjussa on kivoja tyyppejä.Ja eksyit heti ketjuun
Nuku päikkärit.Nyt mun rupee tulee uni sen siitä saa kun herää keskellä yötä kukkeloimaan mutta kun ei sillon enää nukuttanut yhtään,nyt olis jo ihan päikkari aika
Kyllä samankaltaiset toisensa löytääHuomasi että ketjussa on kivoja tyyppejä.
Onhan tämä turvallista sosiaalista kommunikointia.Kyllä samankaltaiset toisensa löytää
Katos, meillä on osittain samat eväät.Pekonia, munakokkelia, kauraleipää Kultakaura, savukalaa, vissyä ja kahvia. Kohta verkkojen tarkastusta ja uistelua. Kyllä miehen mieli lepää.
Teretulemasta sekalaiseen mutta niin ihunaan seurakuntaan *huiskutusvilkuttaa*Uusi olen. Viikolla rekkaannuin.
Heiiii, mä katoin sen kans käpertyneenä sohvannurkkaan pehmoisen ja lämpimän shaaliin sisään - ja mä kyllä muistin että se oli hyvä ja näemmä joka kattomiskerralla vain paranee, mokoma !Tulipa katottua toi ”Rakkautta vain”. Muistin, että se on hyvä mutta en muistanut, että se on noin hyvä.
Mut onko hei vähän noloa. Poikamiesäijä istuu lauantai- iltana yksin sohvalla kattomassa romanttista komediaa.
aha, no mee päikkäreilleNyt mun rupee tulee uni sen siitä saa kun herää keskellä yötä kukkeloimaan mutta kun ei sillon enää nukuttanut yhtään,nyt olis jo ihan päikkari aika
Päivää Majurilaan ....tai oikeemmin tuisäisäiTähänkin päivään päivää
Huomenta poikahuomenta.