Höh, pyydä tohtoriltaEi mulla oo laiskuudenparannusmömmöjä
Höh, pyydä tohtoriltaEi mulla oo laiskuudenparannusmömmöjä
Ei sitä pervitiiniä taija olla enää markkinoilla. Laillisilla ainakaanHöh, pyydä tohtorilta
Nii, ennenvanhaan mömmötkin oli parempiiEi sitä pervitiiniä taija olla enää markkinoilla. Laillisilla ainakaan
viina on kyl oiva särkylääke, ja ehk kaikkein vaarattomin. hiukan vaan rajoittaa tuota autoilua. ja saattaa aiheuttaa hiukan riippuvuutta.Mömmöt pilleristeille. Viinaa kaikille. Sauna oli mahtava kokemus. Onneksi ei pääse baariin täältä saaresta.
Mun sisko on kanssa laitoksessa, vai pitäiskö sanoa pöpilässäMut ainaki pääsin nyt viikoksi pois laitoksesta siis töistä
Pääsee, venetaksi on keksittyMömmöt pilleristeille. Viinaa kaikille. Sauna oli mahtava kokemus. Onneksi ei pääse baariin täältä saaresta.
Missähän sun saari on? Onko se vielä saari? Meidän ranta on kadonnut -ainakin kymmenen metriä merelle päin.Mömmöt pilleristeille. Viinaa kaikille. Sauna oli mahtava kokemus. Onneksi ei pääse baariin täältä saaresta.
Näin on, laivat oli puuta ja pulverit apteekissaNii, ennenvanhaan mömmötkin oli parempii
No höpöhöpö korkkarit jalkaan ja sinne yksilleVoi kökkö. Ei jaksas tässä iässä enää tähän aikaan ex-tempore-yksille. kiva olis ko.henkilöä nähdä pitkästä aikaa mut mut..olis voinu vähä aiemmin kysellä.
Sairaalassa? Tai osastolla vaikka, kuka mitenki sanoo Mää oon töissä vanhuspuolella.Mun sisko on kanssa laitoksessa, vai pitäiskö sanoa pöpilässä
Ei muuten jaksa, Ei!Voi kökkö. Ei jaksas tässä iässä enää tähän aikaan ex-tempore-yksille. kiva olis ko.henkilöä nähdä pitkästä aikaa mut mut..olis voinu vähä aiemmin kysellä.
Äläs ny, tarviihan jonku siivota ja kokata ja pestä pyykkiä ja olla autokuskina, tuskin ne kaikkea osaa vieläVanhempi tyttö luki iltasadun nuoremmalle
Tarkoittaako tää että mua ei kohta tarvita ollenkaan
Olis pitäny keretä käydä suihkussa vielä ja ja ja...No höpöhöpö korkkarit jalkaan ja sinne yksille
No äkkiä suihkuun sit, eikä kupata ketjussa *stick*Olis pitäny keretä käydä suihkussa vielä ja ja ja...
Tuollahan se on kellokosken sairaalassaSairaalassa? Tai osastolla vaikka, kuka mitenki sanoo Mää oon töissä vanhuspuolella.
Pöh teitä.No äkkiä suihkuun sit, eikä kupata ketjussa *stick*
Ei ei ei, ei suihkussa saa nukkuaPöh teitä.
Niin ja jonkun pitää myös antaa rahaa ja maksaa ostokset.Äläs ny, tarviihan jonku siivota ja kokata ja pestä pyykkiä ja olla autokuskina, tuskin ne kaikkea osaa vielä
Pyh teitä. Keksin mitä muut ei voi korvata. Isin halauksen ja pipiin puhalluksenNiin ja jonkun pitää myös antaa rahaa ja maksaa ostokset.
Awww miten ihana.Pyh teitä. Keksin mitä muut ei voi korvata. Isin halauksen ja pipiin puhalluksen