The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kattinen:love: Ihan kun en olis "nähnyt" sua aikoihin!
tinkuliini :)*pus* - aika harvakseltaan täällä kuikuilen kyllä, kun tää elo pitää kiireisenä ja vaatii meikäläisen oman läsnäolonsa...ihme irl- kaappausta ilmassa isosti:barefoot: mutta kivaa sellaista :)

Mutta ei teitä unohtaa voi :) <3...huonoa omaatuntoa välistä tyrkkää mutta mun töhötyksissä ja kohotuksissa ootte jollain tavalla jokainen kuitenkin mukana :)...se pumppuosasto, nääs :)

Ja - näemmä on sunkin elossa ihan erilaista sykettä ja menoa :), se on hyvä juttu se! Oon ainakin ite aistivinani ja lukevinani, että sulla elo hymyilee, semmoinen ihana ja kaunis hehku tulee susta läpi :)
 
tinkuliini :)*pus* - aika harvakseltaan täällä kuikuilen kyllä, kun tää elo pitää kiireisenä ja vaatii meikäläisen oman läsnäolonsa...ihme irl- kaappausta ilmassa isosti:barefoot: mutta kivaa sellaista :)

Mutta ei teitä unohtaa voi :) <3...huonoa omaatuntoa välistä tyrkkää mutta mun töhötyksissä ja kohotuksissa ootte jollain tavalla jokainen kuitenkin mukana :)...se pumppuosasto, nääs :)

Ja - näemmä on sunkin elossa ihan erilaista sykettä ja menoa :), se on hyvä juttu se! Oon ainakin ite aistivinani ja lukevinani, että sulla elo hymyilee, semmoinen ihana ja kaunis hehku tulee susta läpi :)
Pitää olla siellä missä tarvitaan :) Harvakseltaan itekin kyllä mutta nyt on ollu aikaa,kohta ei taas ihan niin ole kuin nyt ollut. Pitää hankkia se luuri jotta voi useemmin koittaa pyörähtää :D
Ai hehkun ....mistä lie johtuu:ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja endis
Jumalanpalvelus krapulassa on kauhea kidutus. Pakko vaihtaa kanavaa :)
 
Pitää olla siellä missä tarvitaan :) Harvakseltaan itekin kyllä mutta nyt on ollu aikaa,kohta ei taas ihan niin ole kuin nyt ollut. Pitää hankkia se luuri jotta voi useemmin koittaa pyörähtää :D
Ai hehkun ....mistä lie johtuu:ninja:
Awwww, sun kanssas siellä :) - hehku ihan huolella, anna läikähtää ja roihuta ja uppoa siihen, se hellii ja vahvistaa ja kaunistaa entisestään :love:...ja sanoita sitä hehkumistas sille Lieneelleskin, ihana "syyllinen" kun on :)

Äyyh, joo - tota luurimen vaihtamista olen hyvin hyvin löyhästi itekin pyöritellyt:eek::notworthy:...mutta kun mä oon tämmönen tahvo tekniikassa niin:barefoot: toistaiseksi pysyttäydyn tässä yliaikaisessa kapulassani, mitä aika ajoin olen kyllä viskoomassa tuonne harakoille parempaan käyttötarkotukseen eikä nämä mun piilottamisyrityksetkään oikein oo tuottaneet tulosta :D....eli yritän kuitenkin siedättää itteäni näillä alkeellisilla taidoillani hilavitkutinvempaitten olemassaoloon ja käyttöönkin :)....*ihan hiljaa sipisee ja supattaa*:notworthy::barefoot::oops:...tota ööh...mulle on kyllä hankittu semmonen helvetill..herkullinen viksuvekotinvempainkapulakin...:eek:...mutta kun...ahdistaa niin maan perusteellisesti moisen häkkyrän näkeminenkin saati sitten käpälätuntumaan ottaminen,niin sielläpähän lepää sujuvasti - omassa laatikossansa....oottamassa meikäläisen hyvin hyvin epätoivon täyttämää urpå- hetkeä...:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä