olin jo,nih.aha, no mee päikkäreille
olin jo,nih.aha, no mee päikkäreille
Siehän vikkelä oot ollunnaolin jo,nih.
Siehän vikkelä oot ollunna
tinkuliini *pus* - aika harvakseltaan täällä kuikuilen kyllä, kun tää elo pitää kiireisenä ja vaatii meikäläisen oman läsnäolonsa...ihme irl- kaappausta ilmassa isosti mutta kivaa sellaistaKattinen Ihan kun en olis "nähnyt" sua aikoihin!
Pitää olla siellä missä tarvitaan Harvakseltaan itekin kyllä mutta nyt on ollu aikaa,kohta ei taas ihan niin ole kuin nyt ollut. Pitää hankkia se luuri jotta voi useemmin koittaa pyörähtäätinkuliini *pus* - aika harvakseltaan täällä kuikuilen kyllä, kun tää elo pitää kiireisenä ja vaatii meikäläisen oman läsnäolonsa...ihme irl- kaappausta ilmassa isosti mutta kivaa sellaista
Mutta ei teitä unohtaa voi <3...huonoa omaatuntoa välistä tyrkkää mutta mun töhötyksissä ja kohotuksissa ootte jollain tavalla jokainen kuitenkin mukana ...se pumppuosasto, nääs
Ja - näemmä on sunkin elossa ihan erilaista sykettä ja menoa , se on hyvä juttu se! Oon ainakin ite aistivinani ja lukevinani, että sulla elo hymyilee, semmoinen ihana ja kaunis hehku tulee susta läpi
mää katon losin tatuointitarinoita. en ite ottais mut kat on kyllä huikee tekee noita.Jumalanpalvelus krapulassa on kauhea kidutus. Pakko vaihtaa kanavaa
Awwww, sun kanssas siellä - hehku ihan huolella, anna läikähtää ja roihuta ja uppoa siihen, se hellii ja vahvistaa ja kaunistaa entisestään ...ja sanoita sitä hehkumistas sille Lieneelleskin, ihana "syyllinen" kun onPitää olla siellä missä tarvitaan Harvakseltaan itekin kyllä mutta nyt on ollu aikaa,kohta ei taas ihan niin ole kuin nyt ollut. Pitää hankkia se luuri jotta voi useemmin koittaa pyörähtää
Ai hehkun ....mistä lie johtuu
Kyllä pääset, kun vain muistat kaikessa kiireessäsi oikeesti hemmotella ja helliäkin itteäs - annat kropallesi ja sielullesi palautumis- ja voimienlataamisaikaa...Jee. Smoothie massussa ja olo kohtuullinen vaikken oo pilsuja vielä niellyt. Ehkä pääsen sittenkin vielä "terveen kirjoihin".
Mies nimeltään Varis soitti liikkeeseen: "täällä Varis. Kwaak kuului toisesta päästä."
Onneksi täällä on yhä sumuista. Hyvin sumuista. Ei näy mikään.Hyi kamala kun kaikki pölyt näkyy kun aurinko paistaa,ikkunatkin ihan paskaset....
Sama täällä. Masentava ilma.Onneksi täällä on yhä sumuista. Hyvin sumuista. Ei näy mikään.
JahaIhanaa, kun kaikki pölyt näkyy, kun aurinko paistaa,ikkunatkin ihan paskaset....
Onneksi mulla on yhä krapula. Hyvin sumuista. Nautin olotilastani.
Ei taija uistelemalla tulla mitään ainakaan sieltä suunnasta, ulompaa saattais meritane napatakkin, esim kuivan ja ison väliltä siinä matalikossa.Pekonia, munakokkelia, kauraleipää Kultakaura, savukalaa, vissyä ja kahvia. Kohta verkkojen tarkastusta ja uistelua. Kyllä miehen mieli lepää.
No mää unohinkahvi loppu. toinen varoitus tän huushollin hankitavastaavalle. kolmannesta saa kyl luvan häipyä.
ehk vähän voi antaa anteeksi kun pekonit ja munat vuoteeseen tarjoiltiin.No mää unohin