No päivääHuomentapäivää
Kahvia kiitos.
Älä sitten lähde, nih.Pahkura sentään, pitäis lähtee päiväkävelylle, mutta kun en jaksais
ehkä ens kerralla sit muistan.ehk vähän voi antaa anteeksi kun pekonit ja munat vuoteeseen tarjoiltiin.
Pakko mennä jos ei mene nii se kostautuu heti huomennaÄlä sitten lähde, nih.
No mene pihalle sittenPakko mennä jos ei mene nii se kostautuu heti huomenna
Huomentapäivää
Kahvia kiitos.
Kiitos, voi sitä kai toisenkin mukillisen vielä juoda
Oi, namsista sentään ! Siellä on tiedossa ihanaa herkkuhetkeä, oikeinBanaanikakku uunissa! Mä sit tykkään banaaneista kun ne voi hyödyntää ylikypsinäkin.
Eipä tule ei. Keli suosii, eli hermo lepoa.Ei taija uistelemalla tulla mitään ainakaan sieltä suunnasta, ulompaa saattais meritane napatakkin, esim kuivan ja ison väliltä siinä matalikossa.
Onko teillä ottikalenterit mukana?Eipä tule ei. Keli suosii, eli hermo lepoa.
Ei juma..... taasko sä alotat! Tee näistä linkitys jutuistas omat alotukset.Onko teillä ottikalenterit mukana?
Hermolepoa tarvii kyllä jokainen, mut ihan vaan sivusta kysyn, söitkös makkaraa, kun tuli huono olo? Mulla ei tule migreeniä, kunhan ei koske muiden sipseihin tai makkaroihin - vääriä en syö enkä sipsiä osta. Mut maha sanoo monesti ennen kuin pää, mitä kestää mitä ei. Krapulahan on tavallaan myrkytystila? Ottikalenterit täytyy olla omalta paikkakunnalta katsottuna... löytyy kai netistäkin?
Kyllä me tiedetään mitä krapula on.Onko teillä ottikalenterit mukana?
Hermolepoa tarvii kyllä jokainen, mut ihan vaan sivusta kysyn, söitkös makkaraa, kun tuli huono olo? Mulla ei tule migreeniä, kunhan ei koske muiden sipseihin tai makkaroihin - vääriä en syö enkä sipsiä osta. Mut maha sanoo monesti ennen kuin pää, mitä kestää mitä ei. Krapulahan on tavallaan myrkytystila? Ottikalenterit täytyy olla omalta paikkakunnalta katsottuna... löytyy kai netistäkin?
Muistelisin (muisti voi toki olla väärässäkin) että palstalla on kirjoitellut harmaanakin endis, oletko sama?Uusi olen. Viikolla rekkaannuin.
Joo, kokelisin kurkumaa mut en aio hankkia sitä, kun menee pari päivää ihan hukkaan. Kukin tavallaanEi juma..... taasko sä alotat! Tee näistä linkitys jutuistas omat alotukset.