Jatketaas oman maineen rapauttamista. Jos joku epäilee jo mun mielenterveyttä niin nou hätä, 99 % mun päivästä menee ihan muiden kuin illujen miettimiseen.
Mutta pari juttua tältä viikolta...
-mies katsoi viikolla jotain Halle Berry-elokuvaa, mikähän lie elokuva telkusta tullut? No mä en vilkaissut sitä kuin 20 sek ohimennen ja sinä aikana siinä näkyi Horuksen silmä kolmion sisällä -symboli, samaan aikaan puhuttiin jostain Drake-nimisestä tyypistä (Draco/Drake/Dracula kuuluu samaan syssyyn).
-Väänsin eilen pullaa, ja kun oli syysilta niin mulle tuli mieleen yksi syksyinen hittibiisi parin vuoden takaa, eli Ylviksen What does the fox say. Siinä on kaunis melodia, mukava video kun ei ole seksillä kyllästetty, lapset tykkäsivät eläinaiheesta. Mutta tuli mieleen katsoa olisiko siinä mitään hämärää. Eli video:
- maskit. Ok, mä olen itsekin lastenjuhlissa käyttänyt eläinmaskeja.
- lapsi on keskellä pimeää metsää, ok, pappa lukee siinä satua. Mut ei ole kauhean rauhoittava scene kuitenkaan.
- levitaatio. No, taidetta...
Ei riitä vielä todisteeksi. Mutta sitten luin...
- Fox-sana on yksi illuministien voimakkaita lempparisanoja, joita he käyttävät Monarch-mielenohjelmointikoulutuksessaan.
http://educate-yourself.org/mc/illumformula4chap.shtml
- Jos katsotaan sanan FOX kirjainten esiintymistä aakkosissa, saadaan 666.
F=6., O=15. (1+5=6) ja X=24. (2+4=6) kirjain.
Englantilaisessa gematriassa fox antaa myös lukuarvon 666.
Miksi se Ylviksen laulaja laulaa ketusta enkelinä? Saatanakin on enkeli...
Tulee mieleen, että olen täällä palstallakin kertonut kuinka olen joutunut lapsiltani eväämään tänä vuonna nimenomaan Fox-kanavan katselun, sieltä tulee ajan örkkimönkiäis/hirviö/tulimeri-lastenohjelmaa.
Entä Firefox, tulikettu...hmm. Miksi TULIkettu?
Joo...voi olla sattumaa, tai voi olla olemattakin.
Mutta pari juttua tältä viikolta...
-mies katsoi viikolla jotain Halle Berry-elokuvaa, mikähän lie elokuva telkusta tullut? No mä en vilkaissut sitä kuin 20 sek ohimennen ja sinä aikana siinä näkyi Horuksen silmä kolmion sisällä -symboli, samaan aikaan puhuttiin jostain Drake-nimisestä tyypistä (Draco/Drake/Dracula kuuluu samaan syssyyn).
-Väänsin eilen pullaa, ja kun oli syysilta niin mulle tuli mieleen yksi syksyinen hittibiisi parin vuoden takaa, eli Ylviksen What does the fox say. Siinä on kaunis melodia, mukava video kun ei ole seksillä kyllästetty, lapset tykkäsivät eläinaiheesta. Mutta tuli mieleen katsoa olisiko siinä mitään hämärää. Eli video:
- maskit. Ok, mä olen itsekin lastenjuhlissa käyttänyt eläinmaskeja.
- lapsi on keskellä pimeää metsää, ok, pappa lukee siinä satua. Mut ei ole kauhean rauhoittava scene kuitenkaan.
- levitaatio. No, taidetta...
Ei riitä vielä todisteeksi. Mutta sitten luin...
- Fox-sana on yksi illuministien voimakkaita lempparisanoja, joita he käyttävät Monarch-mielenohjelmointikoulutuksessaan.
http://educate-yourself.org/mc/illumformula4chap.shtml
- Jos katsotaan sanan FOX kirjainten esiintymistä aakkosissa, saadaan 666.
F=6., O=15. (1+5=6) ja X=24. (2+4=6) kirjain.
Englantilaisessa gematriassa fox antaa myös lukuarvon 666.
Miksi se Ylviksen laulaja laulaa ketusta enkelinä? Saatanakin on enkeli...
Tulee mieleen, että olen täällä palstallakin kertonut kuinka olen joutunut lapsiltani eväämään tänä vuonna nimenomaan Fox-kanavan katselun, sieltä tulee ajan örkkimönkiäis/hirviö/tulimeri-lastenohjelmaa.
Entä Firefox, tulikettu...hmm. Miksi TULIkettu?
Joo...voi olla sattumaa, tai voi olla olemattakin.