Vapaamuurarisymboleita vai vain taidetta?

9MM
Mut omituista kun kertoi et sitä pyydetty uhramaan lapsi ja se ei tehnyt sitä ni miksi ne ei tappanut bernardia miksi ne olisi säästänyt heikon ihmisen joka murtuu. Se väittää et omatunto on puhdas. Mut eiks silloin pitäisi kertoa myös kaikkien osallisten nimet. Noh Jumala ainoastaan tietää mitä on tehty ja ei olla. Jumala on rakkaus ja myös ankaruutta löytyy.
 
9MM
Mut tuli mieleen tosta kun bernard oli hyvä manipuloimaan ihmisiä ni voihan olla vaara nyttenkin kun ei kerrota nimiä. Mut hyvä pointti oli kun sanoi et ihmiset pitää saada ajattelemaan vain minä itse. Nykyäänhän sosiaalinen media on täynnä näitä ohjeita et ajattele itseäsi aina ja ohjataan minä keskeisyyteen. Et minun tunteeni on ne tärkeimmät siksikö hyppäämme niih helposti pois kaikesta joka vähänkään tuntuu epämiellyttävälle ja aiheuttaa negatiivisia tunteita ni heti dumpataan menemään ja vaihdetaan seuraavaan. Estääkö se vahvan sydämmen syntymistä. Kun jatkuvasti pommitamme et mikään ei saa olla koskaan tylsää. Moni sanoo elä ole tylsä vaan kiinnostava ja siksi nämä vaikuttajat on saanneet aikaan ehkä sen että kaiken pitää olla koko ajan pelkkää liitoo ja mielenkiintoista tai voi heti vaihtaa seuraavaan kun toinen ei ole koko aikaa viihdyttävä. Ja kaiken pitää olla erikoista ja mieltä stimuloivaa ni lähdetään etsimään uutta ja meistä tulee enempi yksikköjä yhteenkuuluvuuden sijaan kun kaikki etsii uutta fiilistä koko ajan ja tylsyyttä ja tavanomaista halveksitaan. Ennen tavaroissa oli kertakäyttö kulttuuri nyt etenevissä määrin ihmisuhteissa ei enään minä ajattelun takia löydetä aidosti toisiamme ja kuulla tunteita. Mut näissä salaliittoteorioissa en oo ollut lukemassa sitten zeitgeistin kakstuhat luvun alkupuolella olleen videon.
 
9MM
Mut sinäälläänhän kaiken pitäisi olla täysin avointa. Eli politiikkojen kaikki sanat ja teot ja päätökset pitäisi olla täysin julkisia joka asiassa. Aina vedotaan turvallisuuteen ja muuhun mut niiden pitäisi ajaa täysin kansojensa etua ja ovat heidän palvelijoitaan. Nytkun ei näin tehdä kaikenlainen hämäräkauppa on mahdollista ja suhmurointi ja voidaan tehdä päätöksiä jotka on kaikille vahingollisia sodat ja muut ja kähmitään itelle ja lähipiirille fyrkkaa muiden kustannuksella ja muista viis. Kansalaisten pitäisi saada tietää totuus kaikesta. Ei orjuudelle kyllä vapaudelle joka jokaiselle pitäisi suoda.
 

Yhteistyössä