V
vierailija
Vieras
Mikä "jännä sattuma" se kuolema silloin oli, jos jumala sen tiesi ja toteutti?Niin? Missä on ongelma?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä "jännä sattuma" se kuolema silloin oli, jos jumala sen tiesi ja toteutti?Niin? Missä on ongelma?
Huoh. Mä luen pitemmälle asteelle päässeiden muurareiden ja sieltä lähteneiden kertomuksia, mun ei tartte olla itse osallisena joka jutussa voidakseni puhua jostain asiasta.Kyllä echo olet ihan höyrähtänyt. Olen jutellut ja keskustellut vapaamuurarien kanssa. Olen myös jutellut ja keskustellut uskovaisten kanssa. Nämä uskovaiset jotka antavat vastauksen "Jumalan päättäessä näin" ovat aivan kuivakakkuja päästään. Ota selvää asioista, myös siitä toisesta puolesta. Sinun totuutesi ei ole muitten totuus.
Ja islamikin kieltää. Oidoi, kyllä Echo on nyt vaarallisessa seurassa.Niin. Hänhän alkoi höperehtiä näitä luciferjuttuja vasta eläkkeelle jäätyään ja uskovaiseksi ryhdyttyään.
Katolinen kirkkohan kieltää jäseniään kuulumasta muurareihin. Ehkä sä olet väärässä kerhossa, kun tämä asia sinua niin kovasti huolettaa.
Siis outo sattuma maallisessa mielessä, ei Jumalan kannalta. Tappaminen on väärin.Mikä "jännä sattuma" se kuolema silloin oli, jos jumala sen tiesi ja toteutti?
Mulle tuli mieleen tämä juttu, joka kai lukee myös Koiramäen tarinoissa:Niin? Missä on ongelma?
Jonka luit niinkin luotettavasta lähteestä, kuin YlilautaHuoh. Mä luen pitemmälle asteelle päässeiden muurareiden ja sieltä lähteneiden kertomuksia, mun ei tartte olla itse osallisena joka jutussa voidakseni puhua jostain asiasta.
Muurarit haluavat näyttäytyä muille henkisenä, jalouteen pyrkivänä porukkana, sä varmaan naiivisti haluat itse uskoa vain tuon puolen? Se on pitkään se puoli mitä näytetään liikkeessä oleville, mutta ylimmällä tasolla meininki muistuttaa jo sekunda-saatananpalvontaa, höystettynä ilotyttöjen panemisella.
Mikä sattuma jumalan päätös on?Siis outo sattuma maallisessa mielessä, ei Jumalan kannalta. Tappaminen on väärin.
Jumala ei murhaamista hyväksy, mutta sallii sen tapahtua joillekin ihmisille. Siinä on ero.Mikä sattuma jumalan päätös on?
Tappamisesta voit lähettää valituksen jumalallesi. Jos hän ei vastaa tai ota kantaa, hän varmaan silloin hyväksyy toiminnan.
Se kirkonmies joka tappaa, ei ole Uutta Testamenttia vilkaissutkaan, sotatilanteet erikseen (vaikka alan kallistua pasifismin puolelle).Echo, tappaminen on väärin. Voin kuule kertoa että uskovaiset ja jumalan nimissä on tapettu ihmisiä enemmän ku laki sallii. Suurimmat tappajat on juuri nämä uskonsotaa käyvät hihhulit.
Ja mitä näihin salaisiin riitteihin tulee...niitähän ne papit ja muut herranmiehet harrastavat siellä takahuoneissa. Miksei niistä tehdä dokumentteja sekä salaisia paljastuksia. Ei tarvitse minunkaan olla mukana kirkossa puhuakseni näistä.
Eikun harpit ja salaiset pentagrammit esiin.![]()
Olen kuullut Madonnan sitä harrastavan, mutta en ole tarkemmin lukenut Zoharista.Echo, oletko kuullut Zohar-kirjasta? Tämä on sitä Madonna-juttua. Zohar on siis kabbalan tärkein osa mystikoille.
Zohar on sitten jo rantautunut Suomeenkin.
Arkkipiispa ei vastaa jonkun huru-ukon kirjeeseen = arkkipiispa hyssyttelee. Just.Ja en kyllä itsekään ole ainakaan tällä palstalla halunnut koskaan suojella kirkon ja seurakuntien työntekijöitä ja jäseniä, jos ovat harrastaneet tappamista tai pedofiliaa. Mua on turha niistä muistuttaa.
Päinvastoin, justhan tässä kritisoin arkkipiispaamme hyssyttelystä.
Jos pystyisi estämään jotain omasta mielestä väärää tapahtumasta, mutta valitsee katsoa vain hiljaa vierestä, niin ei se ero nyt mikään kovin suuri ole.Jumala ei murhaamista hyväksy, mutta sallii sen tapahtua joillekin ihmisille. Siinä on ero.
By the way, Jeesuskin tapettiin.
No jos esitetään suhteellisen raskas syytös ja esittäjänä ei ole mikään huru-ukko vaan muuten fiksuna tunnettu yritysmaailman jäsen, niin edes muutaman sanan voisi heittää takaisin.Arkkipiispa ei vastaa jonkun huru-ukon kirjeeseen = arkkipiispa hyssyttelee. Just.
Jumalalla on oikeus ottaa meiltä elämä pois millä hetkellä tahansa, millä tavalla tahansa. Jos Jumalaa syyttelet niin voi kauheeta, Hän on vastuussa yli 100 miljardin ihmisen (maailman kaikkien eläneiden ihmisten arvioitu lukumäärä) kuolemasta.Jos pystyisi estämään jotain omasta mielestä väärää tapahtumasta, mutta valitsee katsoa vain hiljaa vierestä, niin ei se ero nyt mikään kovin suuri ole.
Niin oliko tämä syytteen esittäjä itsekin panemassa näitä ilotyttöjä naamari päässä?No jos esitetään suhteellisen raskas syytös ja esittäjänä ei ole mikään huru-ukko vaan muuten fiksuna tunnettu yritysmaailman jäsen, niin edes muutaman sanan voisi heittää takaisin.
Vaikka Mäkinen kuinka nauraisi partaansa semmoisen meilin saadessaan, niin laittaisi edes "Kiitos viestistänne, selvitän asiaa ja tarvittaessa otan äijät puhutteluun."
Sinulla on täysi oikeus uskoa näin. Totuuden kanssahan tällä ei silti ole mitään tekemistä.Jumalalla on oikeus ottaa meiltä elämä pois millä hetkellä tahansa, millä tavalla tahansa. Jos Jumalaa syyttelet niin voi kauheeta, Hän on vastuussa yli 100 miljardin ihmisen (maailman kaikkien eläneiden ihmisten arvioitu lukumäärä) kuolemasta.
Mutta ensin Hän on sen elämän antanutkin.
Vinkkaa mv-"lehteä". Siellä joku voisi tuolla lööpillä jutun tehdäkin. Vihjaat vaan, että jumala on mamu.Olisikin hauska lööppi "Jumala tappanut jo 100 mrd ihmistä, tappoi oman poikansakin - sarjamurhaajaa vaaditaan tilille. "
Öitä, myös sulle, armas urputtajani.![]()