Vapaamuurarisymboleita vai vain taidetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä echo olet ihan höyrähtänyt. Olen jutellut ja keskustellut vapaamuurarien kanssa. Olen myös jutellut ja keskustellut uskovaisten kanssa. Nämä uskovaiset jotka antavat vastauksen "Jumalan päättäessä näin" ovat aivan kuivakakkuja päästään. Ota selvää asioista, myös siitä toisesta puolesta. Sinun totuutesi ei ole muitten totuus.
Huoh. Mä luen pitemmälle asteelle päässeiden muurareiden ja sieltä lähteneiden kertomuksia, mun ei tartte olla itse osallisena joka jutussa voidakseni puhua jostain asiasta.

Muurarit haluavat näyttäytyä muille henkisenä, jalouteen pyrkivänä porukkana, sä varmaan naiivisti haluat itse uskoa vain tuon puolen? Se on pitkään se puoli mitä näytetään liikkeessä oleville, mutta ylimmällä tasolla meininki muistuttaa jo sekunda-saatananpalvontaa, höystettynä ilotyttöjen panemisella.

Huoh. Mä luen pitemmälle asteelle päässeiden muurareiden ja sieltä lähteneiden kertomuksia, mun ei tartte olla itse osallisena joka jutussa voidakseni puhua jostain asiasta.

Muurarit haluavat näyttäytyä muille henkisenä, jalouteen pyrkivänä porukkana, sä varmaan naiivisti haluat itse uskoa vain tuon puolen? Se on pitkään se puoli mitä näytetään liikkeessä oleville, mutta ylimmällä tasolla meininki muistuttaa jo sekunda-saatananpalvontaa, höystettynä ilotyttöjen panemisella.
Jonka luit niinkin luotettavasta lähteestä, kuin Ylilauta :D Oikeasti nyt.. Vai onko Julinkin tunnustanut olleensa orgioissa panemassa ilotyttöjä naamari päässä?

Echo, tappaminen on väärin. Voin kuule kertoa että uskovaiset ja jumalan nimissä on tapettu ihmisiä enemmän ku laki sallii. Suurimmat tappajat on juuri nämä uskonsotaa käyvät hihhulit.

Ja mitä näihin salaisiin riitteihin tulee...niitähän ne papit ja muut herranmiehet harrastavat siellä takahuoneissa. Miksei niistä tehdä dokumentteja sekä salaisia paljastuksia. Ei tarvitse minunkaan olla mukana kirkossa puhuakseni näistä.

Eikun harpit ja salaiset pentagrammit esiin.:devil:

• Tykkää
Reactions: päätön
Mikä sattuma jumalan päätös on?

Tappamisesta voit lähettää valituksen jumalallesi. Jos hän ei vastaa tai ota kantaa, hän varmaan silloin hyväksyy toiminnan.
Jumala ei murhaamista hyväksy, mutta sallii sen tapahtua joillekin ihmisille. Siinä on ero.
By the way, Jeesuskin tapettiin.

Echo, tappaminen on väärin. Voin kuule kertoa että uskovaiset ja jumalan nimissä on tapettu ihmisiä enemmän ku laki sallii. Suurimmat tappajat on juuri nämä uskonsotaa käyvät hihhulit.

Ja mitä näihin salaisiin riitteihin tulee...niitähän ne papit ja muut herranmiehet harrastavat siellä takahuoneissa. Miksei niistä tehdä dokumentteja sekä salaisia paljastuksia. Ei tarvitse minunkaan olla mukana kirkossa puhuakseni näistä.

Eikun harpit ja salaiset pentagrammit esiin.:devil:
Se kirkonmies joka tappaa, ei ole Uutta Testamenttia vilkaissutkaan, sotatilanteet erikseen (vaikka alan kallistua pasifismin puolelle).
Kun katsoo Jeesuksen ja apostolien tekemisiä niin päitä ei katkeillut, ne on sit olleet ristiretkeläisiä jotka 1000-luvun alkupuolella (ja varmasti muulloinkin) ovat käännyttäneet ihmisiä väkivalloin kristinuskoon. Lieköhän muuten niitä temppeliherroja jotka ovat edeltäneet vapaamuurareita (pitäisi tutkia jos ehdin)?

"Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu," sanoi Jeesus.
Paavali lisäsi "Meidän aseemme eivät ole lihallisia=maallisia".

Ja en kyllä itsekään ole ainakaan tällä palstalla halunnut koskaan suojella kirkon ja seurakuntien työntekijöitä ja jäseniä, jos ovat harrastaneet tappamista tai pedofiliaa. Mua on turha niistä muistuttaa.
Päinvastoin, justhan tässä kritisoin arkkipiispaamme hyssyttelystä.

Echo, oletko kuullut Zohar-kirjasta? Tämä on sitä Madonna-juttua. Zohar on siis kabbalan tärkein osa mystikoille.

Zohar on sitten jo rantautunut Suomeenkin.
Olen kuullut Madonnan sitä harrastavan, mutta en ole tarkemmin lukenut Zoharista.

enhanced-buzz-26781-1398177437-5.jpg

Ja en kyllä itsekään ole ainakaan tällä palstalla halunnut koskaan suojella kirkon ja seurakuntien työntekijöitä ja jäseniä, jos ovat harrastaneet tappamista tai pedofiliaa. Mua on turha niistä muistuttaa.
Päinvastoin, justhan tässä kritisoin arkkipiispaamme hyssyttelystä.
Arkkipiispa ei vastaa jonkun huru-ukon kirjeeseen = arkkipiispa hyssyttelee. Just.

Arkkipiispa ei vastaa jonkun huru-ukon kirjeeseen = arkkipiispa hyssyttelee. Just.
No jos esitetään suhteellisen raskas syytös ja esittäjänä ei ole mikään huru-ukko vaan muuten fiksuna tunnettu yritysmaailman jäsen, niin edes muutaman sanan voisi heittää takaisin.

Vaikka Mäkinen kuinka nauraisi partaansa semmoisen meilin saadessaan, niin laittaisi edes "Kiitos viestistänne, selvitän asiaa ja tarvittaessa otan äijät puhutteluun."

Jos pystyisi estämään jotain omasta mielestä väärää tapahtumasta, mutta valitsee katsoa vain hiljaa vierestä, niin ei se ero nyt mikään kovin suuri ole.
Jumalalla on oikeus ottaa meiltä elämä pois millä hetkellä tahansa, millä tavalla tahansa. Jos Jumalaa syyttelet niin voi kauheeta, Hän on vastuussa yli 100 miljardin ihmisen (maailman kaikkien eläneiden ihmisten arvioitu lukumäärä) kuolemasta.
Mutta ensin Hän on sen elämän antanutkin.

Olisikin hauska lööppi "Jumala tappanut jo 100 mrd ihmistä, tappoi oman poikansakin - sarjamurhaajaa vaaditaan tilille. "

Öitä, myös sulle, armas urputtajani. :)

No jos esitetään suhteellisen raskas syytös ja esittäjänä ei ole mikään huru-ukko vaan muuten fiksuna tunnettu yritysmaailman jäsen, niin edes muutaman sanan voisi heittää takaisin.

Vaikka Mäkinen kuinka nauraisi partaansa semmoisen meilin saadessaan, niin laittaisi edes "Kiitos viestistänne, selvitän asiaa ja tarvittaessa otan äijät puhutteluun."
Niin oliko tämä syytteen esittäjä itsekin panemassa näitä ilotyttöjä naamari päässä?

Miten se ristiriita, että hän väitti henkilön tasolta 30 paljastaneen tason 33 salaisuuksia?

Uskoon hurahtanut eläkeläinen, jolla ei ole esittää väitteilleen mitään todisteita. Ei kovin uskottavaa ja samaa sarjaa, kuin jos väittäisi piispojen ja pappien palvovan menninkäisiä salaisissa rituaaleissaan. Tuollaiseen kirjeenvaihtoon arkkipiispa ei varmaan rajallista aikaansa välitä käyttää. Tai otapa sinä yhteyttä Niinistöön asian tiimoilta, niin saadaan yksi hyssyttelijä lisää, kun odotat turhaan vastausta.

Jumalalla on oikeus ottaa meiltä elämä pois millä hetkellä tahansa, millä tavalla tahansa. Jos Jumalaa syyttelet niin voi kauheeta, Hän on vastuussa yli 100 miljardin ihmisen (maailman kaikkien eläneiden ihmisten arvioitu lukumäärä) kuolemasta.
Mutta ensin Hän on sen elämän antanutkin.
Sinulla on täysi oikeus uskoa näin. Totuuden kanssahan tällä ei silti ole mitään tekemistä.

Huomenta. En osaa linkittää, mutta iltiksessä oli uutinen että mies oli kuollut oman autonsa alle marjareissulla. Ettei vaan olisi olleet "ne" asialla...niinkuin kävi sille moottorikelkka miehellekin...

Miksi Echo hyökkäät vapaamuurareitten kimppuun, mitä he ovat sinulta pois ottaneet? Tunnetko monia, onko varmaa faktaa kerrottavana? Mutta vaikka olen sinun kanssasi eri mieltä, on minusta hienoa että jaksat puolustaa kantaasi. Kaikkea ei tosin voi perustella "kun nyt vaan Jumala päättää nyt tällä
kertaa näin" ja se on siis fine.

En edes viitsi vaahdota uskovaisista, niistä papeista, jotka julistavat herran sanaa ja ovat esikuvia, ja samalla sai tuomion omiin tyttäriinsä kohdistuvista seksitempuista. No, kun Jumala nyt sallii tälläkertaa näin...

Yhteistyössä