Koita itteäskin välillä miettiä. Syöt vaikka ennen nukkumaanmenoa. Se on vain 5-30 min vähemmän yöunista.Ei pysty nyt,pitää lähteä suihkuun ja sit ruveta sulkee konetta ja ja...
Koita itteäskin välillä miettiä. Syöt vaikka ennen nukkumaanmenoa. Se on vain 5-30 min vähemmän yöunista.Ei pysty nyt,pitää lähteä suihkuun ja sit ruveta sulkee konetta ja ja...
Hyvä. Mulla on puuroa ja mustikoita. Ja muutaman pähkinänkin nappasin.Söin kanaa, uunijuureksia, salaattia ja pähkinöitä.
Keitetty kananmuna kyytipojaksi?Hyvä. Mulla on puuroa ja mustikoita. Ja muutaman pähkinänkin nappasin.
Kaippa sitä jollain tavalla kehtaisi kysyä. Eikä asia ainakaan sitten vaivaisi ja mietityttäisi.Kehtaanko mä mennä seuraavalla kerralla kysymään siltä onko senkin isä adoptoitu viiskytluvulla?
Hyvä idea. Voin keittää teepannussa, niin saan samalla teetäKeitetty kananmuna kyytipojaksi?
Puuroa?Mä en oikeen tiiä söisinkö vaiko enkö. Söin tossa puol 6 maissa munakkaan ruoaksi, nyt on vähän sellanen olo et tekis mieli jotain, mut ei oo nälkä, mut ei tiiä mitä tekee mieli
Syö vaan. Nii saat sitten untakin paremmin.Mä en oikeen tiiä söisinkö vaiko enkö. Söin tossa puol 6 maissa munakkaan ruoaksi, nyt on vähän sellanen olo et tekis mieli jotain, mut ei oo nälkä, mut ei tiiä mitä tekee mieli
Juu kyllä mun ruokailut nykysin on suurinpiirtein ihan ok mut viime aikoina ei oo jaksanut vaan itelleen laitella mitään erikoisia kokkauksia mutta kyllä mä tässä vielä jonkun iltapalan vedän kunhan ehdin ja kerkeen.Koita itteäskin välillä miettiä. Syöt vaikka ennen nukkumaanmenoa. Se on vain 5-30 min vähemmän yöunista.
No ku mä meen kuitenki vasta joskus 3 tunnin päästä aikaisintaan nukkumaan... Nii sitte mä joudun kuitenki viä syömää ennen ku meen maateSyö vaan. Nii saat sitten untakin paremmin.
Mä laitan aina kylmään veteen, eikä mulla vaahtoudu..Ei perkele... En enää osaa ees munia keittää. Miks ne nykyään aina vaahtoutuu? Liian korkea lämpötila?
Laitathan munan jo kylmään veteen?Ei perkele... En enää osaa ees munia keittää. Miks ne nykyään aina vaahtoutuu? Liian korkea lämpötila?
Näin mäkin teen. Mies taas kiehuttaa veden ja laskee varoen lusikalla munan kerrallaan kiehumaan. Toimii niinkin. (mut on pirun hankalaa mun miellestä)jääkaapista otetut kananmunat kylmään veteen ja huoneenlämmöstä suunnilleen huoneenlämpöseen veteen ja sitten levyä päälle.
Ainoa oikea tapa keittää munaNäin mäkin teen. Mies taas kiehuttaa veden ja laskee varoen lusikalla munan kerrallaan kiehumaan. Toimii niinkin. (mut on pirun hankalaa mun miellestä)
Sulla on hyvä maku. Mä tykkään ihan oikeasta ternimaitojuustosta mansikkahillolla mut pitänee kokeilla tuolla reseptillä kun ei ternimaitoa ole.Minäpä syön näin saunan päälle kuumaa uunijuustoa (Valio maitojauhetta + kermaa + 2 kananmunaa). Päällä jäisiä oman maan mansikoita.
Höpönpöpön. Toi on sellaisen, joka ei osaa muuttua, tapa. Tai ainakin mun mies menee idealla "kun ennenkin, niin..."Ainoa oikea tapa keittää muna