The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tuolla ufomiehet asustaa:oops:

Nasan Kepler-avaruusteleskooppi on löytänyt Joutsenen ja Lyyran tähdistöjen välistä tähden, jota kiertää toistaiseksi tunnistamattomia kohteita.

– Emme ole koskaan nähneet mitään tämän tähden kaltaista. Se on todella outo. Luulimme ensin sen olevan vaurioitunutta dataa tai teleskoopin liikettä, mutta kaikki ne on tarkistettu, Yalen yliopiston tutkijatohtori Tabetha Boyajian kertoo The Atlanticin mukaan.
Jokin suuri kohteiden rykelmä näyttää kiertävän kyseistä tähteä tiiviissä muodostelmassa.
oisaalta tähtitieteilijä Jason Wright Penn Staten yliopistosta nostaa esiin vielä villimmän ajatuksen.

– Avaruusolentojen pitäisi olla kaikista viimeisin hypoteesi jota harkitaan, mutta tämä näyttää kyllä joltain, jota vieras sivilisaatio saattaisi rakentaa, hän toteaa The Atlanticin haastattelussa.
 
Heei!

Hotellilla, suihkunraikkaana. :) Ja oivalsin (feissari muistutti) että meillä on miehen kanssa huomenna vuosipäivä. Neljä vuotta ensitapaamisesta. Mä hihkun sitä täällä kun oikeassa elämässä se ei ole soveliasta.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Heei!

Hotellilla, suihkunraikkaana. :) Ja oivalsin (feissari muistutti) että meillä on miehen kanssa huomenna vuosipäivä. Neljä vuotta ensitapaamisesta. Mä hihkun sitä täällä kun oikeassa elämässä se ei ole soveliasta.
Sulla on noit hotellikuolemaöitä samaan tahtiin kuin humpansoittajilla wanhoina hyvinä aikoina. Milloin sä ehdit olla kotona?

Toisekseen, nelivuotispäivää kehtaa hehkuttaa ihan missä vaan.
 
Sulla on noit hotellikuolemaöitä samaan tahtiin kuin humpansoittajilla wanhoina hyvinä aikoina. Milloin sä ehdit olla kotona?

Toisekseen, nelivuotispäivää kehtaa hehkuttaa ihan missä vaan.
Just olin viikonlopun ja alkuviikon kotona kun lapsilla on syysloma. :) Ja talvella! Koko talven saa olla kotona.

Ja ei, en voi. Kun mies oli vielä tapaamisemme aikaan yhdessä eksänsä kanssa. Tuota päivää siis emme tule milloinkaan julkisesti juhlimaan.
 
Just olin viikonlopun ja alkuviikon kotona kun lapsilla on syysloma. :) Ja talvella! Koko talven saa olla kotona.

Ja ei, en voi. Kun mies oli vielä tapaamisemme aikaan yhdessä eksänsä kanssa. Tuota päivää siis emme tule milloinkaan julkisesti juhlimaan.
Ja miks ei?

Toimivaa suhdetta ei kolmas osapuoli pysty rikkomaan. Vai oletko koskaan yrittänyt selittää rakastuneelle miehelle/naiselle, että unohda tuo hyypiö ja rakastu minuun. Ei onnistu.
 
Ja miks ei?

Toimivaa suhdetta ei kolmas osapuoli pysty rikkomaan. Vai oletko koskaan yrittänyt selittää rakastuneelle miehelle/naiselle, että unohda tuo hyypiö ja rakastu minuun. Ei onnistu.
No ei pysty, ei. Mutta silti. Mulla (meillä) on hyvät välit miehen eksään, ei me sitä haluta pilata. Jostain pitää luopua kun nappaa toisen naisen miehen. Reilua minusta.
 
Maailma on täynnä asioita joita minulta ei kande pyytää tai kysyä.

Tämän pyytäminen livenä tai karaåkessa on yksi niistä.

Punatukkaiset tytöt ovat lääh. En voi sille mitään.
Eräs toinenkin "herra" mulle tänään asiasta mainitsi, että punatukkaiset tytöt vie jalat alta. Mä en edes tienny värisävyä ku parturi laitto, mutta jokseenkin typerällä sattumalla mun pään sävyt sattuu olemaan juurikin erään kerhon logon kanssa saman väriset. Tällasissa tilanteissa mä jo melkein uskon johonkin yliluonnolliseen sattumaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Punahiuksisista naisista lienee laulettu useammassakin biisisä? Mulle tulee heti mieleen Sir Elwioodin hiljaisten värien "älä mee" ja sit Rokotteen biisi minkä nimeä en muista mutta "hei punapää, olet kaunis ja ylpeä, hei punapää, ilmestyit kuin tyhjästä, etkö huomaa mua ja mun katseita älä kiusaa pidempään, tää on menoa, etkö armahda sydän parkaani vieläkään" *hoilaa*
 
Punapäisistä on tosiaan monta myyttiä ... seksuaalisempia, kestävämpiä ja ties mitä. Usein aitoon punapäiseen perimään liittyy irkkugeenit, joka sinänsä on jännä ilmiö.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä