Kyllä munan saa helposti pystyyn, mutta pystyssä pysyminen on se ongelmaEi sitä tiiä jos on oikeen taitava
Kyllä munan saa helposti pystyyn, mutta pystyssä pysyminen on se ongelmaEi sitä tiiä jos on oikeen taitava
Ei kannataLaitanko siveyden sipulin takaisin, HÄH
Mie kävin ekaa kertaa tuolla, hyvää oli. Useammalta oon kehuja kuullut nii siksi mentiin.Nepalilainen ruoka on mun lempparia.
Nää väitti että puhutaan kananmunasta! Niin siitä sit miekin..Kyllä munan saa helposti pystyyn, mutta pystyssä pysyminen on se ongelma
En siitä mitään puhunutkaanEikait niitä pystyyn saa?
Muut meni ja muuttiMunien kanssa touhuaminen on hankalaa. Monia eri tapoja miten sen voi tehdä ja mikä parhain tapa saada pysyyn ehjänä.
Sehän riippuu ihan siitä miten sitä pyöritelläänKyllä munan saa helposti pystyyn, mutta pystyssä pysyminen on se ongelma
En siitä mitään puhunutkaan
Muut meni ja muutti
En siitä mitään puhunutkaan
Muut meni ja muutti
Ei kannata
Itse tykkään kanssa, paljolti samanlaista kuin monet intialaiset sapuskat mutta on niitä ns. omiakin ruokia. Parasta nepalilaista sain vuosia sitten kun tein Kalliossa sellasta baarikierrosta et yhdessä paikassa otin yhden ja jatkoin eteenpäin - silloin mulla ei ollut mitään hajuakaan Kalliosta - niin sitten xx monennen jälkeen tuli nälkä ja siis hortoilin jossain ja katoin että hei! Safkapaikka. Sellainen ison ruokapöydän kokoinen nepalilaisravinteli. Istumaan mahtui kuusi ihmistä muistaakseni. Otin kanaa jollain ja jollain jne oli todella hyvää. Myöhemmin pari kertaa yritin löytää sitä mutta ei toivoakaan. Sen illan päätteeksi kun astuin taksiin hakiksen torilla niin siihen väliin jää jo melko monta paikkaa koluttavaksiNepalilaista. Oi!
Kyllä munan saa helposti pystyyn, mutta pystyssä pysyminen on se ongelma
NiinpäIlkeitä muuttelijoita
Se on Dudiis! Porthaninkadulta pitää mennä hieman alas sitä jotain katua mikä jatkuu ylöspäin kirkolle päin... Karhupuistolta sata metriä.Itse tykkään kanssa, paljolti samanlaista kuin monet intialaiset sapuskat mutta on niitä ns. omiakin ruokia. Parasta nepalilaista sain vuosia sitten kun tein Kalliossa sellasta baarikierrosta et yhdessä paikassa otin yhden ja jatkoin eteenpäin - silloin mulla ei ollut mitään hajuakaan Kalliosta - niin sitten xx monennen jälkeen tuli nälkä ja siis hortoilin jossain ja katoin että hei! Safkapaikka. Sellainen ison ruokapöydän kokoinen nepalilaisravinteli. Istumaan mahtui kuusi ihmistä muistaakseni. Otin kanaa jollain ja jollain jne oli todella hyvää. Myöhemmin pari kertaa yritin löytää sitä mutta ei toivoakaan. Sen illan päätteeksi kun astuin taksiin hakiksen torilla niin siihen väliin jää jo melko monta paikkaa koluttavaksi
Oli hyvää! Naanleipiä osaan tehdä kohtuullisen hyviä ja ehkä muutamaa intialaista safkaa mutta pitäis joskus perehtyä nimenomaan nepalilaiseen safkaan.
Mulla rähmi ja punoitti tiistaina toinen silmä mutta ei ollut onneksi mitään silmätulehdusta vaan oli seuravan päivän aikana ihan normaaliPitäisköhän mun ottaa iltapilsut kun alkaa taas pään toista puota juilia. Silmätkin punertavat, mul on varmaan niskanikamajumin lisäksi joku pöhkö viirus.
Toivottavasti tääkin katoaa huomiseen mennessä etten näytä syyttä krapulaiselta duunissaMulla rähmi ja punoitti tiistaina toinen silmä mutta ei ollut onneksi mitään silmätulehdusta vaan oli seuravan päivän aikana ihan normaali
Vois ollakkin sielläpäin kiertelin myös. Onko pystyssä vielä?Se on Dudiis! Porthaninkadulta pitää mennä hieman alas sitä jotain katua mikä jatkuu ylöspäin kirkolle päin... Karhupuistolta sata metriä.
Oli yön aikana myös toinenkin silmä rähminyt ja molemmat punoitti muutaman tunnin. Tietysti olivat vielä vähän turvoksissakinToivottavasti tääkin katoaa huomiseen mennessä etten näytä syyttä krapulaiselta duunissa
Kokeiles käydä joskus kupattavana ... mulla oli kerran jotain 30 sarvea selässä imemässä verta ja siitä n. viikon päästä menin sitten uimaan ... "jostain ihmeen syystä" ne altaat tyhjeni aika äkkiäToivottavasti tääkin katoaa huomiseen mennessä etten näytä syyttä krapulaiselta duunissa
Löytyskö siveyden kananmunaa?Laitanko siveyden sipulin takaisin, HÄH
Aika huonoja tuloksia tuliLöytyskö siveyden kananmunaa?