Hei, haluaisin hypätä taustalta mukaan keskusteluun. 29-vuotias ja yhden kolmevuotiaan luomuvauvan äiti, joka on pidempään jo vauvakuumeillut mutta tähän saakka pitänyt jalat ristissä ovulaation aikoihin (vaihtelevalla menestyksellä
). Pikkunapero puristelee äidin vatsamakkaroita ja kyselee voisiko täällä olla vauva, joten tätä toivetta olisi pian tarkoitus yrittää toteuttaa. Olen myös ilmoittanut aikeistani miesparalle
.
Olen jo valmiiksi himotestaaja ennen kuin yrityskään on ehtinyt alkaa. Pohjatyötä on tehty, koska ennen esikoista on PCO:ta ultrattu ja kuukautiset ovat superepäsäännölliset olleet iät ja ajat. Olen jopa miettinyt, että toinen munasarja ovuloi (jos ovuloi) eri rytmillä kuin toinen. Kuumemittarin kanssa nukun ja uskallan väittää, että hyvin tunnistan ovulaation (ainakin siitä 14 päivän sisään on yleensä alkanut kuukautiset). Tältä palstalta olen myös haalinut tietoa.
Tällä hetkellä odottelen kuukautisia kp 53/33 tai 45, oletetusta ovulaatiosta 10 päivää. Kierrot siis aivan sekaisin
ja viime kuukautiset poikkeuksellisen niukat. Vähän huolestuttaa tulevan kannalta
Miltä ovistestien kuuluisi näyttää normaalisti tässä vaiheessa? Tein sellaisen huviksi ja vieläkin siinä on haaleaa viivaa. Ei yhtä tumma kylläkään kuin reilu viikko sitten. Mulla on tosin teidän yleisestä linjasta poiketen mieltymys RFSU:n testeihin
Yhteisesti onnea plussanneille ja tsemppiä yritystä jatkaville!