Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun mielestä väriä saattaa olla tuossa alareunassa mutta enpä mene vannomaan.:whistle::cautious:

Jännää nähdä mitä ens aamunen näyttää. enää 1 pc ja sit vaihtuu david. en tiedä, pitäskö ostaa lisää että on samaa merkkiä.

Kaksosiin on mahdollisuus... Miehen suvussa kun niitä on... :D
 
Aloitin sitten ovilaatiotestien käytön tässä toisessa kierrossa. Eli nyt menossa toka luomu kierto e-pillereiden jälkeen. Eka kierto oli pituudeltaan kp31. Nyt oon ovulaatiotestiä tehny joka aamu alkaen kp10.
Mielestäni nämä kaikki testit on negatiivisia. Käytössä pregchek ovulaatiotestit. Olen niitä käyttänyt aikaisemminkin ja kun sain ovisplussan sekä kontrolliviiva että testi viiva olivat aivan niin punaisia kun voi vaan olla.
Nämä kuvassa näyttää kyllä mun silmään negoilta. :(
No ehtiihän se vielä tulla mutta jotenki yllätyin ku ei oo tuo viiva edes mielestän vahvistunu...
http://aijaa.com/lPcWd4
Kuvassa testit kp10-14. Tänään kp14.
 
Onnittelut plussanneille :)

Kismett- se ovulaatio saattaa valilla vaihdella. Mulla tietaakseni ollut aina n. kp14 mutta yhtakkia tassa kierrossa sitten kp17. Eli eikun vaan testailua jatkamaan :)

ON: tanaan kp29/27-28 ja odottelen kuukautisten alkamista.. vaikuttaako myohainen ovulaatio kuukautiskiertoon? Minulla oli ovis kp17/27-28.. Rasittavaa tama odottelu :(
 
Kun te ootte alkaneet testaamaan raskautta ajoissa niin ootteko saaneet tyyliin viikko ennen oletettuja kk /dpo7 haamuja? Vai onko menty aluksi ihan puhtaan valkeilla testeillä ja pikkuhiljaa alkanut haamut näkyä? Onko mahdollista saada vielä plussaa jos dpo 9 ei näy vielä yhtään mitään herkällä(10iu) testillä?
 
SuloinenS. Jaa a. Mulla on ainaki hcg käsittääkseni noussut raskauksissa hyvin ja eka haamu Dpo10. En tiedä olisko aikaisemmin näkynyt mutta eikai kukaan, tai aika harva saa dpo7 viivaa koska alkio kiinnittynyt pääsääntöisesti viikko hedelmöittymisestä. Jos joku saa viivoja tyylii dpo 5-7 nii sillo ovis on kyllä ollu melko varmasti aikaisemmin. Uskaltaisin väittää.

Pumpuli .jos ovis siirtyy nii yleensä myös menkkojen alku siirtyy :) tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulipallero
Kismet: Testaile rauhassa. Aika tumma toi kontrolliviiva on jo sulla. Mulla menossa kp 24 tosiaan ja viiva näyttää samalle, kun sulla nyt. Veikkaan, että saat parin päivän sisään plussan :)

SuloinenSalaisuus: Aika aikaisilla päivillä edelleen testaat. Jos dpo 14 vielä nega, niin sitten todennäköisesti et ole raskaana. Tosin joillekkin voi plussa pärähtää vasta senkin jälkeen :LOL:

Tirppunen: Kyllä näkyy!!! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Tammitytto kiitos :) voi olla etta stressin takia se ovis siirtyi. Eli pitaa sitten niita menkkoja odotella paria paivaa myohemmin (tietty toivon etteivat tulekaan ja testi nayttas plussaa..).

Empuska ja _Tirppunen_ olen minakin nakevani jotain teidan molempien kuvissa :) toivottavasti vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Voi :( pinkkiä pyyhkiessä, nippailua ja "oravahammas särky" ...negaa näyttää..tosin vasta dpo 10 ja huomenna pitäisi alkaa tai lauantaina :confused:
Oisko se sininen minkä kuvasin viime viikolla ollu kiinnittymusyritys ja hyvin aikainen ovis sitten taas... jos nyt alkaa :cry:

(Kuvaa kohta)
 
Tänää 6+4 ja tosiaan minä se olin kellä oli korkeat hcg arvot. Pelottelin itseäni jo rypäleraskaudella yms kauheilla mutta normaali raskaus se nyt on, voi kunpa jatkuisikin sellaisena!

Wolt voi harmin paikka menkoista :( :(
 
Woltille halirutistus <3

Ja vallan ihania uutisia Mandala, onnea "oikeasta" pienokaisesta <3

Hohhoijjaa, oispa jo aamu että voisi vähän testailla ;p On se vain niin jännää, vaikka nega sieltä joka kerta todellisuudessa tulee, mutta silti! :D
Tissit kipeytyi eilen, vko/2 myöhemmin kuin yleensä, tosin voi olla että oon taas ovuloinu sata vuotta myöhemmi kun pitäis.
Äsken kävelin koiran kanssa ulkona ihan rauhallisesti ja iski kauhia vasemman puolen kipu, tai siis vas. munasarja ja kylkeeniin pisti niin että itku meinasi tulla. Vieläkin jotenkin tuntuu jotain tuntemuksia kyljessä, yhyy ;(
 

Yhteistyössä