Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pupelaattori peukut!

Maria v..mielenkiintoista. .paljonko veriarvot oli tolla viivalla? Sulla on kyllä niin erikoinen tilanne että varmaan arvoista ei osaa päätellä suuria. Toivottavasti kaikki menee hyvin! ! Muisya mainita lääkkeistä mitä oot ehtiny syödä..eritoten clomit on ehdottomasti kielletty raskaana. Osaavat ottaa kaiken huomioon :love:(y)

Theran..en tiedä mis oot hoidoissa ollu mutta täällä hoitajat käski tehdä palautetta herkästi jo ihan siksi että moni tökeryys yms johtuukin muista syistä kuten kiireestä ja henk.kunnan vähyydestä. KosKa mikäänhän ei muutu jos PÄÄTTÄJÄt ei saa näitä tietoonsa!
 
Dposta ei mitään tietoa, eikä oviskaan antanut mitään selviä merkkejä itsestään, niinkuin ei ennenkään. Mutta en jaksa uskoa että raskaana olisin, ennenkin on noissa tikuissa näkynyt "jotain" mutta sekään ei ole tuottanut toivottavaa tulosta. No, huomenna uusiksi :|
 
moonan mä kyllä olen näkevinäni jonkunlaisen viivasen :LOL: ja eikös se oireettomuus ole joskus hyvä merkki ;)

ON: Kp 12 menossa ja ovistestit negaa, testailu siis jatkukoon :) tarkotus huomenna lopettaa tupakin poltto, eka yritys lopettaa, saa nähdä tekeekö tiukkaa..
 
Täällä seurannu jo tovin taustalla teidän kirjotuksia :ninja: Toi toisten testien tihrustaminen on vaan kivaa, kun ei oo omia mitä tihrustaa :LOL:

Onko noi pregcheckin testit alkanu kanssa antaa jotain viivanpaikkoja ja vale haamuja? Testejä oon tihrustanu viimeks 2012 ja sillon noihin ei kyllä saanu minkään näköstä varjostumaa edes ja kyllä on tikkuihin pissitty enemmän, kun kerran tai kaks ja TODELLA tarkkaan tihrustettu!! Kerran tollon sain jonkun haamujen esiäidin turhaan ja sit seuraavassa kierrossa sainkin jo ihan hyvän plussan, kun testasin vasta menkkojen alkamispäivän jälkeen, kun se oli se kierto mistä olin varma etten oo raskaana (y)
Asia kiinostaa siinä määrin, kun nyt sitten tänään täällä omaakin tikkua tihrustin ja haamujen esiäiti siihen tuli kp24/28-29.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Syli
En oikein osaa sanoa näistä bc tikuista ja viivanpaikoista kun itsellä vasta vissiin toka kierto jolle olen muutaman ostanut. mun mielestä en saanut viimeeksi oikein mtn tikkuun vaikka apteekin oma olikin plussa.

ja Hei, testaan nyt joka aamu! :D
Tänään taas viivanpaikka tai haamuplussa... :) huomenna taas!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä