Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt en kyllä muista! Tunnistaako joku paremmin, onko tuo pc vai raskauskeijun herkkä? Kun miulla oli niitä kumpiakin, niin en enää muista kumpaa käytin! :D Mutta eikös täälläkin oo usein todettu, että ne herkät näyttää plussaa paljon huonommin, kuin esim. pc :)
Näyttäis raskauskeijun. Pc:llä on mariinimpi sininen ja leveämpi plus hCG kirjaimet muistaakseni
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Minä heräsin jo puol kuuden aikaan pissimään tikkuun. Hyvin pian alkoi viivaa näkymään ja ajattelin että jes, nyt se siitä vaan tummuu... Noh, enpä saanut edes kuvaa siitä kun sitten haaleni pois. En sano muutaku että möh! :/ Dpo 9 eikai tässä kaikki toivo ole vielä mennyt mutta...
 
Mariani.. Näkyy! Mutta toi ei oo apteekin oma? Onks se se apteq, herkkä testi?

Tirppunen. .pöh :unsure: mullekin on muuten käyny nii että ensin näyttää et viiva tulee kun se aine ikäänkuim pysähtyy siihen viivan kohdalle mut sit mitää ei tuulekaan. Mut juu, dpo9, ehtii vielä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tirppunen höh mikä viiva :( mutta on sulla vielä aikaa saada se kunnolla näkyviin!

SuloinenSalaisuus mä näen PC:n testissä jotain. Ne kymppiherkät testit ei oo kyllä mitään hirveän herkkiä, kyllä nimittäin PC aina mulle antanut helpommin viivaa kun sofit esim. Että kyllä näyttää lupaavalta :)
 
Marianilla näkyy aivan selkeästi viiva siellä :) onnittelut! :love:

SuloinenSalaisuus mä olen myös näkevinäni pcssä jotain.. toivotaan että vahvistuu!

Tirppunen :( vuoto pysy poissa!

Mulla kp15 ja ovistestit edelleen negaa, ei näytä ees vahvistuvan yhtään blaah.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tirpunen nyt oon neljä päivää joka aamu tehny testin ja luulen (ehkä, mahdollisesti), että lopetan tähän...näkyy vaan tihrustamalla jotain viivan paikkaa kaikissa. Tänään kp27/28-30 ja viime raskaudessa saanu selkeän plussan kp27. Esikoisesta testasinki vasta, kun menkat oli pari päivää myöhässä.

Mä oon jotenki aina aatellu, et toi stressaaminen vaikuttaa raskauden alkuun. Mulla on molempia lapsia yritetty noin vuosi ja molemmat on saanu alkunsa semmosessa kierrossa missä oon ollu varma etten oo raskaana ja on ajatukset keskittäny johonki muuhun, kun raskautumiseen (y) Ekan kohdalla ostettiin just talo ja toisen kohdalla hommattiin koira :p Mitäköhän nyt hankittais, et tuun raskaaks :LOL:
 
Tiuhti, hitto mekin ostettiin talo ja koira. Vähän aikaa sitten ostettiin toinenkin koira, mutta ei raskaana. Dääm, meiän pitää vissiin lopettaa ostelu. Ai niin ja vaihdettiinhan me molemmat autotkin, jep nyt pitää lopettaa ostelu niin josko se vauva tulis sitten :""D
 
Empuska ja tiuhti meillä toimi se että varattiin ja maksettiin muutama pitkä kaukomatka talvelle ja keväälle, jotka nyt sitten jouduin perumaan plussan tultua + muutettiin pienempään asuntoon :D
okei sattuumaahan tuo..
 
Sen verran rupes mietityttämään noi alavatsakivut niin oli pakko käydä ostamassa r-testi. Joku viiva siihen ilmestyi mutta liekkö vaan viivanpaikka ja ovistestiin samanlainen tulos kuin eilen.

03102015

Sattui vielä himotestaajan painajainen. Ostin pregcheck liuskoja sen pakkauksen jossa on kaksi liuskaa. Kotiin kun tulin ja paketin avasin niin ei siellä ollut kuin 1 testi. Nyt ei sit auta kun huomenna käydä lisää testejä ostamassa ;)
 
Hei, haluaisin hypätä taustalta mukaan keskusteluun. 29-vuotias ja yhden kolmevuotiaan luomuvauvan äiti, joka on pidempään jo vauvakuumeillut mutta tähän saakka pitänyt jalat ristissä ovulaation aikoihin (vaihtelevalla menestyksellä :whistle:). Pikkunapero puristelee äidin vatsamakkaroita ja kyselee voisiko täällä olla vauva, joten tätä toivetta olisi pian tarkoitus yrittää toteuttaa. Olen myös ilmoittanut aikeistani miesparalle :sneaky:.

Olen jo valmiiksi himotestaaja ennen kuin yrityskään on ehtinyt alkaa. Pohjatyötä on tehty, koska ennen esikoista on PCO:ta ultrattu ja kuukautiset ovat superepäsäännölliset olleet iät ja ajat. Olen jopa miettinyt, että toinen munasarja ovuloi (jos ovuloi) eri rytmillä kuin toinen. Kuumemittarin kanssa nukun ja uskallan väittää, että hyvin tunnistan ovulaation (ainakin siitä 14 päivän sisään on yleensä alkanut kuukautiset). Tältä palstalta olen myös haalinut tietoa.

Tällä hetkellä odottelen kuukautisia kp 53/33 tai 45, oletetusta ovulaatiosta 10 päivää. Kierrot siis aivan sekaisin o_O ja viime kuukautiset poikkeuksellisen niukat. Vähän huolestuttaa tulevan kannalta:unsure:

Miltä ovistestien kuuluisi näyttää normaalisti tässä vaiheessa? Tein sellaisen huviksi ja vieläkin siinä on haaleaa viivaa. Ei yhtä tumma kylläkään kuin reilu viikko sitten. Mulla on tosin teidän yleisestä linjasta poiketen mieltymys RFSU:n testeihin :D

Yhteisesti onnea plussanneille ja tsemppiä yritystä jatkaville!
 
Jos olisin tänään alkanut tikuttaa, saattaisin innostua haaleista viivanpaikoista/haamuista muttako minen malttanu... Toki tämä on taas parempi ku eilen jolloin en saanut kuvaan yhtään mtn.

viivalasit check! :geek:

märkä testi:
[URL]http://aijaa.com/kQMp48[/URL]

puolikuiva :D
[URL]http://aijaa.com/ScXGrY[/URL]

kuiva
[URL]http://aijaa.com/Y6m6bQ[/URL]

voiskohan siellä olla kuitenkin yritystä.
Eilinen seksin jälkeinen verivuoto loppui yhtäpian kuin alkoikin..mikä lie o_O
 
Tirppunen. .mikä dpo sulla on? Huomennahan sen varmaan näkee, se mun eka haamu oli aika lailla tollanen ku toi sun kuiva (tuli tosin melko heti kastuttua ) ja seuraavana päivänä olikin jo pinkki viiva (y)

Empuska. .mä en tällä luurilla näe kyl mittää ..enkä tosaa Pipun, mutta korostan että puhelimeni ei oo viivaystävällinen :rolleyes:

Varpaisillaan oviksen jälkeen ovistikun viiva voi olla mitä vaan blankon tai hyvän viivan väliltä. Mä ainakin saan aina viivan tikkuun läpi kierron..joskus kp28 tuli tosi tumma viiva ja menkat alkoi seuravana normaalisti. Mutta peukkuja , ja tsemppiä haastavaan kiertoon(y)
Raskaana ollessani dpo10 tuli ovistikkuun sellanen "melkein plus" mut ei mikään tasatumma, r.testissä oli tosiaan jo silmin nähtävä viiva.
 

Yhteistyössä