Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Auttaiskohan meillä jos isäntä ostais skootterin? :whistle::love:
Tuhrutus voimistuu. Siirtyy varmaan huomenna? YK 10
Katin marjat.tuhrutus loppu eikä voimistunut...ei mitään njet...
Ei tätiä... max 1rkl tuli eilen. Pe ei ja to alle rkl

Gröhöm ja kirkasta nestettä toisesta rinnasta ( :X3:sorii ladies )....mitä helmeä...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: _Tirppunen_
Wolt: Mulla tämä uusin raskaus alkoi ihan normaalisti tiputtelu vuodolla ja sitten alkoi kunnon vuotoa ja parin päivän päästä loppui kuin seinään. sellaista eipäs juupas meinikiä. silloin ymmärsin vasta tehdä testin. Kovin hyvä luotto ei ollut, koska ikinä odotuksissa ei ole aikaisemmin plussa kierrossa näkynyt edes sitä tuhrua, vaan vuodot kokonaisuuessaan pysyneet poissa. No edelliset on poikia ja nyt on luvattu tyttöä...=D Mutta tosiaan pieni tuhruttelu ei välttämättä kerro vielä mitään, eikä näköjään kunnonn vuotokaan =) Oletko nyt testannut vielä uudelleen?

siitä cb:n testistä piti käydä jo aiemmin sanomassa, että olen saanut niihin näkyviin neg kierroissa sellaisia epätasaisia viivoja joten saattaa olla sen ominaisuus. nuo pc:t on antanut myös niitä viivanpaikkoja jo silloin vuonna 2012 kun tuota kuopusta haaveilin. Mä totesin, että mun pissa on vain sellaista, että se sai sen jotenkin todella hyvin näkyviin. mutta sen viivanpaikan kyllä erottaa siitä haamu plussasta melko selvästi. täälläkin valitettavan paljon niitä näkee, empuskan ja tirppusen testejä tässä mielenkiinnolla olen luuraillut mihin ne kääntyy =)

plussa tuulia kaikille!!!!
 
Matueve mulla on sama kokemus :D kaikki vuotaneet raskaudet on ollu tyttöjä :)

Ja joo mäkin luin joskus että sinipigmentillä tehtyjen testien ominaisuus on antaa herkästi sellaisia "vääriä" viivoja jotka ei merkkaa mitään. Itse sain aikanaan negakierrossa (hoidot) sellasen ohuen sinisen pysyviivan joka olo kuin kynällä piirretty. Hcg oli alle 2. Mutta tokihan ne empätiiä-viivat on joskus positiivisen alku (y)
 
Matueve:
Ei oo kuin ovistestejä. Uudestaan pitäisi testata kyllä mutta millä.....
Kaupassa isännälle sanoa että ostappas kultaseni...vaikka se luuli että oli menkat (ei ymmärrä tuhruttelun merkitystä ) ni ihmettelee että miksi...

Poikakin taputteli (teini) röllykkää eilen ja sano että pidä pikku veikasta huolta..
 
wolt itse en luottaisi ovistesteilla raskauden testailuun.. mulla ainakin piirtyy tosi vahvaa viivaa menkkojen aikaan. Kannattaa ihan raskaustestilla testailla, toivottavasti sinulle tulee plussa :)

ON: Varmaan minun kannattaisi lopettaa testailu kun menkat alkaneet.. jostain syysta sita tulee testailtua kun on ollut semmonen allo olo. Hormonit tekee tepposiaan :D ei nyt niin kovin pitka aika niin voi taas aloittaa ovistesteilla testailun. Niin etta koukussa sita ollaan..ehka helpottaisi ensi kierrossa (jos ei plussaa tule tassa), etta jattaa ostamatta nuo ovis - ja raskaustestit :p
 
Pumpulipallero juu eihän siihen tietenkään voi tuudittautua, itsekin olen saanu tummaa viivaa loppukiertoon. Mutta olen joskus testannu sillä idealla et jos se on ihan blankko tai haalu niin tuskin kannattaa tuhlata rahoja r.testiin :)
 
No ovistestit uitettu pro ja pinkki.
Sen mitä oon testaillu ite niin ovistesteihin ei oo tullu viivaa ku oviksen aikaa,muuten blankoa (varsinkin menkkojen tietämillä).
To oli tuhrua, pe ei mitään ja eilen oli luntopyöräilyn jälkeen (=aiheuttamaa?).yhteensä 2rkl max jos sitäkään.


We'll see. Outo olo kaikkinensa...Ei edes sama kuin pitkittyneessä kierrossa. Nippaillu masua...pelottanu et mitä jos se oiskin tuulimuna niinku eka :oops:
 
tammitytto joo siis ei mulla muuta kokemusta asiasta ole kun etta ei kannata pelkka ovistestin varaan jattaa kun itsella oli kanssa yhdessa vaiheessa etta olisko sita raskaana kun tuli vahva viiva ovistestiin kuukautisten alla. Mutta mun kohdalla se meinas kuukautisia :p mutta voihan sita toki kokeilla :)
 
Mulla yleensä tullut ovisliuskaan ihan selvä haamu kun r-testi ollut just ja just nähtävissä oleva haamun esiäiti mikä tullut vähä testiajan jälkeen muta molemmilla kerroilla molemmat lähtenyt siitä sitten tummenemaan ja ovistesti näyttäny tasavahvoja ennen kuin r-testi.
 
Luokassamme epätoivoinen.

Tein aiemmin tällä viikolla ovistestejä. Arviolta dpo5 ja dpo6, eka testi vähän väriä näkyi sitten loput kaksi testiä blankkoja. Nyt tein ovistestin jälleen näin kp 26/30 eli dpo 10 ja näkyy taas vähän väriä toisessakin.. onkohan tää ihan vitsi?

Mulla ei ole r-testejä kotona, tein kyllä muutaman negan kp 24..

alko jännittää.
Ekassa raskaudessa tein yhden ovistestin joskus rv6 ja se oli kyllä plussa..

kuvassa ei näy hyvin mutta hailakkaa viivaa näkyy mulla..
 
empuska, nyt näkyy jtn haaleaa kyllä. mikä sun dpo onkaan..? (mulla saattanut mennä ohi...)

ite en ole ikinä käyttänyt ovis testejä.. jotenki tuntuu työläältä...
jos menkat alkaa ni ehkä vois tilata ens kiertoon niitä. Pari päivässä, aamulla ja illalla. oliko siinä niin ettei kannata ihan aamupissassa uittaa vai miten.?
 
empuska, nyt näkyy jtn haaleaa kyllä. mikä sun dpo onkaan..? (mulla saattanut mennä ohi...)

ite en ole ikinä käyttänyt ovis testejä.. jotenki tuntuu työläältä...
jos menkat alkaa ni ehkä vois tilata ens kiertoon niitä. Pari päivässä, aamulla ja illalla. oliko siinä niin ettei kannata ihan aamupissassa uittaa vai miten.?
En tiedä mikä dpo, koska en ovista tikuta eikä oviksesta tietoa kyl muutenkaan 0_o hitto kyl on vaikeeta tirppu tää meiän testaaminen :D
 
Tirppunen kyllähän siellä jotain kurkkii :) mikä dpo sulla olikaan?
Dpo 10 nyt ja dpo 13 pitäis alkaa vuoto..
mietityttää et onkos toi kuiten viivan paikka.. mut tein eilen myös saman testin iltapäivällä eikä siihen tullut yhtään mitään..

empuska, tää on jo melkosta... :'D nyt peukut pystyyn että huominen jo tuo punasta väriä tullessaan...viivana tikuissa siis :D
 

Yhteistyössä