Wolt: Mulla tämä uusin raskaus alkoi ihan normaalisti tiputtelu vuodolla ja sitten alkoi kunnon vuotoa ja parin päivän päästä loppui kuin seinään. sellaista eipäs juupas meinikiä. silloin ymmärsin vasta tehdä testin. Kovin hyvä luotto ei ollut, koska ikinä odotuksissa ei ole aikaisemmin plussa kierrossa näkynyt edes sitä tuhrua, vaan vuodot kokonaisuuessaan pysyneet poissa. No edelliset on poikia ja nyt on luvattu tyttöä...=D Mutta tosiaan pieni tuhruttelu ei välttämättä kerro vielä mitään, eikä näköjään kunnonn vuotokaan =) Oletko nyt testannut vielä uudelleen?
siitä cb:n testistä piti käydä jo aiemmin sanomassa, että olen saanut niihin näkyviin neg kierroissa sellaisia epätasaisia viivoja joten saattaa olla sen ominaisuus. nuo pc:t on antanut myös niitä viivanpaikkoja jo silloin vuonna 2012 kun tuota kuopusta haaveilin. Mä totesin, että mun pissa on vain sellaista, että se sai sen jotenkin todella hyvin näkyviin. mutta sen viivanpaikan kyllä erottaa siitä haamu plussasta melko selvästi. täälläkin valitettavan paljon niitä näkee, empuskan ja tirppusen testejä tässä mielenkiinnolla olen luuraillut mihin ne kääntyy =)
plussa tuulia kaikille!!!!