Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moi! Tietäiskö joku näistä hcg-arvoista jotain? Mulla vähän epäselvä tilanne, kun nyt menkoista laskien rv 7+4 ja arvo oli 12893. Olin neuvolassa ultrassa (terkkari ultrasi, ei kuulemma huiput laitteet) perjantaina rv 7+1 ja ei näkynyt sykettä. Olin sit tänä aamuna verikokeissa ja nyt tuli tulos. Kiitos jos joku viitsii vastata vaikkei ihan aiheryhmään kuulukaan.
 
Moi! Tietäiskö joku näistä hcg-arvoista jotain? Mulla vähän epäselvä tilanne, kun nyt menkoista laskien rv 7+4 ja arvo oli 12893. Olin neuvolassa ultrassa (terkkari ultrasi, ei kuulemma huiput laitteet) perjantaina rv 7+1 ja ei näkynyt sykettä. Olin sit tänä aamuna verikokeissa ja nyt tuli tulos. Kiitos jos joku viitsii vastata vaikkei ihan aiheryhmään kuulukaan.
Mulla oli hcg rv 5+6 kuopuksesta 23 330. Yksilöllisiä taitavat aikalailla kuitenkin olla :)
 
Himotestaajat ! Mielipidettä kaivataan :LOL: ovista siis edelleen metsästän, eilen tuli kaikista tummin viiva tähän saakka. Ajattelin että tänään vois olla plussa, mutta viiva onki haalistunu :( alin siis tämän päivän uitto.. olisko ovis voinu kumminki tapahtuu, enkä vaa saanu sitä testiin napattua?

http://aijaa.com/Ldo4jq

Onnistuinkohan lisäämään linkin?
 
satsuma, en oikein osaa sanoa. Itsehän en ole koskaan saanut ovisplussaa, eikös se lh huippukin saata olla niin nopea piikki tms, en tiedä oikein. :/

http://aijaa.com/FIn0Or
Oma aamutikku kuivana.
Tissit edelleen kipeät ja pakki ollut sekaisin pari päivää, ihan jäääääätäviä pieruja. Apua :D Väsyttää kyllä kovasti koko ajan, mutta johtuu varmasti aamuvuoroista mutta nyt tuntuu jotenkin extra-väsyneelle 0_o ..mutta testit silti negaa! Menkkoja tämä kaikki varmana enteilee vaan.
 
Sheldon pelkkä yksi arvo ei valitettavasti kerro juuri mitään. Tai siis meillä lapsettomuushoito-maailmassa kyllä on jokaiselle siirron jälkeiselle päivälle jotkut ohjeistukset, että paljon pitäisi olla suurinpiirtein että ollaan turvassa, mutta kuitenkin todellisen tilanteen kertoo kuitenkin sitten kontrolliverikoe jossa nähdään tuplaantuuko arvo kunnolla. Esim mulla oli 4+2 hCG 1128 ja sitten 5+4 hCG 20345 eli tuplaantuminen oli tapahtunut 51,8h välein mikä oli normaalin rajoissa. Huom mulla oli alkaneen kaksosraskauden takia niin korkea tuo ensimmäinenkin arvo, vaikka jatkuu yksösraskautena.
Eikös sulla ollut mahdollista, että olisi hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin? Toivotaan, että tämä on tilanne ja syke löytyy seuraavalla kerralla! milloin muuten menet uudestaan?
 
Ihania pieniä viivan alkuja täällä nähtävissä!

Ja mandalaa en tainnut viekö ehtiä edes onnitella ultrakuulumisista <3

Mä en tiedä sainko tänään elämäni ekan roskishaamun! Ei siis ole dpoista hajuakaan mutta kp noin 60, taustalla pcos mutta ei lääkitystä vielä!
//muokss ei se kyllä taida tuossa kuvassa ollenkaan näkyä..


tässäpä vähän suurennettuna
 
Viimeksi muokattu:
Juu, th sanoi että jos tässä ekassa arvossa on jotain huomauttamista, niin laittaa uudelleen lähetteen verikokeeseen. Ja jos siinä nousussa on häikkää niin sitten päivystyslähete polille. Katotaan nyt mitä se sanoo, jos saan hälle huomenna soitettua soittoaikana. Mulla on kuitenkin yksityisellä varhaisultra torstaina.
 
Satsuma tai ovis on vasta nurkilla?

Sheldon hankala tosiaan yhdestä arvosta sanoa. Etenkään jos ovis ei oo ihan tiedossa? Onko viikot laskettu oviksesta vai menkoista? Jos menkoista niin oliko se klassisesti "keskellä " 28pv kiertoa? Omaan silmään tuo arvo on noilla vk suht matala mutta kuten sanottu, arvo ei oo absoluuttinen mittari vaan siihen vaikuttaa moni asia. Tsemppiä ultraan!!
Muok ainii sanoitkin et menkoista. Mikä kp oli ovulaatio?
 
Sheldon mulla oli 16600 ja päälle rv 7+5 mutta meillä ikävä kyllä oli menehtynyt rv 6+3. Toisaalta mulla ei ole vielä varmistunut oliko toinen alkio kasvamassa munanjohtimessa.
Toivottavasti kaikki olisi hyvin. :)
 
Divinee, mulla ainakin tuossa muutama päivä sitten antoi pc viivanpaikkaa mutta ei siitä sen ihmeemmin muuttunut, ja tuskin tässä raskaana ollaan. Mutta miusta tuo näyttää ihan lupaavalle, voi olla että parin päivän sisällä antaa jo ihan kunnon viivaa, tai punaista viivaa. ;) toivotaan!
 
Divinee, ei se auta kuin jatkaa testailua..
Mulla meinasi mennä hermot totaalisesti nuiden kans mutta sitä se on ku aikasin aloitin...:D pidän peukkuja! (y)

ihana kun niin monta haamuiliaa, toivottavasti tulee kunnon plussaSato! :ROFLMAO:

Minun piti poiketa apteekissa..

[URL]http://aijaa.com/jaLm93[/URL]

ilman muokkausta

[URL]http://aijaa.com/VGZdO6[/URL]

kauhia päänvaiva..tekiskö aamulla davidin vai apteekin... :D
 

Yhteistyössä