Huomenta, tiettekö mä oon nyt taas jonkun viikon seurannut ketjua, ja vaikka oon luvannut itselleni etten liity joukkoon (koska mulla se provosoi vaan tolkuttoman himotestaamisen...) niin nyt liityin kuitenkin. Oli nimittäin pakko tulla sanomaan, että
Empuska, noi sun tikut ei oo kyllä puhtaita negoja, eikä musta kyllä viivanpaikkojakaan kun viiva näkyy tuoreessakin testissä! Paljonko sulla on nyt dpo?
Toki on aina mahdollista, että kyse on kiinnittymisyrityksestä, ja hcg ei nouse normaalisti ja siksi jää haamuilemaan, mutta jos dpo on kovin varhainen, niin voi olla ihan normaaliakin. Mulla oli pari vuotta sitten km jossa pari viikkoa haamuili ja lopulta alkoi vuoto sitten sen kaks viikkoa myöhässä. Seurasin samaan aikaan verestä hcg-arvoja ja ne tiesi jo alkuun kertoa ettei raskaus ole lähtenyt normaalisti kehittymään, vaan arvot laahasi sen pari viikkoa siellä 80-160 arvoissa, kunnes lopulta alkoi vuoto.
Meillä kaksi lasta ennestään, kolmatta on tehty piiiiiiitkään. Välillä on aikoja että voin hyvinkin elää ihan "tulee jos tulee" ajatuksella, kunnes taas sitten tulee näitä "pakko saada" vaiheita, jollon sitten etsitään ovista ja lasketaan päiviä.
Toivotaan kaikille ennemmin tai myöhemmin sitä hartaasti odotettua plussaa.