The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut häppärihän on kohta kaikkivoipaisessa asemassa, kun on ensin kouluttautunut alalle ja tietää kaikesta kaiken, ja kohta se kuuluu myös vanhempien kategoriaan. Mulle iskee alemmuuskompleksi jo nyt, kun ajattelenkin asiaa.
Sama. Oon varmaan kasvattanut noi ihan päin helvettiä. Eikä mun äitikään ole asiantuntija. Häppärin mutsi on sentään Maisteri ja voittanut jonkun Miss Navetta-tittelin joskus 40-luvulla
 
Kampaajalla ja kaupassa käyty. Mitäs sitten tehdään o_O

Syönkö jotain? Siivoanko? Lähdenkö lenkille? Nukunko päikkärit? Heittäydynkö sohvalle leffan pariin? Kauhian vaikea päättää :eek:
Syö, siivoa, syö lisää, palstaile. Problem solved.

Mää kestitän kohta kahvivieraita, sit koitan kaivaa imurin kaapista, luonnostella paria esseetä ja illalla sitte lähen kylille syöpöttelemään (mut en juopottelemaan).



Kuunnelkaas kaikki Aesthetic perfection-nimistä yhtyettä, on aika kova. Nyt soi kappale A nice place to visit.
 
Kampaajalla käyty.
Mitäs tehtiin?

Kävin kanssa parturissa mutta tällä kertaa lyhennettiin lapsen hiuksia :D
Ehkä mun hiusten lyhentämiset riittää nyt hetkeksi :D
(4 kertaa käynyt kesäkuun jälkeen :oops: )

Näin jossain kirjasessa mitä siellä selailin kivan väriset hiukset, oli joku kuparinpunertavan ruskea :rolleyes:

muoks. mutta tuo parturi kehui että tämä hiusmalli on hyvä mun kasvoille :oops:
no, olis sanonut mitä tahansa, olisin silti itse tykännyt:D
 
Mitäs tehtiin?

Kävin kanssa parturissa mutta tällä kertaa lyhennettiin lapsen hiuksia :D
Ehkä mun hiusten lyhentämiset riittää nyt hetkeksi :D
(4 kertaa käynyt kesäkuun jälkeen :oops: )

Näin jossain kirjasessa mitä siellä selailin kivan väriset hiukset, oli joku kuparinpunertavan ruskea :rolleyes:
Värjättiin ja leikattiin. Miekin nappasin taas useamman sentin lyhyemmäksi. Oli taas päässyt mokoma kasvamaan liikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii ja famipala
Värjättiin ja leikattiin. Miekin nappasin taas useamman sentin lyhyemmäksi. Oli taas päässyt mokoma kasvamaan liikaa.
Ne kasvaa suht nopeasti vaikka aina ei siltä tunnu. Varsinkaan silloin jos niitä kasvattaa. Mutta jos haluais pitää lyhyempänä niin silloin taas tuntuu että kasvavat nopeasti :D
Koskaan ei ole hyvä :D

Onkos ne tällä hetkellä minkä väriset?
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä