The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Hitto, tekis niin mieli väräjätä hiukset kun on purkit ostettu ajat sitten. Mutta ihottuman takia enuskalla. En tiedä mitä se on. Voi olla ihokeliakia tai psoriasis. Lekurille aika ens kuussa. En oo värjännyt yli 2v. :cautious:
 
Nää, se suhde on mennyttä kalua.
Siis mitähätäh?! Etkö sä sitten enää ookaan parisuhteessa vai...:oops::barefoot:...exäs pysyköön mun puolesta ihan omassa leiviskässään, hyvä tietty jos edes jonkinlaisissa väleissä olette...tosin ei niin kuulu mulle pätkän vertaakaan...

Mutta - eihän sitä koskaan tiiä, mitä se elämä tuo tullessaan - jos vaikka hääkellojakin :)
 
Hitto, tekis niin mieli väräjätä hiukset kun on purkit ostettu ajat sitten. Mutta ihottuman takia enuskalla. En tiedä mitä se on. Voi olla ihokeliakia tai psoriasis. Lekurille aika ens kuussa. En oo värjännyt yli 2v. :cautious:
Hiisiläinen, onpa kurjaa *halaaruttaan* - mutta onneksipa oot menossa lääkärille, niin josko olis helpotusta tiedossa :)

Mutta hei - mites ois vinkeet ja nopeat ulkomuodon vaihdokset ja piristykset peruukin avulla :)(y)? Olis nopeeta ja ei sotkevaa puuhaa....vissiin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
Siis mitähätäh?! Etkö sä sitten enää ookaan parisuhteessa vai...:oops::barefoot:...exäs pysyköön mun puolesta ihan omassa leiviskässään, hyvä tietty jos edes jonkinlaisissa väleissä olette...tosin ei niin kuulu mulle pätkän vertaakaan...

Mutta - eihän sitä koskaan tiiä, mitä se elämä tuo tullessaan - jos vaikka hääkellojakin :)
Puhuin eksästä. Ymmärsin väärin. Nykyinen mies ei ole ainakaan vielä karannut. Oon vaikea nainen. :D
 
Mun häissä pitäs mennä juuri niin kuin mä haluan. Miehen toiveet otetaan huomioon. :D
No mä olen nähny jokusen semmoisen joilla kolmen tonnin kertakäyttöinen hääpuku on leikattu päin vittua, kampaaja ei o koskaan kampaa nähtytkään, valokuvaaja ei tiedä mikä on kamera, kymppitonnin ruokatarjoilut on paskaa, ilotulitus juhannuksena ei näytä juuri miltään ja illan kruunaa tonni tumppuun- bändi joka soittaa päin persettä

Sä et ole semmoinen.

Mä myös tunnen tai tiedän muutaman naisen joille oikeesti ja täydestä sydämestäni toivoisin sen kelpoisen keinutuolikumppanin löytämistä. Ihan olematta itte semmoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
...mutta jos haluaa sitä värimuutosta ja jos ei vaikka sitä voikaan tehdä, niin peruukit kehiin vaan :)! Voishan sitä itekin varmaan hähtkähdellä siinä omassa uudessa lookissaan :D...ja heittäytyä kokeilemaan vaikka ja miten willejä pikavaihdospöwwöjä :D
Töissä en voi käyttää kun hikoilen jo muutenkin. Voi olla että otan riskin ja värjään viikonloppuna. Ei jaksa enää olla värjäämättä. :oops:
 
Töissä en voi käyttää kun hikoilen jo muutenkin. Voi olla että otan riskin ja värjään viikonloppuna. Ei jaksa enää olla värjäämättä. :oops:
..ai niin, mä vallan unohdin tommosen jutun, että voishan se peruukki olla kyllä melkoinen hikilaitos päässä :D:barefoot:

Oohan sitten skarppina siellä värjäilyn aikana, jos vähääkään tuntuu päänahassa huonolta niin sitten heti vaan runsaan veden alle pesulle mars :)

Senkin hassunen malttamaton nainen siellä :)!
 
Katos, se heitti maiseman ihan mustaksi, tuli pimeys ja sitten...swooooosh - ihan kaatamalla sataa vettä :)! Kävin just heittämässä pihalle marjapuskille ja omppupuille ja sille pikkuselle kirsikkapuullekin syyslannotetta (hiukan oon myöhässä sen kanssa mutta josko se ei tänäkään syksynä oo niin nöpönuukaa :)), nyt menee ainakin perille saakka hetimiten :)

Mutta voi jestas, tuleepa mahtilätäköt missä pomppia menemään kumppareilla :)!
 
Päivää, harmaa aamu ja vettä sataa. Plaah.
Lounas syöty, kasvis-broileriwokkia shiratakinuudelilla.
Perhanan tissikipu jatkuu. Eipä pysty pahemmin kumartelemaan. Ei saanut päivystys aikoja enää.
 
Päivää, harmaa aamu ja vettä sataa. Plaah.
Lounas syöty, kasvis-broileriwokkia shiratakinuudelilla.
Perhanan tissikipu jatkuu. Eipä pysty pahemmin kumartelemaan. Ei saanut päivystys aikoja enää.
Hei Kais :)...kait sä nyt kuitenkin hommasit jonkun lääkäriajan itellesi? Auttaako särkylääkkeet ollenkaan? Eihän tommosta nyt tarvii mahdottomuuksia kärvistellä...*varovasti halaan*

..vai ettei oiskin kyse jostain ilkeen kiukkusesta lihaspiikistä?
 
No ei tos erikseen tartte olla hankala. Ihan tavallinen aviohankaluus riittää.
En mä sitä tarkottanutkaan, että pitäis olla erikseen hankalana :). Vaan on omana ittenään hankalana :). Kun ei ne päivät eikä se oleminen - onneksi - oo samanlaisia ollenkaan vaan niissä on ne omat hienot mausteensa :)

Ja silloin jos/kun toisella on hankalaa, niin sitten siinä on se toinen tukemassa ja jeesaamassa, painamassa sinne kainalopaikkaan ja silittelemässä ja puhaltamassa pois huolimurheita :) <3...mikäs sen ihanampaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä