The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei siihen aivoja tarvittaisi, synkkä pahuus riittäisi. Se ois ilkeä ja tyhmä ja tyhmyyttään kokeilisi miten käy jos ihmiseltä repii raajan irti
Nonni. Mä oon nyt muutenkin kaks viikkoo näkeny joka yö ämpäriin liittyviä painajaisia, ja jos nyt mukaan tulee vielä pure evil son of a bastard from another bastard's ass, niin syytän siitä sua. Kiitos nyt tästä mielikuvasta :cry:

Nonni. Mä oon nyt muutenkin kaks viikkoo näkeny joka yö ämpäriin liittyviä painajaisia, ja jos nyt mukaan tulee vielä pure evil son of a bastard from another bastard's ass, niin syytän siitä sua. Kiitos nyt tästä mielikuvasta :cry:
Ajattele niin, että täytyy siinä olla piilossa jokin pienenpieni hippunen hyvää koska siitä on lähtöisin jotain niin ihanaa kuin puolikas

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
IhQ
Huomenta!
Eikun töihin vaan, ja lapset kouluun. Mies on ainut meijän perheessä joka on lakon takia kotona.
Flunssa yrittää iskeä joo..aamuisin etenkin nenä vuotaa ja on tukkoinen olo.

Huomenillalla on miehen kaverin tuparit, miutkin on kutsuttu mut tuskin menen kun en tunne sieltä ketään (tuon kaverin oon muutaman kerran nähny, ehkä muutaman muunkin sinne menevän).
Ja tunnetustihan kun mie oon niin epäsosiaalinen ja kömpelö siinäkin suhteessa niin tulis aika kiusaantunut ilta. Ainakin miulle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä