The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En pystyis olemaan tuollaisessa työpaikassa (=suomennos: en haluaisi) kun tietty holokkuma on ollut jo niin pitkään että voi, näin reippaasti liioitellen, mennä ja tulla niinkuin huvittaa kunhan hommat tulee hoidettua.
Mä tykkää siitä et työpäivä alkaa kello x ja päättyy kello x. Aina tietää minkä mittainen työpäivä on ja että mikä vuoro :)

Ravintola-alalla ku menit kello x töihin etkä koskaa tienny millo pääset kotii. Ihan perseestä.
 
Mä tykkää siitä et työpäivä alkaa kello x ja päättyy kello x. Aina tietää minkä mittainen työpäivä on ja että mikä vuoro :)

Ravintola-alalla ku menit kello x töihin etkä koskaa tienny millo pääset kotii. Ihan perseestä.
Mulla on aina ollu liukuva työaika. Ihan junnuna kun olin videovarastonhoitaja se tarkoitti sitä, et töihin saa tulla ennen kahdeksaa, mut varaston ovi on avattava kahdeksalta.

Tos takavuosina mulla sit oli oikeesti liukuva työaika mitä tosin häiritsi koulutuskeikat ja duunireissut. Ja se milloin pomo sanoi, et tänään AK ei lähde duunista vaan vie kolme firman vierasta viettämään iltaa ja kattoo että he pääsevät yöksi hotelliinsa. Liukuma päättyi sillä sekunnilla koska toi oli ihan selkeä ylityökomennus. Olkoonkin että nykyisellään voisin ihan huvin vuoksi ja muistin virkistykseksi viedä kolme kuvankaunista naista viettämään iltaa firman luottokortti taskussa.
 
...ja on muuten niin ihanan nättiä kun satelee hitaasti ja keinuvasti keltaisia lehtiä maahan, hetken leikkivät siinä tuulen keikutellessa ja pyöräyttäessä ennen kuin tulevat osaksi kaunista syksyn maalaamaa mattoa :)<3

Muimuit kaikille ja sähikäistä perjantaita :)!!

Syksy se hiipii hiljaksiin, sukat eivät ole eksyneet jalkoihini vaan viipotan paljain jaloin tennareissani menemään - tosin kotona hyppään heti pehmeisiin villasukkiin ja annan kotihassutusminäni vain laskeutua kimppuuni - :D ikään kuin se millään muotoa poikkeais tästä habituksestani!

Hirrrrween nopeesti vilahti tääkin viikko, tässä ei ehdi niin mihinkään ja kaikkea kivaakin mahtunut eloon mukaan ja uusia ihmisiäkin :) - niitä ei ole ikinäkoskaan liiaksi asti :)! Ja musiikki on jälleen löytämässä vahvaakin vahvemmin tietänsä elooni, asia mistä olen ihan superhypertohkeissani <3!

Muttaaaa - nautitaan tästä perjantaista ja mä jään jänskäpänskäileen, että sataako se täällä ja kuinka paljon ja ukkostaako peräti...niin tai näin, illalla meinaan korkata viinipullon ja nostaa maljan jos toisenkin syksylle ja ihmisille ja musiikille ja jos viimeisellä tipalla vaikka itellenikin :D
 
..ja se päivän biisi tässä vaiheessa olkoon vaikka tämä :)...vaikka tämän päivän aamustakin on enää jäljellä vain pienen pieni haiku...Sateen tuoksua selvästi ilmassa ja semmoista jännää pientä kirpsakkuutta, pientä viileydenpoikasta :)

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...ja on muuten niin ihanan nättiä kun satelee hitaasti ja keinuvasti keltaisia lehtiä maahan, hetken leikkivät siinä tuulen keikutellessa ja pyöräyttäessä ennen kuin tulevat osaksi kaunista syksyn maalaamaa mattoa :)<3

Muimuit kaikille ja sähikäistä perjantaita :)!!

Syksy se hiipii hiljaksiin, sukat eivät ole eksyneet jalkoihini vaan viipotan paljain jaloin tennareissani menemään - tosin kotona hyppään heti pehmeisiin villasukkiin ja annan kotihassutusminäni vain laskeutua kimppuuni - :D ikään kuin se millään muotoa poikkeais tästä habituksestani!

Hirrrrween nopeesti vilahti tääkin viikko, tässä ei ehdi niin mihinkään ja kaikkea kivaakin mahtunut eloon mukaan ja uusia ihmisiäkin :) - niitä ei ole ikinäkoskaan liiaksi asti :)! Ja musiikki on jälleen löytämässä vahvaakin vahvemmin tietänsä elooni, asia mistä olen ihan superhypertohkeissani <3!

Muttaaaa - nautitaan tästä perjantaista ja mä jään jänskäpänskäileen, että sataako se täällä ja kuinka paljon ja ukkostaako peräti...niin tai näin, illalla meinaan korkata viinipullon ja nostaa maljan jos toisenkin syksylle ja ihmisille ja musiikille ja jos viimeisellä tipalla vaikka itellenikin :D
Voi routamisu. Sinua on aina ikävä. Jotenkin tykkään höwhöpöwwöyksistäsi. Olen huolissani jos sinusta ei mitään kuulu aikoihin. Veikkaan, että en ole ainoa.

Itte en meinaa illalla korkata viinipulloa, mut ajattelin käydä kattomassa onko lähikauppa tänään auki et josko saisi jokusen sihijuoman.
 
Hellöyh :)

...ja oioioiojoooi, etiäisiäkö siellä kivasti jo nähdään :)?...ja eikö ne kaikki morsiamet ole ainakin pikkiriikkisesti hankalia mutta se heille suotakoon :)...tosin menen ihan mutu- tuntumilla :D...
Olen nähny ja tavannu jokusen sata morsianta. Yleensä ovat hirmuisen kauniita. Joissain on ollut pahanlaatuisesti bridezillan vikaa, mut aviomiestensä vuoksi toivon, et kyseessä oli vain yhden illan aiheuttama hermostus.
 
Voi routamisu. Sinua on aina ikävä. Jotenkin tykkään höwhöpöwwöyksistäsi. Olen huolissani jos sinusta ei mitään kuulu aikoihin. Veikkaan, että en ole ainoa.

Itte en meinaa illalla korkata viinipulloa, mut ajattelin käydä kattomassa onko lähikauppa tänään auki et josko saisi jokusen sihijuoman.
:barefoot:*häkeltyi ihan kokonaan ja hakee muitakin ääkkösiä kuin vain pelkkiä vokaaleja*....öööh:notworthy::oops:...elä suotta lähde kohottamaan huolikertoimia, vaikka en voi sitä kieltääkään etteikö mulle tullut sanoistasi kaunista läikähdystä :) - kiitos, mutta mulla on kaikki hyvin, tää kattinen kiepsahtaa aina, vaikka kuinka sattuiskin (ja sattuuhan se, kuuluu elon kuvioihin mukaan eikä se haittaa ollenkaan - sitten vain otan uutta alkua ja askelta ja oppimista ja edelleenkin sitä elämisen riemua vastaan :)) tuivertamaan ja elon pyörteisiin eksymään ja kompuroimaan, jaloilleen - murtuneita varpaita ei lähdetä muistelemaan eikä laskemaan :).

Nyt on vain niin hektistä kyllä, että hatusta ja pöwwöstäkin oon saanut pitää kiinni :D, viimeksi tänään jo ehdin olla pöwwöstäni solmussa ja kiinni autoni ovissa :oops::D(y) - ja valitettavan vähille jää täällä olemiseni ja kuikuilemiseni :barefoot:, koetan jonkinlaista ryhtiliikettä sen suhteen saada aikaiseksi.... :)
 
Olen nähny ja tavannu jokusen sata morsianta. Yleensä ovat hirmuisen kauniita. Joissain on ollut pahanlaatuisesti bridezillan vikaa, mut aviomiestensä vuoksi toivon, et kyseessä oli vain yhden illan aiheuttama hermostus.
Jotenkin mä kans kallistun tuommoiseen aatokseen, että se kaikki mahdollinen ylimääräinen kuohunta sun muu häröily menis sen jännityksen purkautumisen piikkiin :)...onhan sentään suuresta päivästä kyse ja toiset vain käsittelevät sen jännityksesä eri tavalla :)...

Ainahan morsiammet ovat kauniita ja sulhaset niin komeita :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä