The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mikään makea, lähinnä joku palaneen kumin tms haju/käry. En osaa kuvailla. Luulenpa että konehuoneesta.
Se on 99 vuoden focus ja siinä on kuulemma neljä jotain tulppaa/pyttyä tms, niin epäiltiin että yksi olis tullut tiensä päähän.
no hyvä ettei haise jäähdytysnesteelle. vissiin joku apulaitehinhnan ohjainrulla jumittunu joka sitte vastustaa ja haisee pahalle kun kumiremmi käryää. tulpan/puolan hajoaminen ei kauheesti hajuhaittaa anna.
 
no hyvä ettei haise jäähdytysnesteelle. vissiin joku apulaitehinhnan ohjainrulla jumittunu joka sitte vastustaa ja haisee pahalle kun kumiremmi käryää. tulpan/puolan hajoaminen ei kauheesti hajuhaittaa anna.
Ei se ainakaan mikään makea tms haju ollut.
Tosiaan tuntuu että joku siinä/siellä "vastustaa" kun sillä ajaa ja tärisyttää autoa+ moottori pitää isompaa ääntä.

Eiköhän tuo joskus selviä mikä vika on mutta en sillä kyllä aja kun korjaamolle.
 
Viimeksi kun mulla oli mystistä rintakipua niin se johtui ihan siitä, et treeneissä oli menny jokunen kylkiluu poikki. Eli ei mitään mystistä.

Joku (anteeksi en muista kuka) taannoin kysyi, et onko judo turvallinen harrastelaji lapsille.
On. Se on huomattavasti turvallisempi kuin jalkapallo.

Joku (muistan kuka mut ei o mun asiani sanoa) on kysyny laihdutusvinkkejä. Olen tiputtanu painoani neljä kiloa päivässä ihan vaan päästäkseni normaalipainosta ottelupainoon. Se onnistuu yhtenä päivänä mut ei onnistu vuoden jokaisena päivänä.

Olipas sekava kirjoitus.
En kysellyt mut puhuin kyllä judosta, ku tuo nuorempi sitä harrastaa. Jos aatellaan harrastuksien vaarallisuutta nii jokasessa lajissa voi sattua vahinkoja, siks on vakuutukset.

Mut meillä lapset saa harrastaa sitä mitä he ite tykkäävät. Mä oon vaan tyytyväinen että liikkuvat ja tykkäävät liikkua :)
 
Vaan pistänpäs tulemaan päiväteetä :) - ja näemmä täällä rupes ukkonenkin rytkähtelemään, jotta on sitten olotilatkin kohdillansa...

Tein muuten viikolla älyttömän hyvänmakuisia välipalapatukoita :), kaikki kolme ipanaa tykästy niihin mikä on jo oma saavutuksensa :D

Patukoihin tuli hunajaa, kookosöljyä ja pikkasen maapähkinävoita (synnillistä ainesosaa, ikinäkoskaanmilloinkaan aikasemmin en oo maistanut ja :barefoot:..ei ois kyllä pitänytkään, oli liiaksi suunmakuista:p:D), kaurahiutaleita, auringonkukan- ja kurpitsansiemeniä, hasselpähkinää, banaania, kuivattuja karpaloita ja pikkasesti rusinoitakin. Toviksi tuosta kehkeytynyt taikinamassa uuniin ja sitten paistunut taikinalevy vain sopivan kokoisiksi palasiksi ja namiskista vaan :)!
Nam kuulostaa hyvältä siun patukat. Täällä loppui vesisade ja ukkonen ja peiton altakin on ryömitty pois kahville. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä