Tää on kiva kappale
Tää on kiva kappale
Jos ei saa kunnolla bensaa niin päästöthän on silloin loistavat kun siellä palaa happirikas polttoaineseos.Tulipa vietettyä 2 tuntia perjantai-illasta autokorjaamolla
Soittelin joihinkin lähellä oleviin korjaamoihin ja yhdestä sanottiin että tuo aauto näytille. No, tulpat vaihdettiin kun oli huonohkot, ei auttanut se. Korjaaja epäili ettei saisi kunnolla bensaa, päästöt oli loistavat. Epäili vian olevan polttoaineen ruiskusuuttimessa tjsp. Sellaista sitten metsästään jostain purkaamolta.
Vikakoodinlukija ei kertonut/näyttänyt mitään tuosta bensajutusta.
Eikä ole palanut mikään vikavalokaan missään.
Sanoikin että jos jossain olis jotain vikaa, vaikuttais heti päästöarvoihin. Älä kysy enempääJos ei saa kunnolla bensaa niin päästöthän on silloin loistavat kun siellä palaa happirikas polttoaineseos.
Mikäs vika siinä sitten on? Siis autossa?
kuulostaa tavanomaiselta hakuammunnalta, aletaan vaihtelemaan komponentteja halvimmasta päästäSanoikin että jos jossain olis jotain vikaa, vaikuttais heti päästöarvoihin. Älä kysy enempää
Höpötti niin paljon kaikenlaista etten perässä pysynyt enkä tiedä autoista hölkkäsen pöläystä
Päästöt on olleet aina katsastuksissa hyvät. Sekin olis 8.10 mennessä joten pitäis saada auto siihen mennessä kuntoon.
Epäili vian olevan ruiskusuuttimissa. Tulpat vaihtoi mutta ei sekään auttanut tuohon.
Harvemmin sinne enää tulee katseltua. Jos tuossa oikealla näkyy joku mielenkiintoinen ketjuotsikko, sitten ehkä.taas mä eksyin tuonne etusivulle. täytyy laittaa
olisit laittanu miehes asialle, jos se olis ymmärtäny korjaamosuomea. rikkinäinen suutin muuten näkyy päästöissä.Harvemmin sinne enää tulee katseltua. Jos tuossa oikealla näkyy joku mielenkiintoinen ketjuotsikko, sitten ehkä.
Hitostako mä sitten voin tietää mikä siinä on vikanaolisit laittanu miehes asialle, jos se olis ymmärtäny korjaamosuomea. rikkinäinen suutin muuten näkyy päästöissä.
olen isontanu vietikentät niin isolleen ettei näy mitään ylimäärästä oikealla eikä vasemmalla.
eihän sun tarvii tietää vikaa, kunhan kuntoon tulee.Hitostako mä sitten voin tietää mikä siinä on vikana
Ei mulla ole miestä, eksä oliskin osannut itsekin korjata mutta eipä sitä enää mun auto kiinnosta enkä edes kysynyt.
Laitoin vain viestin että hakee lapset kun en uskalla lähteä autolla kun alkoi temppuileen, ainut mihin sillä ajan on korjaamo. Vastaus: ok.
Ei tarvi ei mutta mistä tietää mikä on hyvä korjaamo, mikä ei.eihän sun tarvii tietää vikaa, kunhan kuntoon tulee.
en tienny että mies on x
tuo on valitettavasti totta.Tai jos jonnekin vien niin sanotaan kokeillaan auttaako tuon vaihtaminen, no ei auttanut, kokeillaan johtuisko tuosta jos tuon vaihtaa, no ei auttanut jne
Niinpätuo on valitettavasti totta.
Viisas päätös. Tuolla muualla on niin levotonta.täytyy vissiin pysyä vain ja ainostaan tällä sivulla, päivittää vaan välillä.