• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muksu oli nätisti täyttänyt jotain akkarin välissä ollutta tilauslappua. Kupongin yläpuolella luki "Tilaan kiitos" ja jopas pikkutoffee oli rustannut saman tilauslappuun. Ei sitten tarvi jatkossa ihmetellä luukusta tupsahtavia outoja tilauksia. Varsinkin kun näihin on usein ystävällisesti printattu valmiiksi osoite- yms tiedot.
 
Sanottiinko, milloin voit alkaa vähentämään sitä Lyricaa? Sitähän on pakko jatkaa, jos on sairaalassa aloitettu. Ihmettelen, miten se kenellekään sopii, kun sen apuaineluettelossa on kaikkee, mitä itse en ainakaan suostuisi nielemään. Oliko siitä mitään puhetta siellä?
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/pakkomyyntia.htm
Joo sanottiin, eka lopetetaan asteittain tramanol ja sit ruvetaan tiputtelemaan lyrica pois.
 
Ämpäristä johtuvaa vai jostain muusta?
Ämpäristä. Soiteltiin äsken huomisista aikatauluista ja yleisesti ottaen näistä tulevaisuuden kyydityksistä. Huomaa kyllä, että sen ameeban peräsuolen sisällön pään virkaa toimittavan paskakikkareen sisällä ei liiku muuta kuin "oma napa, oma napa, mutta kun minä haluan", ja käsite "lapsen paras" on vieras ja toiselta planeetalta.
 
Muksu oli nätisti täyttänyt jotain akkarin välissä ollutta tilauslappua. Kupongin yläpuolella luki "Tilaan kiitos" ja jopas pikkutoffee oli rustannut saman tilauslappuun. Ei sitten tarvi jatkossa ihmetellä luukusta tupsahtavia outoja tilauksia. Varsinkin kun näihin on usein ystävällisesti printattu valmiiksi osoite- yms tiedot.
:D - teilläpä sitten on tiedossa yllätyspostia jos jonninmoista! Jotta se elo ei kävisi tylsäksi ollenkaan :)...
 
Ämpäristä. Soiteltiin äsken huomisista aikatauluista ja yleisesti ottaen näistä tulevaisuuden kyydityksistä. Huomaa kyllä, että sen ameeban peräsuolen sisällön pään virkaa toimittavan paskakikkareen sisällä ei liiku muuta kuin "oma napa, oma napa, mutta kun minä haluan", ja käsite "lapsen paras" on vieras ja toiselta planeetalta.
Toi kaveri on kyllä jotain...jotain...mihin ei ole sanoja :devil:
 
Ämpäristä. Soiteltiin äsken huomisista aikatauluista ja yleisesti ottaen näistä tulevaisuuden kyydityksistä. Huomaa kyllä, että sen ameeban peräsuolen sisällön pään virkaa toimittavan paskakikkareen sisällä ei liiku muuta kuin "oma napa, oma napa, mutta kun minä haluan", ja käsite "lapsen paras" on vieras ja toiselta planeetalta.
Ai niin kun nyt on tuo viikonloppu kun pp menee isälleen ja kuljetusjutut taas sen asian kanssa :unsure:
 
Ämpäristä. Soiteltiin äsken huomisista aikatauluista ja yleisesti ottaen näistä tulevaisuuden kyydityksistä. Huomaa kyllä, että sen ameeban peräsuolen sisällön pään virkaa toimittavan paskakikkareen sisällä ei liiku muuta kuin "oma napa, oma napa, mutta kun minä haluan", ja käsite "lapsen paras" on vieras ja toiselta planeetalta.
..ei tässä voi kuin ihmetellä. Isosti. Miten voi olla noin vaikeeta poistua omalta mukavuusalueeltaan kun siihen ois mahdollista saada suuresti sisältöä ja rakkautta ja elämän riemua? Käsittämättömän vaikeeta ymmärtää ämpärin motivaatiota olla hankalana.

Voimia, kahvinen, voimia.
 
Kattinen, ihana ku palasit!!:love:

Ja Kirahvi, kiroan peesissä sen ämpärin sinne ja syvälle. Miten lapsellinen ja typerä voi ihminen(?) olla..:mad:


Nyt nukkuvalmisteluille..öitä ja unia!:X3:pus
Jees, tuli saumaa kurkata teijenkin eloa ja olotilaa :), tosin mulla on konekin tässä temppuillut urakalla pitkin viikkoa, että meinasin senkin jo lahdata surutta, kun sekin aiheuttaa omat närästykset meikäläisen arjenjuoksuihin mutta - tahtoo vaan olla melkoisen sähäkkää tää oleminen tätä nykyä mutta eiköhän tämä tästä järjesty kohdillensa kaikkinensa :)

Kauniita unia Ihkulaan :)

ps. remppatsemppiä teille - uutta kylppäriä kohti vaan :)!
 
...on se vaan tässä itekunkin tassuteltava peiton alle ja kalastelemaan unikuvia :). Pahalainen vaan kun aina näin illan aikana tahtoo tää herttainen syysnuhis vain äityä, että katellaas nyt sitten taas miten pahasti se menee ketturoimisen puolelle...no, ei muuta kuin villasukat ojennukseen ja vaakatasoon, etten aamulla oo yhtään sen enempää - voiko olla mahdollistakaan :D - pöwwöisen hattarallisena :D

Ai niin - mä oon muuten täällä suhaamassa itelleni semmosia piiiiitkiä villasukkia, varreltansa siis :D. Ja voi morjens, mä jo yhden sain valmiiksi mutta kun älysin sitä kinttuuni sovittaa vasta viimetinkaan niin kyllähän irtos ihan hilpeet naurut meiltä kaikilta kun se oli mallia "twupsh" eli sekunnissa hurjana varsikurtturuttumyttynä nilkoissa :D...fiksu ois todellakin hiukan laskeskellut ja kenties jopa mitannutkin, että kuinka monta silmukkaa siihen vois vaikka tarvita :barefoot::D. No, nyt on purettu ja uutta väsään - toistaiseksi mallailujen jälkitiimoilta taidan olla jopa jäljillä(y), ja jos en oliskaan niin sitten mä viritän jotkut pitsilliset kuminauhakiristystsydeemihärpäkkeet tai jotain :D

Jees, johan tuli unisadutkin heitettyä joten -

Kauniita unikuvia sulle :) *pus*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Taidanpa ottaa yömömmöt, joten öitä
Öitä, pärjäile!
Kuis panee?
wtf?

no siis meinasin freezecatille sanua että kun syö valkosipulin kynne päivittäin viikon ajan ja toistaa sen joko kuukausittain tai joka toinen viikko niin ei ole flunssaa yms. Sit poistin ne jqa vastasin muuhun ja ne olikin siellä?
Eipä haittaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä