Se on tää palsta vähän sellanen velikultaÖitä, pärjäile!
wtf?
no siis meinasin freezecatille sanua että kun syö valkosipulin kynne päivittäin viikon ajan ja toistaa sen joko kuukausittain tai joka toinen viikko niin ei ole flunssaa yms. Sit poistin ne jqa vastasin muuhun ja ne olikin siellä?
Eipä haittaa
ei paskempaa, oon pyörittäny sairastupaa ja siinä sivussa keränny kamppeita linnunpyyntiviikonloppua silmälläpitäenKuis panee?
Ei pane, vaik vois kyl ku joku fiksu on joskus väittänyt jotain sen suuntaisesta et nuha lähtis nu....Malla.Kuis panee?
Hyvä, kelpais lintupaisti mullekin. Tarjookko koiven jos tuun käymään?ei paskempaa, oon pyörittäny sairastupaa ja siinä sivussa keränny kamppeita linnunpyyntiviikonloppua silmälläpitäen
kohta pääsee Mehtään
Mä oon kuullut saman... ehkä siks mulle ei ookaan kerinnyt tulla nuhaa.Ei pane, vaik vois kyl ku joku fiksu on joskus väittänyt jotain sen suuntaisesta et nuha lähtis nu....Malla.
et maha tietää että paljonko suomalaisessa mettälinnussa on lihaa koivessa...Hyvä, kelpais lintupaisti mullekin. Tarjookko koiven jos tuun käymään?
Mäki toivon et saan hankkiuduttua tästä hyvinkin pian eroonMä oon kuullut saman... ehkä siks mulle ei ookaan kerinnyt tulla nuhaa.
Mulla ei o nuhaa, mut kyl sitä vois ennaltaehkäistä.Mäki toivon et saan hankkiuduttua tästä hyvinkin pian eroon
Hö, mä kun niin kuvittelin että jollain metsolla olis oikein muhkee koipi. Ei sit.et maha tietää että paljonko suomalaisessa mettälinnussa on lihaa koivessa...
mutta saisit ilman muuta jos annat pesää
ei niillä oo, mutta rintalihakset on sitte ihan viimmesen päälleHö, mä kun niin kuvittelin että jollain metsolla olis oikein muhkee koipi. Ei sit.
Voiskohan siihen testata itsehoitoa...Mäki toivon et saan hankkiuduttua tästä hyvinkin pian eroon
No kyllä mulle rintakin kelpaa.ei niillä oo, mutta rintalihakset on sitte ihan viimmesen päälle
Kaikkee kai kannattaa ainaki kokeilla. Tuskin siitä haittaa ainakaa on.Voiskohan siihen testata itsehoitoa...
Ei pidä paikkaansa kun mullakaan ei ole ollut nuhaa vuosikausiinMä oon kuullut saman... ehkä siks mulle ei ookaan kerinnyt tulla nuhaa.
Sano sille että sulla on nuha, jonka tarvii lähteä.Kaikkee kai kannattaa ainaki kokeilla. Tuskin siitä haittaa ainakaa on.
Mul kyl ois yks lämppäri meneillään mut se on kyl vielä vähän epävarma
No niin mutta jos ne itsehoidot auttaakin siihen myösEi pidä paikkaansa kun mullakaan ei ole ollut nuhaa vuosikausiin
Taasko sä täällä vonkaat?*ruiskauttaa paloletkullaan hävyn sammuksiin*
Ainahan ruutis on täällä letku ojossa ruikkimassa.Taasko sä täällä vonkaat?
Eikö pikkuhiljaa evoluutio voisi korjata virheensä? Ei. Se päästää mokoman alkuliman lisääntymään uudestaanÄmpäristä. Soiteltiin äsken huomisista aikatauluista ja yleisesti ottaen näistä tulevaisuuden kyydityksistä. Huomaa kyllä, että sen ameeban peräsuolen sisällön pään virkaa toimittavan paskakikkareen sisällä ei liiku muuta kuin "oma napa, oma napa, mutta kun minä haluan", ja käsite "lapsen paras" on vieras ja toiselta planeetalta.