...on se vaan tässä itekunkin tassuteltava peiton alle ja kalastelemaan unikuvia
. Pahalainen vaan kun aina näin illan aikana tahtoo tää herttainen syysnuhis vain äityä, että katellaas nyt sitten taas miten pahasti se menee ketturoimisen puolelle...no, ei muuta kuin villasukat ojennukseen ja vaakatasoon, etten aamulla oo yhtään sen enempää - voiko olla mahdollistakaan
- pöwwöisen hattarallisena
Ai niin - mä oon muuten täällä suhaamassa itelleni semmosia piiiiitkiä villasukkia, varreltansa siis
. Ja voi morjens, mä jo yhden sain valmiiksi mutta kun älysin sitä kinttuuni sovittaa vasta viimetinkaan niin kyllähän irtos ihan hilpeet naurut meiltä kaikilta kun se oli mallia "twupsh" eli sekunnissa hurjana varsikurtturuttumyttynä nilkoissa
...fiksu ois todellakin hiukan laskeskellut ja kenties jopa mitannutkin, että kuinka monta silmukkaa siihen vois vaikka tarvita
. No, nyt on purettu ja uutta väsään - toistaiseksi mallailujen jälkitiimoilta taidan olla jopa jäljillä
, ja jos en oliskaan niin sitten mä viritän jotkut pitsilliset kuminauhakiristystsydeemihärpäkkeet tai jotain
Jees, johan tuli unisadutkin heitettyä joten -
Kauniita unikuvia sulle
*pus*